Plussa vai ei?

Nyt irrotuspiikkin jälkeisiä päiviä mennään täällä nyt menossa 10pvä(10dpo) lugesteron lääke menossa myös sunnuntaina loppuu.Mitä mieletä ootte kannattaako tehä testi vai ei.Aamulla oli etovaa oloa ja oksennin näin irrotuspiikkin jälkeisinä päivinä ollut erilaisia oireita.Kuulema lääkkeestä voi tulla raskausoireen kaltaisia oireita mutta ei tule oksennusta kuitenkaan muita oireita voi tulla lääkkeestä paitsi tuo oksennus.Apteekkista kysyin että jos virtsan mukana tulee lugesteron jäämiä niin kanntaako arkita edes tehdä testiä kuulema lääke jäämät ei vaikuta tulokseen.Mutta kannattaako nyt jo tehdä testi kun on menossa 10pvä?

0ee4e2508a3169c609a6fb68d0cff558

Tänään tämmöstä. 25% jääkukkaa. Eihän tämä puhdas nega ole, mutta raskaudessa estrogeenitaso olisi varmasti suurempi. Sen pitäisi myös kohota päivä päivältä.

Nyt siis dpo 17 ja 30/31. Tiputtelee.

Jännä katsoa milloin jääkukat katoaa kokonaan, koska tässä kierrossa aloin seuraamaan mikroskooppia kp8 ja silloin niitä ei näkynyt ollenkaan :)

Voi itku Mrs.Smith :( Oli niin lupaava meininki jo sillon yhessä välissä!!

Oli todella! Uskoin jo ihan oikeesti et oon raskaana :( :( ei voi kun nostaa hattua heille, jotka on yrittäny kauemmin. Meillä nyt 6kk takana ja oon jo ihan katkera kiukutteleva hermokimppu!

Täällä tänään irrotuspiikkista 11pvää(11dpo) en testannut kun kirjoittin siitä testaamisesta.Etovaa oloa löytyy ja muita oireita myös.Etsin tietoja tuosta irrotuspiikkin hormoonin lähtemisestä elimistöstä siellä oli että 6-14pvää menee että lääke lähtee pois.Yliopiston apteekkissa sanottiin että tästä lääkkeestä mitä minulla oli kestää 6pvää.Jos teen testin pitää ottaa varaus että tulos voi näyttää sitä lääkettä ja olla epätarkka siksi.Tuo 14pvää menee rikki viikonloppuna ja lugesteron myös loppuu viikonloppuna.Yritän olla testaamatta siihen asti ja jos testaankin aikaisemmin niin tulos todennäköisesti on epäselvä.

771f58c9ec4385408445314b6fc1adb6

Aaargh! Nyt tää näyttää tältä!! Mul on nyt 31/31 dpo 18. Menkat loistavat poissaolollaan. Tosi pientä mini tiputtelua ollut sunnuntaista lähtien. Ne saattaa olla "menkat", en tiedä. Mutta outoa on että estrogeeniä on taas näinkin paljon!! :s
Kierron lopulla/kuukautisten aikaan tason pitäisi olla tosi matala.

Eli joko mul on hormoonit ihan sekasin (todennäköinen vaihtoehto!) Tai sitten (kai sekin on mahdollista) oon raskaana...
Huomenna testaan ja onneksi on nyt se lääkäri 9.8. :)

Mrs.Smith raastavan jännittävää!! :nailbiting: jospa tippailu olikin myöhäisempi kiinnittyminen :wideyed: (ja oliko sylkitesti positiivinen jopa 3pv ennen ovista, toisin kuin pissitikut,niin oliko sulla dpotkin laskettu miten? :rolleyes: ) uijui, nyt kyllä kaivan popparit esiin! :happy

Mrs.Smith raastavan jännittävää!! :nailbiting: jospa tippailu olikin myöhäisempi kiinnittyminen :wideyed: (ja oliko sylkitesti positiivinen jopa 3pv ennen ovista, toisin kuin pissitikut,niin oliko sulla dpotkin laskettu miten? :rolleyes: ) uijui, nyt kyllä kaivan popparit esiin! :happy

:D laita takas kaappiin vaan :D :D
Tää sama meno (tosin sillon en testannu estrogeeniä) oli sillon kesäkuussa. Tuli tämmöstä minimaalista tiputtelua ja samat oireet mut ei sit kuitenkaan raskautta.

Mä luulen et mun progesteronitaso on liian matala ja siks ei tuu kunnon limakalvoa ja siks ei tuu kunnon menkkoja. Luulen et mul oli tää sama ongelma ennen esikoista... mut en millään muista mitä ne lääkkeet oli mitä sillon popsin! Terolut? Lugesteron??

Tääl yksi jännääjä lisää.
Menossa kp 27/26 , eilen clearbluen plussalla, haamujen haamu jossa hiven väriä heti kun pissaan kastui, tänään samanlainen paitsi väriä ei tarvinnut enää arpoa selvästi vaalean haalean sininen heti kun pissaan kastui. Mutta tosi tosi hailu vielä . Uskaltaiskohan jo toivoa ihan ministi ? Tsemppiä ja peukkuja kaikille <3

Mrs Smith, mutta jos se proge-ongelma vaikuttaa kans estrogeeniin jollain tasolla? Eniveis, jännä seurata ja kohta onkin sit jo 9.8. niin pääset lekuriin mikäli plussa ei oo pärähtäny ;)

Mrs Smith, mutta jos se proge-ongelma vaikuttaa kans estrogeeniin jollain tasolla? Eniveis, jännä seurata ja kohta onkin sit jo 9.8. niin pääset lekuriin mikäli plussa ei oo pärähtäny ;)

Siirsin lääkäriä parilla päivällä eli meen 7.8. :) kp 16 sillon ja ajattelen et ultralla saa tilanteen aika hyvin selville! Ja tarvittavat verikokeet myös :) :)

Täällä pöljänä tyttönä testasin :( nyt ainakin tiedän että irrotuspiikki hormoonia ei ole kehossa ja testi oli nega.Testipäivä on ens viikolla hieman masentunut mieli ja itkuinen miksi ihmisellä ei voi olla itse hillintää!!!Ens kuun ennen 14pvä pitäis kouluunkin ilmoittaa tulenko takas kohtukuoleman jälkeen :( ei jaksa ,ei kykene.Nyt siis menossa 12dpo irrotuspiikkistä ja hoidosta.

Viikonloppuna loppuu lugesteronitkin.Olikohan tuo 12dpo liian aikaisin ja vielä tuo lugesteron lääkitys menossa?

Minkälaisia kokemuksia ihmisillä ns. roskishaamuista? Tänään tein apteekin oman 10mlU/ml testin jossa testiajalla ei mitään, mutta roskikseen heittäessä muutama tunti myöhemmin viivaa pukkaa. Kp tänään siis 27/28-30.

Takaisin