Plussa vai ei?

Itsekin totesin saman että suurin osa testeistä antaa jotain hassuja viivanpaikkoja tai jopa niitä punertavia jos katsoo liian myöhään. Oikea haamu erottuu sitten ihan selvänä punertavana viivana joka ilmestyy testiajalla.

ImageUploadedByVau Foorumi1499761263.450038.jpg
onkos tossa mitää?

Osaatteko sanoa näkyykö tässä mitään? Mun ja miehen silmiin näkyy viiva ja on selkeämpi livenä kuin kuvassa. Eilen alkoi tulla hieman vaaleanpunaista vuotoa ja tuli vielä himmeämpi viiva testiin ja tämä testi tältä aamulta.

Liitteet

• 1499764498482.jpg
    1499764498482.jpg
    63.3 KB · Katsottu: 395
Tässä vielä toinen samasta testistä

Liitteet

• 1499764792442.jpg
    1499764792442.jpg
    13 KB · Katsottu: 345
Osaatteko sanoa näkyykö tässä mitään? Mun ja miehen silmiin näkyy viiva ja on selkeämpi livenä kuin kuvassa. Eilen alkoi tulla hieman vaaleanpunaista vuotoa ja tuli vielä himmeämpi viiva testiin ja tämä testi tältä aamulta.

Näin kun muokkasin valotuksia!

Joillakin on alkuraskaudessa vuotoa. Koska sun menkat kuuluis alkaa?

Viimeksi oli menkat 13.6-16.6 ja edelliset 17.5-21.5 eli aika epäsäännölliset on. Edellisessä raskaudessa oli veristä vuotoa mutta ei ihan näin paljoa.

Viimeksi oli menkat 13.6-16.6 ja edelliset 17.5-21.5 eli aika epäsäännölliset on. Edellisessä raskaudessa oli veristä vuotoa mutta ei ihan näin paljoa.

Seuraa tilannetta. Jos lähtee vuotaan ihan kunnolla ja on klimppejä mukana niin todnäkösesti hyvin varhanen km. Jos vuoto ihan hillittyä eikä mitää möykkyjä mukana nii tekisin testin vielä viikon päästä uudestaan :) mulla ainakin plussasta kun tuli varhanen km ni se testi viiva lähti pois jo 3päivän aikana, siks viikon päästä ehkä varmiten kannattaa kokeilla. Jos huolettaa ni soita neuvolaan ja kysy et mitä pitäs tehä tai mitä ne on mieltä :)

f2c0d1ec4082b2be5c0e9c740cf26d97

Noniin... sylki-live jatkuu.
Vasen on tänään dpo2/kp15 ja oikea on estrogeenihuipulla lauantaina dbo1 (days before ovulation).

En tiiä... minusta tän päivänen on suttunen ja levinny. Lauantain näyte on kiteytynyt ja piirtynyt terävästi. Suurennos on sama ja tarkennus molemmissa mahdollisimman hyvä.

Jospa sulla vaan nousee vähän hitaammin hcg. Jatka testailua! Mun kuopus ei näkyny testeissä vielä sillonkaan kun kuukautiset oli jo monta päivää myöhässä :)

Katsotaan mitä tapahtuu. Onko tosi kyseessä vai taas kemiallinen tms... Aikaisemmissa raskauksissa saanut haamun n. dpo 12 ja vahvemman viivan dpo 14. Mulla hcg nousee hitaammin.

Tämän aamun pc..
11a1603ffeca47a5a872791d1b13cb93

Haamu on! :-) toivottavasti vahvistuu!! Mä luin netistä joskus et hcg nopee nousu voi ennetä monikkoraskaudesta/varhaisesta km/ tai tuulimunasta joten mä olisin ihan rauhassa vaikka nousiski hitaasti. (Mulla 2 raskautta päättyny km ja plussan saanu jo dpo9)

Mrs.Smith eikös nuo kuviot pitäisikin hävitä pois kierron edetessä? :think005 Vai raskauteen liittyenkö ajattelet, että kuvion pitäisi pysyä? Siihen en osaa kyllä arvioida, miten tuon pitäisi käyttäytyä :confused: Kiva seurata kuitenkin tilannetta :happy

Takaisin