Plussa vai ei?

748eb99fe2f3224ff318b4fcdeedba67

Miksi nämä antaa jotain viivanpaikkoja!? Ei varmaa näy kuvassa mutta livenä näkyy..

748eb99fe2f3224ff318b4fcdeedba67

Miksi nämä antaa jotain viivanpaikkoja!? Ei varmaa näy kuvassa mutta livenä näkyy..

Viivanpaikkoja tulee väkisinkin näkyviin kun oikein tihrustaa koska siihen kohtaan testitikkua on painettu hcg:n vasta-aine johon pissan hcg "jää kiinni" jos sitä virtsassa on.
Se on siis vähän niinku... no... vaikka liikennevalot :D valot näkyy aina mutta vain jos valo syttyy niin se tarkottaa jotain... okei toi oli aika heikko vertaus :D mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan :)

No muttakun en mää oo ennen tota esikoista saanu mitään viivanpaikkoja testeihin mitä mä välillä tein kun ei näkynyt menkkoja. Niin siksi ihmettelen miksi nää antaa näitä tämmösiä. :)

Enivei, en testaa enään. Korkeintaan siinä vaiheessa kun aletaan ihmettelee kun ei oo menkkoja näkynyt pariin kuukauteen. :D

Ei hajua onko ovis edes tapahtunut kun en oo ovista tikuttanut tässä kierrossa. Mut joo, eipä se tänne lisätessä näykään. En ymmärrä miten kuvanlaatu huononee noin paljon tänne lisätessä. Mut hei, hyvää kesää mä en postaa enään mitään vähää aikaan. :)

f6e5e47c791998dc28c945c9d044a665
Osaako joku sanoa miks näihin pregcheck testeihin tulee monesti viiva "väärinpäin". Tein ohjeen mukaan. 3 s dippasin ja sit tasaiselle alustalle. En koskenut yms. En tajua :/

IMG_20170703_090758.jpg

Itse laskisin tuon o-testin jo plussaksi, mutta cb:n digi näyttää vilkkuvaa hymynaamaa ni mitä mieltä te muut olette? Eilen ja toissapäivänä on talleteltu ja toivottavasti vielä tänäänkin talletellaan.

Äippä, musta tuon puikkotestin voisi ajatella plussaksi, mutta ehkä seuraava testi todellakin tulee viel tummemmaksi. Ainakin ootte talletellu, joten toivotaan hedelmällisiä kohtaamisia! Jos teet testin tänään iltapäivällä se saattaa olla räväkkä, LH on iltapäivisin vahvimmillaan.

Juu, tarkoitus ois vielä iltapäivä puolella testailla. Aikasemmissa kierrossa en oo tuota vilkkuvaa hymynaamaa saanu vaan aina tullu pysyvä hymynaama, tosissaan koitetaan tärppi saada kun kolmas clomi avusteinen kierto menossa.

Noh, apteekin oma o-testin viivat on vahvistunut ja cb:n myös, mutta siltikin näyttää vaan vilkkuvaa hymynaamaa
IMG_20170703_200155.jpg

Äippä, outoo! Tuon Cb tuplahormonidigin viivoja onkin vaikea tulkita, koska toinen viiva on estradiolille ja toinen luteinisoivalle hormonille. Sanoiskohan se huomenaamulla pysyvää, vai annatko olla?

Mulla vilkutti 6 päivää putkeen tuo kaksoishormooni ovulaatiotesti ja sen jälkeen tuli pysyvä hymynaama..

ImageUploadedByVau Foorumi1499102531.428079.jpg

Löysin tällaisen, että tietää katsoa oikeeta viivaa :)
Mulla on kans vilkkunu 6 päivää tai ylikin. Sitten siirryin halpistesteihin...

Takaisin