Plussa vai ei?

Täällä tuli wc reissulla punaista paperiin ja rakko koko ajan täynnä tuntuu plus kaikki pissatulehduksen oireet.Varmasti vuoto alkaa viimeistään huomenna aamulla.

ööööö,siiiis mitääääää!!!!!

Liitteet

• WP_20170802_21_37_20_Pro (2).jpg
    WP_20170802_21_37_20_Pro (2).jpg
    341.5 KB · Katsottu: 520
ööööö,siiiis mitääääää!!!!!

Viiva näkyy .. mutta näyttää ihan just siltä joita mä sain aikasemmissa kierroissa monta olematta raskaana (muihin testeihin ei tullu) .. [emoji51] mä testaisin vielä muulla testillä.. tuohon apteeki ultraan en enää oikein luota!

Mutta onnea jos epäilyni osoittautuu vääräksi :) <3 toivottavasti on oikea plussaviiva !!

no siinäpä se tais olla sitten,soitin neuvolaan,kun on niin epämääräsiä nää testit,ja oli sitä vuotoo. Verikoe otettiin niin hcg oli alle 50,että turha innostus oli ☹

tässä vaiheessa kuulemma pitäisi olla yli 50 ja reilusti,viime menkat ollu 5 viikkoo sitten. Sanoi et saattanut kiinnittyy,mutta ei oo pysyny kiinni. Uus verikoe otetaan tai suoraa ultra

Rfsu näytti kiinnittymisen dpo9-10. Cb Early haamuili eilen ja tänään aamulla. Ovisteti plussaa. Vuoto alkoi testin teon jälkeen. Tänään dpo13.

Nyt heitetään oikeasi testit nurkkaan ja keskitytään johonkin muuhun. Ainakin kroppa toimii km jälkeen eikä mennyt sen pahemmin sekaisin, kun että ovis tuli etuajassa. Kierto jäi 26 päivään (norm 28-33).

Syyskuussa palailen töihin esikoisen äippälomilta ja silloin toivottavasti saa muutakin ajateltavaa kun tämän lisääntymisen :D

Unicorn yk15 ->

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1501747972.368982.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1501747972.368982.jpg
    34.8 KB · Katsottu: 333
  • ImageUploadedByVau Foorumi1501748016.605304.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1501748016.605304.jpg
    70.5 KB · Katsottu: 311
Oon tehny tässä lääkäriä odotellessani vähän salapoliisityötä liittyen kuopuksen yllätysraskauteen ja erityisesti siihen miksi hän ei näkynyt testeissä.

Sain selville että kyseisessä kierrossa ovulaatio tapahtui todennäköisesti kp25 ja hcg nousi hitaasti.
Tein raskaustestejä ja viimeisen testin kp36 jolloin kuukautiset olivat viikon myöhässä. Tulos oli nega ja dpo 11.

Mutta todellisuudessa siis alkio oli reilun viikon nuorempi kuin kuukautisista olisi voinut päätellä! Dpokin oli vain 11 vaikka sen olisi pitänyt olla dpo22!

Reilun viikon heitto alkion iässä merkitsee hcg:tä mitattaessa aika paljon...

Tarkoitan tällä sepustuksella siis sitä että todellakin niin kauan kuin kuukautiset pysyvät poissa on toivoa. Ja testausta kannattaa jatkaa parin päivän tai viikon välein jos raskaus on mahdollinen :)

Mäkin voin sanoa että myöhäinen ovulaatio voi kyllä olla. Ninimerkillä, plussasin vasta kp 44. Ja kolme päivää aikasemmin täysin nega vielä.

Minkälaisia "aavistuksia" tai oireita sulla oli ennen plussaa?

Itse muistan vain kommentoineeni äidilleni että olen aivan pölskähtänyt ja että outo juttu mutta kroppani luulee olevansa raskaana vaikka niin ei voi olla! :D

Mullakin tässä kierrossa (menkat viimeksi 9.5), gynen vast.otolla kp75 ultrattiin ja sen perusteella lääkäri sanoi että ovulaatio on tapahtunut äskettäin. Oma arvio näin jälkeenpäin että ovis olisi voinut olla kp71 kipujen mukaan. Lääkärikin arvioi että n. viikon sisään olisi ollut. Jos nyt oman arvion mukaan olisi ovis ollut niin sopivasti siihen nähden on talleteltu, mutta toistaiseksi negaa kaikki testit.

Takaisin