Plussa vai ei?

Onnea Tinkerbell! :) En tiedä miten koneella lisätään, mutta puhelimen sovelluksella ainakin tosi kätevä :)

Hei kiitti<3
Olen kyllä todella varpailla tän asian kanssa, kesän kemiallinen hyvin muistissa edelleen :(
Alavatsalla oikealla puolella juilii melkein kokoajan semmoista menkkatuntemusta.. onneks nyt on paljon tekemistä lähipäivinä kun on muutto edessä, ni ei ehdi tätä asiaa ihan kokoajan miettimään :facepalm:

Moikka! Eilen tein PC liuskalla haamun, tänään Apteekin omalla testillä haaleamman. Voiko nämä antaa turhia haamuja? Kiertopäivästä en ole yhtään varma, menkat aivan sekaisin.

Vauva ois niiiin toivottu. :Heartpink

Liitteet

• IMG_1136.JPG
    IMG_1136.JPG
    357.2 KB · Katsottu: 552
  • IMG_1146.JPG
    IMG_1146.JPG
    155.3 KB · Katsottu: 551
Onnittelut Tinkerbell ja laurentsia plussista ja tarrasukkia pikkuisille <3

Jos toi on se apteekin clearbluen plus testi niin en vielä luottaisi tulokseen, odotat pari päivää ja testaan toisen merkin testillä. Mulla yhdessä kierrossa antoi tommosen vaikka en raskaana ollut. Se Prisman saman tyyppinen on myös ihan susi.

Kp 29. 2 päivää menkat myöhässä. Viivan paikka?
Apteekin oma testi 10miu.

Liitteet

• 1505476494383.jpg
    1505476494383.jpg
    53.3 KB · Katsottu: 458
Kide, hmm vaikea sanoa. Viivan tapainen jonka näen on jännän reunassa, ylhäällä kuvassa. Entä jos testaat vielä huomenaamusta?

Kide, hmm vaikea sanoa. Viivan tapainen jonka näen on jännän reunassa, ylhäällä kuvassa. Entä jos testaat vielä huomenaamusta?

Huomenna aamusta testaan uudelleen. Ei oo minkäänlaisia menkka oloja. Aamuisin huonoa oloa.

Lämmöt edelleen koholla
Tänään kai dpo12

Liitteet

• 1505542289712.jpg
    1505542289712.jpg
    32.3 KB · Katsottu: 456
Hei! Onko jollain kokemusta myöhäisestä oviksesta?
Mä oon tikutellu ovista kp11 lähtien. Kp18 selvät ovis tuntemukset. Jatkoin kuitenkin tikuttamista, eikä siis missään vaiheessa viivat ole olleet lähellekkään positiivista, niin sitten eilen kp 21 pamahti testiin positiivinen :woot:

Mulla siis ekat menkat imetyksen jälkeen vasta ollu. Ajattelin vaan että minkä pitusia teidän kierrot on jos ovis vasta noin myöhää , tai onko joku raskautunut noin myöhäisestä oviksesta?

Hilla kp22

Takaisin