Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tiedän sen! Oon vaan itse aikanaan epätoivoisesti metsästänyt sitä olematonta viivaa, kääntänyt ja vääntänyt testejä ja repinyt hiukset päästäni. Itsensä kiusaamista se on! Kyllä sen plussan tunnistaa sitten kun se sitä on:)JustMee liikut nyt hyvin vaarallisilla (vaikkakin realistisilla) vesillä, varo vaan![]()

View attachment 60929
Mitä mieltä ootte tän päiväsestä? Muokkasin tuota vähän et tuli toi ”haamuviiva” selkeemmin esiin..
Minulle tuli aivan sama heurekahetki testatessani ensimmäisen kerran plussan. Siihen asti kaikissa negakierroissani olin tihrustellut tikkua ja miettinyt kaikenlaisia haamuja ja käännellyt tikkua valoa vasten ja kuvannut kameralla. Sitten kun oikeasti tärppäsi, oli viiva tumma ja selvä jo dpo 10, eikä tarvinnut ollenkaan miettiä tai arvailla, kuvailla tai muutakaan, koska se oli niin selvä.En haluisi olla kylmä ja kova mutta mietin näitä testailuja. Jos se häilyvä hento viivan kajastus ei parissa päivässä muutu selkeäksi viivaksi, ei viikoissa tai useissa päivissä vaan ihan 2:ssa vuorokaudessa, niin kyllä se on ihan itsensä kiusaamista roikkua siinä haaveessa että se viiva olisi raskauteen liittyvää. Noihin liuskoihin ja puikkoihinkin tulee herkästi viivanpaikkoja ja virtsan epäpuhtaudet vaikuttaa myös. Testiajan jälkeen itsekin olennsaanut hyvin näkyviä viivoja jotka eivät ole kuitenkaan merkinneet raskautta.
Kyllä jos raskaus alkanut , se viiva on tunnistettava, ei läpivalaisulla tai muokkauksella aikaan saatu ja tosiaan ihan kahdessa päivässä lähtee selkeästi vahvistumaan!
Että jos viikon verran tulee jotain hädin tuskin nähtävää niin ei se merkitse raskautta.
Tsemppiä kaikille kuumeilijoille<3