Plussa vai ei?

Unicorn: aika jännästi leviää toi väri..
Ihmemaanlapsi: en silloin löytänyt kuin liuskalle tai kasetille tehtyjä(toki saa koittaa :)).

Mä kokeilin jo :D täysi nega. En tiedä sainko verta tarpeeksi ja tiputin suoraan liuskan päälle ja vesi tipan perään

Mä kokeilin jo :D täysi nega. En tiedä sainko verta tarpeeksi ja tiputin suoraan liuskan päälle ja vesi tipan perään

Hmm, mä koitan myöhemmin, mut veikkaan et veri täytyy sekoittaa veden kanssa jotta nesteen pitoisuus on hyvä. Veikkaan jotain 1:6 ois aika sopiva :D

Oonko mä ainoo jonka mielestä toi on hassua? :hilarious: tokikin käy järkeen, koska veressä suurempi pitoisuus kun virtsassa eikä veden juominen kauheesti laimenna!

Mun mielestä tossa on silleen että kerätään 6-8 tippaa verta johonkin pieneen astiaan/esim meikkipurkin kanteen tms. Sitten annetaan kaiketi olla 8-10 min ja siihen vereen tulee joku hyytymäkerros, mikä poistetaan. Sitten lisätään 8-10 tippaa vettä. On tärkeä lisätä vesi että se neste kulkee testitukussa ja ei anna väärää positiivista. Sitten vaan kastetaan tikku ja odotellaan :)

Hyi mutta ite en testais!!

ImageUploadedByVau Foorumi1494005656.360135.jpg

Tässä :D

Takaisin