Plussa vai ei?

Fifi.toivottavasti vuoto olis harmitonta ja pikkunen olis kyydissä mukana..,tsemppiä..

Unicorn, Kyllä varmasti tiputat salaa sinne ostoskoriin, minäkin olen näkevinäni haamulaisen ja katson vielä huonolta näytöltä! Oi miten jännää, puuh puuh plussatuulia <3 :happy:

Kiitos kaikille tsempistä <3 Onko joku tilannut netistä nuita r-testejä? Jos ootte, niin mistä? Uskon, että niitä vielä kuitenkin tarvitaan..

Kiitos kaikille tsempistä <3 Onko joku tilannut netistä nuita r-testejä? Jos ootte, niin mistä? Uskon, että niitä vielä kuitenkin tarvitaan..

Minä oon tilannu raskauskeijusta, mammaksilta ja halpatestistä. Ebay olis halvempi mutta en ole siihen jaksanut perehtyä...

Juu sitä meinasin että se näkyvä lissäntyminen tapahtuu 48h välein. Mut tokihan sitä pilkkua saa viilata

:o Anteeksi nyt kamalasti. Pilkunviilaus ei kyllä todellakaan nyt ollut tarkoitukseni tuossa.

Hei
Liityin tähän ryhmään.
Olen seurannut tätä jo jonkun aikaa,paras ryhmä mitä on.:)
Oon 5lapsen äiti ja kova vauvakuume on.
Yritystä takana 3-4 vuotta.Keskenmenoja on monta(kilpirauhasen vajaatoiminta vaikuttaa).
Haluaisin kysyä vähän teiltä kokeneimmilta r-testien tekijöiltä.
Mulla oli siis menkat 3.4 ja 3.5 oottelen alkavaksi.No ne tulikin 2,5 viikkoa myöhässä ja Alko 17.5 tuhrulla,sitte 2päivää vuotoa ja sitte loppu tuhruiluun.Mulle outoa,mulla aina 5päivää ja kova vuoto.Testailen ja sain haamua,Jouduin käyä Ultrassa ennen tota vuotoa,otettiin hcg joka nega.
Sen jälkeen pahoinvointia ym.oireita.
Nyt sitte perjantaina tein Apteekin Ultra(10)r-testin.Ja siihen tuli selvä punertava viiva.Eli voiko tuo testi reagoida ovikseen?
Vai Mitähän tää tarkottaa.
Jos tuo vuoto olis jotai muuta ni nyt mulla ois menkka aika.Kiitos jos voisitte auttaa.

Mua kans hävettää aina ostaa noita testejä samasta kaupasta ja myönnän että tein tänäänkin testin kun eilen yöllä oli kipuja ja pelotti onko tikussa enää viivoja :D piti käydä tänään eri kaupassa ja vielä itsepalvelupisteessä..

Unicornin pakko testata huomenna ;) näyttää lupaavalta.

Lume kans toivotaan että huomenna taas vahvempaa viivaa <33

Juu en luota noihin pc:n testeihin enää yhtään. Ihan omituisesti levis se väri testialueelle tänään, luultavasti eilinen testi oli myös susi.. äiti tosin sano näkevänsä viivan siinä, mutta niin..

IMG_20170502_162128~2.jpg

Ja toi on kuivunu testi.

Kaks apteekin testiä nyt kaapissa, huomenna aamupissasta toinen ja jätän viikon päähän toisen varmistaakseni (negan :sad001) asian.

Ihmetyttää vaan se vuoto, koska menkat ne ei todellakaan ollu. 2pvää hyvin niukkaa ja kivutonta vuotoo ja siinä se..

Kyllä muakin kauheana aina hieman nolottaa kun kauhean hamstrauksen tee rtestejä kun meen ostamaan :)

Tietääkö joku kuinka herkkiä nuo pc:n testit on ? En löydä sivuilta enkä paketista mitään merkintää..

Takaisin