Plussa vai ei?

Kide, En oo varma oonko näkevinäni jotain tuossa ekassa kuvassa.. mutta noissa pienemmissä en näe ainenkaan. Tietty joskus on vaikea saada kameraan näkyviin jos on hailakkaakin haamumpi..

Kide, En oo varma oonko näkevinäni jotain tuossa ekassa kuvassa.. mutta noissa pienemmissä en näe ainenkaan. Tietty joskus on vaikea saada kameraan näkyviin jos on hailakkaakin haamumpi..
Niin on hankala. Lisäksi kuvan laatu huononee. Miehen ja omaan silmään haamu näkyy selvemmin tänään kun eilen. Digi on edelleen kaapissa, loppu viikosta teen jos ei vuoto ala ennen sitä.

Luulenpa että se voisi plussaa enteillä. ;)
Peukut pystyssä täällä!

20170626_190043.jpg
apteekin ultra iltapisusta dpo 10. Mielestäni punertaa

Pompo, Varovaiset onnittelut! Selvä haamu :happy:

Tälle aamulle dpo 11. Mielestäni vähän tummempi kuin eilis iltainen. Digi vielä sanoo ei raskaana. Testinä apteekin ultra 10miu. Koskakohan digissä näkyisio_O
20170627_071209.jpg

Onko kenelläkään ultra antanut näin selviä haamuja jos ei ole ollut raskaana? Ois kyllä aika sikaa jos tämä olisi viivanpaikka. Toisaalta sain dpo9 rfsu herkkään 15miu jotain haaleaakin haaleamman. Ehkä testaan vielä sillä tänään.

Pompo, mä oon ymmärtänyt, että CB digi on jotain 20 tai 25 IU/ml "ei-herkkä", joten moni odottaa oikeasti myöhäiset menkat sen kanssa, niillä main raskaanaolevilla about 50-100 IU/ml veressä. Jospa se siitä vielä plussaksi kääntyy.
Mulla ei koskaan ole tullut mitään haamuja tai viivoja mihinkään testiin, ellei tosi kyseessä.

Minäkään en oo koskaan tuohon ultraan saanut turhia viivoja. Muihin taas senkin edestä. :)
Ja tosiaan Cb on 25, eli ei kovin herkkä edes.

Mä nään viivan,mutta mun silmät saattaa nähdä viivoja joka puolella mitenkäs muilla,vahvistuuko viivat ❤

Liitteet

• WP_20170628_07_49_59_Pro (2).jpg
    WP_20170628_07_49_59_Pro (2).jpg
    523.5 KB · Katsottu: 383
Jänniä hetkiä täällä taas eletään; plussia kehiin! :smiley-bounce016

Pahoittelut neganneille ja uuteen kiertoon joutuneille :sorry:

Takaisin