Plussa vai ei?

Unicorn,Harmi voi suru jos meni näin.Mutta kuitenkin toivo elää ja toivotaan kuitenkin parasta :)

pienitimantti: Mun mielestäni siinä on väriä. (Tämä kannettava ei ole kauhean hyvä näyttämään valokuvia, mutta yleensä menee toisin päin, eli ei näyttäisi haamuja eikä haaleita plussia.)

Kuinka nopsaan mahd keskenmenosta hcg alkaa laskee, testit haaleta ja näyttää negaa? (Jos eilen oli 15..)

Tässä aamun testit.

ImageUploadedByVau Foorumi1499449225.870638.jpg

Selvinnee siis ihan lähipäivinä, mihin suuntaan muuttuu.. :)
Tuon mukaan ainakin siis noussut eilisestä 15 siihen 25... mutta sen testin jälkeen vasta alkoikin vuoto.. :D

Kuinka nopsaan mahd keskenmenosta hcg alkaa laskee, testit haaleta ja näyttää negaa? (Jos eilen oli 15..)

Tässä aamun testit.

View attachment 58176

Mulla oli km la-su välisenä yönä rv 7+0 ja kyseisenä lauantaina aamusti tein hyvin vahvan positiivisen (olin vainoharhainen ja testailin kerran viikkoon varoiksi) ja maanantaina oli jo ihan tyylipuhdas negatiivinen one stepissä, ei kerrassaan mitään tulkittavaa. Kroppa palautu täysin normaaliksi vajaassa kahdessa päivässä, mitä nyt luonnollisesti kierrosta tietoakaan mutta muuten tosi nopeasti.

Mulla oli km la-su välisenä yönä rv 7+0 ja kyseisenä lauantaina aamusti tein hyvin vahvan positiivisen (olin vainoharhainen ja testailin kerran viikkoon varoiksi) ja maanantaina oli jo ihan tyylipuhdas negatiivinen one stepissä, ei kerrassaan mitään tulkittavaa. Kroppa palautu täysin normaaliksi vajaassa kahdessa päivässä, mitä nyt luonnollisesti kierrosta tietoakaan mutta muuten tosi nopeasti.

kiitos :)
Pahoittelut keskenmenosta<3

Tein eilen illalla prechnetin liuskatestin ja kyllä siihenkin vain plussa tuli :Heartred
Tänään tein aamulla prechekin puikon ja siihen myös, mutta viiva hieman vaaleampi. En kyllä osaa oikein pissiä noihin puikkoihin suoraan :laughing002
Mutta kai noihin viivoihin on uskottava, vaikkei mitään pienintäkään oiretta vielä ole, muutakin menkat uupuu :)
Alkuviikosta varmaan jo soittoa neuvolaan:happy:

Minäkin luulisin että aika nopsaan haalistuis mutta sullahan on Unicorn vain tummunut! :)

Onnittelut Tinkerbellille myös plussasta! :)

On viivat jo haalistunut pois. Ja vuoto on tummaa ja runsasta. Ei kipuja enää. Käyn kuitenkin huomenna vielä tsekkaamassa ne arvot ettei mitään oo jäänyt että tulis tulehduksia tmv.. kun on se aikakin kerran varattu.

Onko kukaa saanu plussaa 5.päivää ennen kuukautisten alkua? Mulla nega tänään aamulla, onkoha enää mitää mahollisuutta :-/

Pienitimantti, 5 päivää ennen kuukautisia on todella aikaisin, ei siis mitään syytä heittää toivoa vielä! Mulla ei noin aikaisin näkynyt vielä haamun haamua mutta sitten dpo 14 oli selvä plussa :) Dpo 9 (tai 10) ja tuon 14 välissä en kylläkään testannu, koska alko tuhruttaa ja olin viikonlopun poissa, niin odottelin menkkoja... Mut ei se tuhru siitä sitten koskaan menkoiksi yltynytkään :D

5 päivää ennen menkkoja ei ole välttämättä edes kiinnittynyt. Ei kiirettä testailla ennen 14 päivää jälkeen oviksen :)
Plussia ketjuun!!

Takaisin