Plussa vai ei?

Laskisitteko jo o+? :) Harmi kun en töihin lähdön vuoksi kerkee enää tänään tekemään!

ImageUploadedByVau Foorumi1505809926.462958.jpg

Sallahaa on se ainakin lähellä! Mulla noilla tikuilla tulee plussasta vielä vahvempi, mut kaikilla ei välttämättä reagoi samalla tavalla. Tallettelua vaan peliin niin ei voi mennä vikaan :)

Sallahaa, vois olla plussa, jos ei seuraavana tuu vahvempaa. Tallettelette vaan nyt varoiksi ainakin! :P

Kiitos kaikille tulkinta-avusta, parin päivän päästä uus testi, katotaa mitä sitten näyttää :)

Sallahaa on se ainakin lähellä! Mulla noilla tikuilla tulee plussasta vielä vahvempi, mut kaikilla ei välttämättä reagoi samalla tavalla. Tallettelua vaan peliin niin ei voi mennä vikaan :)

Toi itse asiassa tummu vielä vähän kuivuessaan :) Kiitoksia, jospa tänään illalla vielä jaksas kun yöllä herätin miehen kesken kaiken, kun bongasin limat xD

Dep, mulle ainakin kuvan laatu on aika huono (en tiedä eikö mun netti lataa, vai näkyykö kaikille? :o ) mutta mä en tuossa kyllä valitettavasti viivaa näe :(
Toivottavasti viikonloppuna näkyy selkee viiva! :)

Deb mie en nää kun viivanpaikan :/ Jospa on vielä niin aikasta vaan!

Nenna on vähä epätarkka kuva yhä, en oikeen osaa sanoo onko vahvistunu mutta ei toi musta ainakaan haaleemmalle näytä :) Jospa huomenna ois jo tummenpi! Osaatko sanoo mikä dpo?

En testannu ovista ni en tiedä yhtään. Kolmet limatkin tuli, vaikea arpoa :grin
Miks mun kuvista tulee aina näin surkeita ku rajaan ja lisään tänne :sorry:

Nenna kyllä tuo minusta plussan alku on, ei siinä muuten edes haaleaa punasta näkyisi. Vahvistumisia ♡

nenna, Kyl se on PLUSSA!! ONNEA!! :happy: Ja vaikka kuva on huonontunu tänne laittaessa niin silti selkeesti näkyy viivat ja että on väriä!

Nipsuliini, aika hyvä huomio tuo "kuivana voi laittaa minne vaan". Itse nimittäin pidin kääreen päällä kunnes testiaika umpeutui (joka on ainakin joissain testien ohjeissa lukenut), jolloin otin tuon kuvan talouspaperin päällä. Ei tullu mieleenkään toi että viiva lähtisi katoamaan, vaikka järkeenkäypäähän se on. Sen jälkeen tosiaan meni hetki, ja viiva katosi! Eli huomenna jos testaan, ni saa tosiaan kuivaksi asti olla kääreen päällä, kiitos! :D

Takaisin