Plussa vai ei?

Viivanpaikkojen kuningas!
8741b719e90c0b89fb254b126cd8c4ac

Oikein kunnon hätähousu testaa dpo2-3. Miten tää voi tällästa näyttää. Testiajalla otettu.

Emk, uskomatonta :) Aika fakiiri testi on tunnistaessaan 4 päivää etuajassa, että on alkio ja se on varmuudella tarttumassa ;)

Katsoppa tarkkaan tossa näkyy viivanvaikan molemmat reunat ja itse paikka on valkoinen! Tolleen näky mullakin aina noissa testeissä aikoinaan :D

Haha, hyvä kun on hedelmöittyny munasolu kerenny vielä ees kohtuun tuossa ajassa, sit vielä keskimäärin pari päivää menee kiinnittymiseen, jolloin istukkahormonia alkaa vasta erittyä :D

@katjusha Ihan tosi, mä hämmästyin suorastaan tosta viivanpaikasta. Samanlaisia on yleensä ollut rfsu:n testeissä.

Mutta toisaalta tosi hyvä, että testasit jo nyt! Tiedät jatkossa, että tämän merkkisellä testillä tuon näköinen tulos on varma nega. Eihän veressä mitenkään ole tässä vaiheessa riittävästi hcg:tä positiivista tulosta varten.

Näissä one stepeissä on tuo viivanpaikka kadonnut yleensä kuivuttua. Oli pakko huvikseen testata, kun noita testejä on sen verran sopivasti :D

Kiitos tosi paljon :Heartred Jotenki epäuskoinen olo, kun eilen kävin just gynellä valittamassa epäsäännöllistä kiertoa ja tätä PCOS : in kirousta. Terolut kuurin kanssa kotiin mut gyne sano et testaa varmuudeksi vielä ennen kuuria. :rolleyes: Mä oon myös jotenkin tosi pessimisti siinä mielessä ettei sitten tippuis kovin kovaa ja korkealta...mut ilmeisesti ainakin ovuloin vaikken koskaan oo sitä tikuilla saanut napattua.

Täysin valkoinen testi tältä aamulta, kp34. Tälläisiä siis olleet myös ne aiemmat testit, kun taatusti en raskaana ole ollut. Ei roskishaamuja, ei viivanpaikkoja jne.

Liitteet

• sketch-1505978352187.png
    sketch-1505978352187.png
    894.9 KB · Katsottu: 385
Täysin valkoinen testi tältä aamulta, kp34. Tälläisiä siis olleet myös ne aiemmat testit, kun taatusti en raskaana ole ollut. Ei roskishaamuja, ei viivanpaikkoja jne.

Anteeks mutta putosin kärryiltä. Teitkö tuon positiivisen testin jälkeen tämän? Eli nyt viiva olisi kadonnut?

Eilen ja toissapäivänä oli haaleat viivat, joista kuvatkin täällä, ja tänään testasin tuon puhtaan negan.

Nämä ovistestit pistää kyllä hämmentämään. Clearblue näyttää hymynaamaa, mutta onestep negatiivista? Pientä verituhrua tulee vessassa käydessä. Ja raskauden mahdollisuutta ei ole. (Ei ainakaan sellaista joka näkyisi vielä yhdessäkään testissä)

Outoa, mulla kun tuli tohon kaksoishormooni testiin pysyvä hymynaama niin myös sama liuska kun sulla näytti ihan selkeätä o+ plussaa. Hmmmm.

Takaisin