Plussa vai ei?

Siis mun testeihin ei oo ikinä tullu mitään viivanpaikkoja.. pc vaan tehny ja digejä. Et kyl mä oon nähny et mikä on nega ja mikä plussa. Ei oo ollu epäselvyyksiä. :)

Mulla taas jopa pc tullu viivapaikkaa, samoin sofi, apteekin ultra.. viivanpaikassa just se ero haamuun että pitää tihrustaa ja eri valoissa/kulmissa katsoa. Sitten joskus on jopa kuivuneena tullu selkeesti punertava viivanpaikka näkyviin. (Yleensä hieman testiajan jälkeen) samoin testiajalla testin kuivuessa saattaa tulla testiin harmahtava viivanpaikka. Tosi ärsyttävää kun toivo herää ja seuraavana pvnä nega tai sama viivanpaikka. Sekin on monesti että ne on joka pv saman näköisiä eikä tummu.

Mulla nää viivanpaikat ei vahvistu.
Luulis että jos dpo5 on ollu tällasta ja jos kerran hcg kaksinkertaistuu joka toinen pv, ni kaiken jären mukaan dpo9 pitäs olla jo näkyvä viiva.. samanlaista viivanpaikkaa edelleen. :| ärsyttäviä testejä.

Dpo5&6
ImageUploadedByVau Foorumi1493960469.875831.jpg

Dpo9
ImageUploadedByVau Foorumi1493960446.239588.jpg

Mulla nää viivanpaikat ei vahvistu.
Luulis että jos dpo5 on ollu tällasta ja jos kerran hcg kaksinkertaistuu joka toinen pv, ni kaiken jären mukaan dpo9 pitäs olla jo näkyvä viiva.. samanlaista viivanpaikkaa edelleen. :| ärsyttäviä testejä.

Dpo5&6
View attachment 55077

Dpo9
View attachment 55076

Niin, ja mä oon saanut kaikkiin netistä tilattaviin merkkeihin viivanpaikkoja enemmän ja vähemmän! Apteekin testeihin ei oo tullu. Muihin ihan joka kierto :D ei ollu tääkään poikkeus. Pitäs löytää joku uus merkki johon ei tulis :D tai sit lopettaa testaaminen kokonaan ennenkun menkat vkon myöhässä :D (niin mun piti tässä kierrossa tehä) :D :D hyvin onnistu x)

Deb, teitko siis testiä ennen niitä kuukautisia vai ainoostaan nyt niitten jälkeen oot testaillut?

Unicorn, dpo 9 on vielä hyyyyvin aikaista näkyä mitään, kun alkiokin kiinnittyy yleensä vasta siellä dpo 5-7 paikkeilla. Mulla oli dpo 10 vielä ihan puhas nega aamupissistä, sitten en testannutkaan kun dpo 14 vai 15 seuraavan kerran koska välissä alko tuhru, joka ei yltynytkään kunnon menkoiksi ja aloin epäillä. Sillon seuraavalla testikerralla oli aivan päivänselvä plussa. Olisi varmaan haamuillut toki vähän aiemminkin jos olisin testannu, mutkun tosiaan luulin että menkat alkaa...

Unicorn mulla ei noihin mamin liuskoihin tuu mitään jollei oo tosi kyseessä, koita niitä! Vai ooks koittanut :) muihin kyllä on tullu kaikenlaista

Unicorn mulla ei noihin mamin liuskoihin tuu mitään jollei oo tosi kyseessä, koita niitä! Vai ooks koittanut :) muihin kyllä on tullu kaikenlaista

Aikasemmissa kierroissa sain mameihin viivaa jo dpo2 kun tein tieteellisen kokeen :'D
Mutta siis noi vihreet on niitä mameja. Oon tässä koittanu senkin toivossa että ne olis herkempiä :D Niihin ei tuu mitään. Ja nää joihin viivaa vääntää, on lilakorkkisia one steppejä puikkona 10miu.

Mäkään en mamin liuskaan ole saanut viivanpaikkaa vaikka olo herkkä 10 miu.

Deb, teitko siis testiä ennen niitä kuukautisia vai ainoostaan nyt niitten jälkeen oot testaillut?

Unicorn, dpo 9 on vielä hyyyyvin aikaista näkyä mitään, kun alkiokin kiinnittyy yleensä vasta siellä dpo 5-7 paikkeilla. Mulla oli dpo 10 vielä ihan puhas nega aamupissistä, sitten en testannutkaan kun dpo 14 vai 15 seuraavan kerran koska välissä alko tuhru, joka ei yltynytkään kunnon menkoiksi ja aloin epäillä. Sillon seuraavalla testikerralla oli aivan päivänselvä plussa. Olisi varmaan haamuillut toki vähän aiemminkin jos olisin testannu, mutkun tosiaan luulin että menkat alkaa...

Testeissä ei näkyny mitään ennen kun se vuoto alkoi, tajusin testata ensimmäisen kerran vuodon toisena (ja viimesenä) päivänä, jolloin testiin piirtyikin hailakka haamu. Tää oli sunnuntaina. Sit toissapäivänä testasin uudestaan, ja se oli hieman vahvistunu siitä. En oo kyllä tarkasti katellut teenkö aamun ekasta vai tokasta, vai iltapissasta, sillä on toki iso ero. Eilinen pissa ei välttämättä ollu niin hormonipitoista enää, kun tein negan pc:n aamun tokasta, kun aamun ekasta tehty apteekkarin testi oli viallinen (väri levis vasta parin min päästä siitä kun tikku oli kostunu).

Sinänsä kävis järkeen, että vuoto olis johtunu kiinnittymisestä (normaalisti 5pvää suhteellisen runsasta ja kivuliasta vuotoo, nyt 2pvää niukkaa ja kivutonta), ja ovis oliskin tullu myöhemmin, joten mulla ois nyt vasta dpo12-14 (ainoo peittojen heiluttelukerta o+ jälkeen oli tuolloin), ja nyt vasta pitäis alkaakin sit näkyä. Yks teoria vaan...

Eiköhän tää selviä kun teen vielä yhden testin muutaman päivän päästä :)

Apua! Mä en kyllä usko tätä todeksi. On kai tää joku erehdys... jos malttais odottaa sunnuntaiaamun ni teen testin uudestaan

Takaisin