Plussa vai ei?

Just joo, "neljä hedelmällisintä päivää" Katin kontit :)! Kyllä siinä on jo mieskin tiukilla, kun kymmenettä päivää duunaa, eikä testiin tuu millään pysyvää hymynaamaa :D

Juu, tarkoitus ois vielä iltapäivä puolella testailla. Aikasemmissa kierrossa en oo tuota vilkkuvaa hymynaamaa saanu vaan aina tullu pysyvä hymynaama, tosissaan koitetaan tärppi saada kun kolmas clomi avusteinen kierto menossa.
Noi apteekkarin testit on tosi herkkiä. Mulle esim. rfsu näyttää yleensä vasta päivä Apteekkarin testin jälkeen plussaa.

ImageUploadedByVau Foorumi1499104065.587524.jpg

Viime kuussa alkuraskauden keskenmeno/kemiallinen/tuulimuna ken tietää mut oon täälä taas ja nyt ovulaatiokin ollut n. 7pv sitten.

Vielä on kaks testiä noita cb:n malleja jäljellä ni testaan ne pois, apteekin omat loppu nyt illalla. On kyl ollu tylppää kipua tuol oikeella nyt iltapäivällä parituntia, jossa kp 11 ultrattattu yks kypsyvä follikkeli. Meil onneks mies on ilm. vaan hyvillään kun ahkeraan talletellaan :oops:

En ole kyseistä testiä koskaan käyttänyt mutta onkos siinä sama kun muissa ovulaatiotesteissä että mieluusti ei aamun ekasta pissasta? Jos pysyvä hymynaama tulisi sitten iltapäivästä?
Tunnen itseni idiootiksi :bag::hilarious:

Cb dual hormone -ovulaatiotesti on ainut, joka nimenomaan suositellaan ekasta. Testi mittaa myös estrogeenitasoja.

Opin juuri uutta ovulaatiomikroskoopistani! Jos saniaiskuvio palaa noin 5päivän kuluttua ovulaatiosta, se saattaa merkitä raskautta! Eli siis tavallaan ovulaatiomikroskooppi olisikin yksi varhaisimpia tapoja saada selville onko raskaana koska estrogeeni lähtee nousuun ennen kuin hcg:tä ehtii ilmaantua :D siistiä!!!

Aina sitä oppii jotain uutta :p sittenhän tuo kaksoishormooni testi ois mulle parempi...

Tuo mikroskooppikin kuullostaa kivalle ja helpolle.

Täytyy miettiä mitä tän kierron kanssa tekee... nyt vasta kp2/30

Siis mitä ihmettä!!!! Kattokaa tätä!
aaff1d0717c4ec2c3470b8345368e92c

Tässä on kuva mun tän päivän näytteestä!! Miten mulla voi olla ovulaatio 24h-72h kuluttua kun on kp8!!?!??!!

Myös Clearbluen tavallinen ovulaatiodigitesti tehdään aamupissasta. Ite oon käyttäny sitä neljä kiertoo ja ollu tosi tyytyväinen!

Takaisin