Plussa vai ei?

Mrs. Smith, siis mikä toi mikroskooppijuttu on?!? :o

Se on ovulaatio testi :) tai oikeastaan se on estrogeenitesti: korkea estrogeenimäärä veressä saostaa syljen suolat tommosiks jääkukkakuvioiksi. Ovulaatiota edeltää estrogeeni huippu. Se on loivempi kuin lh-piikki ja siksi positiivinen tulos mikroskoopilla tulkitaankin että ovulaatio tulee tapahtumaan 1-3pv sisällä.

a1cd512ca33f90ce39221807584e03f6

Tämmönen se mikroskooppi on :)

Mrs.Smith oi, kiva kuulla lisää käyttäjäkokemuksia noista, kun oon jo kotvasen tuollaista harkinnut. Ainakaan nuo pissiliuskat ei mulla oo kertaakaan antaneet vielä o+ niin siksi tuota miettinyt :) etsin jo lapsuuden oikeeta mikroskooppiakin, mutta ei varastosta löytynyt :facepalm: :hilarious:
Ootko jo pitkään sylkitestillä testannut, vai onko uusi juttu? Ootko testannut ohessa myös vertailun vuoksi pissitikuilla?

LaraS oon testaillu nyt tän kierron. Viime kierrossa en oikein osannut käyttää sitä kunnolla kun en tajunnut et näytteen täytyy kuivua pitkään. En oo kokeillu rinnakkain pissatestiä.

Miten muilla mamien viivat vahvistunu?

Oviksesta ei tietoa kun en tässä kierrossa tikuttanut. Siirsin menkkoja primoluteilla reissun takia pari päivää ja ne tais nyt siirtyäkin sit vähän pidemmälle? Vai näänkö omiani? Huijausviivoja? Törkeitä viivanpaikkoja?

Ma (kp30) aamuna tosi hailee hailura tai viivanpaikka, en ite ees rekisteröiny tota mikskään ennenku sitten tein iltapäivällä noi muut ja palasin kattomaan tota aamulla otettua kuvaa.. ehkä siinä joku haamun ohilento näkyy kun kunnolla tihrustaa.
Ma iltapäivällä silmin nähtävä ilman tihrustelua. Tiistaina (kp31) samanmoinen, ehkä inasen vahvistunut? Kuivana tyhjä tikku. Ke (kp32) aamuna jo ihan haamu? Kuivanakin jää viiva tikkuun. Mutta pitäskö olla vahvempi? :/

ImageUploadedByVau Foorumi1499277367.411291.jpg

Unicorn kp32/28 , yk7(13)
Rv 4+3 (?)

Unicorn, hmmm... vaikea sanoa...
oma kokemukseni ovistestistä raskaustestinä näytti testiviivan vahvempana kuin kontrolliviiva (siis törkeän räikeä plussa). Enpä oikein muuta osaa sanoa, kuin uutta testiä kehiin aamupissasta. Toivotaan, että sieltä selkeempi viiva piirtyy. Kyllä mäkin jotain noissa kp 31 ja 32 testeissä näen.

2b77e4a632674072062cb74a4e394d7b

Ovistesti näyttöä tuolta, ja mulla on ovis limaa ( semmosta mikä venyy kun irrota sormeni toisistaan niin siinä välissä menee kirkas limanauha..) Kun tuli kokeiltua tota kohdunnapukkaa, niin huomasin vaan ja tänään on muutenkin tullut pikkuhousuihin valkovuotoa paljon.. Hitsi soikoon kun ovistestit loppui ja ei oo nyt varaa ostaa lisää.. Mä nyt ajattelin kaataa miehen varmuuden vuoksi.

Tänään on kp36...

Unicorn, en tiiä voiko ne pillerit huijata (tuskin) mutta mun mielestä on plussa. mä sain kp23 mamiin tän
896a9a6a85a952b8b968b8db1414655e
valotusta muutettuna sama ja alhaalla ovistesti
050d8a7c285c289c573683af4d8bf628

Ja seuraavana päivänä digiin tän
5a12364a772727fc7b63198bb11cbde6
:)

Että mun puolesta varhaiset onnittelut! :)

MayDay , ihana kuulla <3
Huomenna tai ylihuomenna pitäs tulla 2x digejä postipaten toimesta , niin josko se sillä sit selkiytys. Eilen näytti not pregnant :S

Noissa mun testeissä on mami dpo11 ja digi dpo12 (molemmat päiväpissasta, liputan sen puolesta) eli mulla nousi hcg aika nopeesti, mikä on siis ihan yksilöllistä. Kiitos runsaiden hormonien pahoinvointia riitti viikkokausiksi, mutta se on jo takana päin ja muut oireet jyllää. rv15+3 menossa :)

Noissa mun testeissä on mami dpo11 ja digi dpo12 (molemmat päiväpissasta, liputan sen puolesta) eli mulla nousi hcg aika nopeesti, mikä on siis ihan yksilöllistä. Kiitos runsaiden hormonien pahoinvointia riitti viikkokausiksi, mutta se on jo takana päin ja muut oireet jyllää. rv15+3 menossa :)

Mä en tiedä ovulaatiosta mitään nyt, kun tää kierto höllättiin ja jätettiin tikuttamatta.. :D :D esikoisesta plussasin menkoista laskettuna 4+3 kans tuolla apteekin sinikorkkisella ja viivat näytti melko samalta. Päiväpissasta.

Toivotaan että hormoonit nousis vaan vähän hitaasti, eikä ois muuta vialla.

Unicorn, Voi että! <3 Hienosti ovistesti myös näyttää plussaa. Mullahan näytti o+ vasta kun sain jo vahvat viivat.
Esikoisesta viivat vahvistui hurjan nopeasti mutta tästä kakkosesta hitaammin. Niin yksilöllistä, joten todella lupaavalta näyttäis. :)

Kävin verikokeessa kun ei tuntunu nuo viivat vahvistuvan. Hcg 15 ja tuskin on raskautta. Menkat ei oo vielä alkanu ja kierto nyt heittää vähän häränpyllyä niiden primojen takia muutenkin varmaan. Menkoista laskettuna pitäs olla 4+4 . Meen maanantaina uudestaan kattomaan mihin suuntaan on lähteny.

Onkohan kaikki mahikset nyt menetetty? Ei kellään olis kokemusta?

Takaisin