Plussa vai ei?

Lehtipersilja, aivan selkeä viiva siinä on, haalee mutta selkee! Noi rfsu:n testit ei edes oo herkkiä, toiseen testiin voisit ihan hyvin saada paljonkin vahvemman plussan! Onnea raskaudesta! :)

Huvikseen dippailin ovistestin, ja se oli melkein plussa :D jos se vuoto ois ollu menkat, niin mulla olis kp7 menossa, eikä siinä vaiheessa kiertoo oo koskaan ollu juuri minkäänlaista viivaa näkyvissä ovistesteissä :D mun keho sekoilee :hilarious:

Liitteet

• IMG_20170505_171730.jpg
    IMG_20170505_171730.jpg
    465.6 KB · Katsottu: 316
Deb. Ei sun keho välttämättä mitään sekoile. Jospa siellä vaan on uusi elämä alkamassa. Monta haamua ja jopa tuo ovistestikin. Jos ei ala näyttää vahvempaa viivaa niin kannattaa varmaan pyytää verikoe. Kaikille ei aina nuo testit näytä niinku pitäs. Tsemppiä nyt ja yritä jaksaa. :love017

Mrs.S, tunnen kyllä yhden ihmisen, jolla raskaus uskottiin lääkärissä vasta kun hän vaati ultraa, testit ei näyttäny mitään ja verikoettakaan ei saanu, lääkärit laitto jonkun muun asian piikkiin oireet ja muut. Ultrassa todettiin, että tää kaveri olikin viikolla 12 raskaana.

Toki näitä on varmaan yks tuhannesta, tai vähemmänkin. Ehkä mä vaan ovuloin myöhemmin kun on ennenki tullu useita LH-huippuja, tai sit oli niin ohut limakalvo että menkat oli lyhyet. Se ei kyllä selitä haamuja vuodon jälkeen, kemiallisetkaan ei oo koskaan näkyny testeissä enää menkkojen aikana/jälkeen.

Turha kai spekuloida, kyllä tuo selviää :)

Minäkin tiedän yhden jolla testit näyttivät negaa aina vaan, mutta raskaana oli! :)
En sitten tiedä mikä on selitys siihen ettei testit antaisi plussaa? Kuitenkin, toivoa on aina. ;)

Miitu, tällä kenet mä tiedän, oli että verestä näkyi, mutta hormonia ei erittyny virtsaan ollenkaan. Sille en saanu koskaan tietää selitystä, miks ei hcg:tä erittyny virtsaan.

Deb tuo on kyllä hyvä merkki plussaa ajatellen ;))

Mun äidilläkään ei pikkusisko näkynyt koskaan testeissä ! :) vasta verikokeessa selvisi vaikka Vaikka että on raskaana !! :)

Tänään sit puhdas nega [emoji17] dpo11 kp 28/28
Nyt illalla myös ruskeaa vuotoa vähän

Liitteet

• 1493997144633.jpg
    1493997144633.jpg
    24.6 KB · Katsottu: 241
Pipsu mulla ainakin monesti tullut

Takaisin