Plussa vai ei?

Unicorn, mulla ei näyttänyt early yhtään mitään, mut tosiaan plussa tuli siitä muistaakseni 3 päivän päästä apteekin ultralla. Muistan et ajattelin itse silloin, et jos cb earlylla ei näy mitään, niin peli menetetty!

Tänään käytiin ekassa ultrassa, ja oli aivan uskomatonta nähdä pieni kaveri siellä liikkumassa! Mun sydän suli aivan täysin, en malta odottaa! :) Paljon tsemppiä kaikille! Seurailen edelleen teidän tilanteita ja jännäilen taustalla!

Ihana kuulla <3 kiva kun te jo plussanneet käytte meitä täällä tsemppaamassa! Olis ihana saada kaikki kokoom johonkin <3 ettei kukaan vaan karkaa :( <3

Hei,
Onko teillä kokemuksia predictor early testistä ? Tein testin, ja siihen ilmestyi testiajan jälkeen aivan selkeä punainen viiva, antaako testi aina viivan näkyviin testiajan jälkeen ?

Pipsu, pistä kuvaa tulemaan ni katotaa :) itsellä ei kokemusta testistä.. oliko mitään testiajan sisällä?

Mutta tein päiväpissasta Clear Bluen testin, mihin tulee se + merkki ja se oli negatiivinen.. plääh, lämpö on kyllä 37.1, mutta mahaan sattuu kyllä niin paljon, että piti ottaa jo särkylääkettä..

Mutta tein päiväpissasta Clear Bluen testin, mihin tulee se + merkki ja se oli negatiivinen.. plääh, lämpö on kyllä 37.1, mutta mahaan sattuu kyllä niin paljon, että piti ottaa jo särkylääkettä..

Täällä kans 36,9!! :o ennen ovista aina 36,4 sama millon mittas..
Mahaan ssttunu täälläkin koko päivä tosi oudosti :o

Lume: onpa tuo fr herkkä! Mut näyttäis viiva olevan!! :)
Mikä dpo sulla oli

pipsu, Itse sain selkeän viivan Predictoriin vaikken ollut raskaana, eli en itse pidä kovin luotettavana. :(

Unicorn, Mikä dpo sulla meneillään? :nailbiting:

Näyttää viivalta kyllä..
Mitkä dpo? Ja onko one step 10miu?
Mulla samanlaista viivaa ollu dpo5 lähtien.. kuivana näkyy paremmin ja märkänä ei juurikaan..

Ootko tehnyt muun merkkisiä testejä?

Tänään dpo 10 kp 27/28
Apteekin oma testi 10miu.
Eilen sama testi oli nega.
Huomenna pitäs tulla testejä postissa.

Mulla näkyi vasta dpo 11 viiva :) hyvin voi siis ilmestyä

Eilen haaleeta plussaa kahteen testiin, tänään cb digi nega ja viivatestikin tällänen:

IMG_20170504_213701.jpg

Tuskin oon raskaana siis. Lääkärille pitää varata aika sen varalta ettei oo keskeytyny keskenmeno. Luomuplussasta turha haaveilla enää reilun 2v yrityksen jälkeen.

Viivatestissä näen deb edelleen jotain viivaa, cb digi ei kuulemma oo kauheen herkkä? Harmi jos noin menee :( Mikä kp nyt?

Mä oon vähän hölmö näiden testien kans, nyt en testaile ennen sunnuntaita ainakaan.. kyllä se vielä jaksaa haamuilla kuitenkin!

IMG_20170505_020141.jpg

Ainakin omaan silmään näytti siltä.. mut joo, nyt elelen ihan rennosti ja testaan aikasintaan sunnuntaina seuraavan kerran. Tai maanantaina. Sit jos vielä haamuilee niin ehkä sit vois varata lääkärille aikaa ja kattoo ettei oo mitään häikkää :)

Viivanpaikat on kyllä niin hämääviä ja nykyisin lähes joka testiin tulee antaen toivoa. :( mä oon sitä mieltä että se oikea viivan alku mikä tulee on sit lopulta kuitenkin eri näköinen kun viivanpaikat. Ainakin itse innostuin heti kun se olikin sellainen selkeä vaikka haalea olikin. Deb kannattaa tosiaan testailla vielä sunnuntaina uusiksi. Harmi tommonenkin kun ei tiedä onko sit ollu menkat vai muu välivuoto. Viivan pitäis kyllä normaalisti alkaa näkyä jo noilla kp:llä ellei kierto sitten heittele paljoo ja toki poikkeuksiakin löytyy eli niitä joilla viiva näyttäytyy myöhemmin. Tsemppiä ja plussatuulia!!

Takaisin