Plussa vai ei?

Oliko sulla jotain oireita ennen plussaa? :)

Omalla kohdalla tunsin nipistelyä kohdussa 6-7 päivää jälkeen oviksen, ja semmoista erikoista oloa jatkui sitten monta päivää. Kyllä mulla oli aika vahva tunne, että pitää testata ja sitten testasinkin 14 päivää jälkeen oviksen plussan. Mulla kiinnittyi varhain, mutta olis hyvin voinut kiinnittyä myöhemminkin.

Pienitimantti mulla oli jossain dpo 5-6 vähän niinkun menkkajomoja ja maha tosi turvoksissa. Sitten ne helpotti, eli jälkeenpäin aattelin oisko voinu liittyä kiinnittymiseen... Mulla ei ollut juurikaan semmosia varsinaisia raskausoireita kuin että jossain dpo 12-13 alko pakottaa tissejä tosi paljon, nännit ei niinkään olleet arat toisin kun keskenmenneessä. Myös menkkajomot alko varmaan vähän ennen oletettuja menkkoja, mut kun oli sitä ruskeeta tuhrua niin tosiaan luulin vaan että menkat tulossa. Oli myös semmonen jännän tyyni ja luottavainen olo ihan loppukiertoon saakka, mutta sen tuhrun myötä ne tunteet sit romuttu hetkeksi.

Mulla oli viime vko tiistaina niin kovat alavatsakivut et jouduin ottaa särkylääkkeen. Se kipu kesti about tunnin mut oli sen verran paha et oli vaan pakko istua tai maata. Mietin et jos olis ollu kiinnittyminen. Kuitenkaa mul ei oo ollu ny mtn oireita ja r.testi näyttää negaa sekä olo on aika epävarma tästä kierrosta joten.

ImageUploadedByVau Foorumi1499625171.832052.jpg
Dpo9

Tarkoitatko siis että tuossa ti 4. pv arvelet olleen? Eihän kaikille tuu mitään oireita ennen plussaa, ja vielä on hyvin aikaa oletettuihin menkkoihin!

Pienitimantti en kyllä tuossa nää mitään, mutta mua ei oo millään hirveän tarkoilla viivalaseilla kyllä lahjottu... Toivotaan että vielä tässä lähipäivinä tilanne muuttuu :)

Katruska33 mä en nää mitää pregchekissä, onko toi pc jotenki oudon "lyhyt" toi testialue meinaan. En osaa sanoo. Mutta toivottavasti on tärpännyt :-)

Mulla oli toissapäivänä toinen pc liuskassa sama ongelma et oli lyhyempi tuo osa mihin ne viivat tulee..

Onko kellään kokemuksia apteekin ultra raskaustestistä?
Se 10 mIU testi...

Alinah, tässä ylempänä apteekin ultra 10miu ja alempana perus pregcheck 25miu. Molemmat tehty dpo 11, kuten huomaa niin ei mitenkään järisyttävä ero ole eli ei mitenkään erityisen herkkä.
299d71e9e400de1e1439001b69f83a64

Apteekin ultra näytti mulla punaista haamua vaikka en ollut raskaana. Just testiajan jälkeen ilmestyi viiva.. kävin verikokeessa ja hcg alle 2 silloin .
Eli kannattaa lukea vaan testiajalla.

No eilen mulla ilmestyi kyseiseen testiin haamu, tein vielä illalla sen ja nyt aamupissasta toisen eikä näy enään mitään.. Että en sitten tiedä, kaikki testit voi sitten heittää mäkeen kun tommosta paskaa myyvät.

Takaisin