Plussa vai ei?

Ei ole se lommohaamu muuttunut plussaksi. Ihan tyylipuhdas nega sieltä tupsahti. Nyt vaan odotellaan tätiä kylään huomiseksi ja keksittävä joku muu synttärilahja isännälle...

Isot onnittelut plussanneille!

Sekä plussa tuulia piinailijoille!

Ei ole se lommohaamu muuttunut plussaksi. Ihan tyylipuhdas nega sieltä tupsahti. Nyt vaan odotellaan tätiä kylään huomiseksi ja keksittävä joku muu synttärilahja isännälle...

Isot onnittelut plussanneille!

Sekä plussa tuulia piinailijoille!

Mullaki tulee hirmu moneen halppistestiin noita lommoja!! Joskus niin iso lommo että ei koko testiä voi ees tulkita. Mistähän johtuu? :/ ärsyttää kun menee testejä hukkaan. Lommot yleesä näkyy vasta kun kastettu x(

ImageUploadedByVau Foorumi1493886822.227706.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493886831.123350.jpg

Mun early detection ammottaa tyhjyyttään. 5 päivää menkkoihin ja olis pitänyt jo jotain näyttää :(

One stepin 10miu puikot oli sit vissiin viivanpaikkoja taas. Mihinkähän testiin sitä enää uskaltaa luottaa? Digiin? Ja Verikokeisiin :D :D hahaha!

ImageUploadedByVau Foorumi1493886926.586093.jpg

Ylin äsken ja alkmmat dpo 6 ja 7

ImageUploadedByVau Foorumi1493886957.554675.jpg

Ylimmät äsken. Mami ja one step.

Ehkä lopetan tän testailun ja katotaa uuellee jos ei täti saavu sovittuun tapaamiseen... plussatuulia +++

Unicorn pahoittelut negasta. Itse oon niin monet hailurat saanut niin moneen eri testiin, että en usko plussaksi ennen kuin selvästi näkyy viiva kääntelemättä. Toinen hyvä mittari on et mies näkee.. varsinkin jos kuvia muokkailee, tai ottaa salamalla kuvan, saa helposti viivanpaikan näkyviin.

Toivotaan kaikille plussia :)

Minä en itse päässyt piinaamaan, dpo6 alkoi menkat. Ehkä sit tässä kierrossa. Nyt kp5/? ja yk2..

Unicorn pahoittelut negasta. Itse oon niin monet hailurat saanut niin moneen eri testiin, että en usko plussaksi ennen kuin selvästi näkyy viiva kääntelemättä. Toinen hyvä mittari on et mies näkee.. varsinkin jos kuvia muokkailee, tai ottaa salamalla kuvan, saa helposti viivanpaikan näkyviin.

Toivotaan kaikille plussia :)

Jep :) itsekin jaksan innostua vasta kun oikeesti näkyy ja mies näkee. Mies ei nää noissa missään mitään :D joten, menkkoja ootellessa :)

Lume, oon ihan varma :D normimenkat kipuineen ja lämmöt putos perustasoon..

Mäkin laitan nää teille tännekkin puolelle analysoitavaksi. Ylimmät on eiliseltä, herkkä ja mamin puikko, eilen niissä näkyi jotain todella haamun esiäitiä. Nyt kun vertaa tänpäiväisiin ni niissä ei näy mitään. Kolmas herkkä tänää aamupissasta ja neljäs pc tänää aamupissasta ja alin mamin puikko tänpäivän tokasta pissasta. Kp23/25-27 n. Dpo9. Ekassa vähän kosteena tokassa kuivana. Viivanpaikkoja? Mäkin oon saanu jos jonkinlaisia paikkoja aikaan ni en kyllä pysty uskomaan myöskään mihinkään :hilarious:

Liitteet

• IMG_6371.JPG
    IMG_6371.JPG
    491.8 KB · Katsottu: 321
  • IMG_6376.JPG
    IMG_6376.JPG
    563.1 KB · Katsottu: 323
Lume: Selkee punainen viiva näkyy kotelossa (muutenkin kyl). Tein siitä negatiivinkin ja vihreän tuplaviivan antoi. Et eiköhän se ole teidän vuoro nyt :happy: Vahvempaa viivaa vaan parin päivän päästä. Ovulaatio on voinut olla vähän myöhemmin (tikuttamisesta huolimatta) ni siksi vielä himmee tapaus. Varovaiset onnittelut!

Unicorn, mulla ei näyttänyt early yhtään mitään, mut tosiaan plussa tuli siitä muistaakseni 3 päivän päästä apteekin ultralla. Muistan et ajattelin itse silloin, et jos cb earlylla ei näy mitään, niin peli menetetty!

Tänään käytiin ekassa ultrassa, ja oli aivan uskomatonta nähdä pieni kaveri siellä liikkumassa! Mun sydän suli aivan täysin, en malta odottaa! :) Paljon tsemppiä kaikille! Seurailen edelleen teidän tilanteita ja jännäilen taustalla!

Tässä mun aamuinen.
Viivanpaikka?

Liitteet

• 1493905130854.jpg
    1493905130854.jpg
    29.1 KB · Katsottu: 313
Takaisin