Plussa vai ei?

Laralla kyllä haamuilee [emoji173]️

Unicorn,ehkäpä halut herää sitten sopivasti ovisaikaan [emoji106][emoji173]️

Hena,pahoittelut menkoista.Ja tsemppiä puolimaralle!Mulla tähän kiertoon sama suunnitelma että jos ei tärppää niin ehdin yhdet polkujuoksukisat juosta [emoji1]

Moi. Onko jollakin ovulaatioliuskatesti näyttänyt jo ihan selvää plussaa, mutta digitaalitesti vaan edelleen negatiivista? Testasin ensin liuskatestillä ja olin jo ihan onnessani, koska sain mielestäni ensimmäistä kertaa elämässäni positiivisen tuloksen. Päätin kuitenkin testata varmuuden vuoksi vielä digitaalisellakin, koska halusin nähdä ekaa kertaa elämässäni myös sen hymynaaman, mutta ei! Ärsyttää! En enää luota mihinkään... No huomenna taas uudestaa. Ja kierto senkun venuu.

Liitteet

• 20170419_111538.jpg
    20170419_111538.jpg
    495.1 KB · Katsottu: 275
Siis mä oon yhden ainoan kerran saanut digiin hymynaaman ja silti ovis ultralla todettu. Luottaisin muihin testeihin ja tuntemuksiin. Alina86

Hei! Osaatteko kertoa onko pregcheck-testeissä oikeasti merkitystä onko pissa huoneenlämpöstä vai ruumiinlämpöstä? Oon jo useamman hailean viivan niihin saanu ja ihmetteln että ei sen vahvempia tule jos oikeesti raskaana olen. Nyt vasta huomasin lukea ohjeet että pitäis olla huoneenlämpöstä.

Hei! Osaatteko kertoa onko pregcheck-testeissä oikeasti merkitystä onko pissa huoneenlämpöstä vai ruumiinlämpöstä? Oon jo useamman hailean viivan niihin saanu ja ihmetteln että ei sen vahvempia tule jos oikeesti raskaana olen. Nyt vasta huomasin lukea ohjeet että pitäis olla huoneenlämpöstä.

Enpä ole ikinä niitä ohjeita lukenu ja kyllä olen niillä positiivisia vastauksia saanut. Aina siis heti dippaan enkä oottele.

Ok, kiitos! Aiemmassa raskaudessa plussasin noilla tosi selvän jo näillä päivillä ja nyt tulee vaan tuommonen. Onko sit vaan viivanpaikka? Aiemmin negat on kyl ollu ihan puhtaita negoja. Ja tosiaan useampana päivänä jo oon tuommosia samanlaisia testannu.

Liitteet

• IMG_20170419_175733.jpg
    IMG_20170419_175733.jpg
    479.7 KB · Katsottu: 382
LaraS, Kyllä siellä haamu kurkkii. :wink Mikä herkkyys noissa kasetti testeissä?

PauliinaS, Tsempit miehen kellistykseen! :woot:

Tintalla myös haamu näkyy!

Miitu piti olla 25mlu, mutta onhan tuo varmaan herkempi, jos pc ei näytä ja tuohon tulee o_O Siksi pelottaakin, että testit on susia. Vaikkei ne viime kierrossa mitään näyttänytkään (kun ei ollut aihettakaan).

Tinta taitaa se jo plussa olla :) onnea!

LaraS, Täytyy sanoa että moni kehuu noita pc herkiksi mutta eivätpä ne mullakaan näyttäneet aikaisin vaikka mamin testi (myös 25mlU) näytti jo varhain. :)

Niin sitähän alun perin testailin, että olisko kiinnittymisestä merkkejä. Voisiko tuo vahvempi tulos olla merkki siitä, kun dpo pitäisi olla suht vähäiset vielä (8-10??)? Alavatsalla oli näpistelyä tänään ja rinnoissa ajoittaista pistelyä. Vastaavia oireita ei oo ennen ollut.
Pc-puikko näytti just negaa (tuppukylän kaupasta sai puikkotestin!). Aamulla teen ehkä uuden :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20170419_190139.jpg
    IMG_20170419_190139.jpg
    387.2 KB · Katsottu: 357
En oo koskaan ajatellut että raskaustestiä varten pitäisi odotella pissan haalenevan huoneenlämpöiseksi? :D Eihän niitä kukaan oikeasti mittaa, saman tienhän ne testit uitellaan..

Paapu: joo ei tullu mullakaan mieleen mutta selkeesti se ohjeissa seisoo että sekä testin ja virtsan tulee olla huoneenlämpöistä :D sitten ihmeissäni ajattelin kysellä että tekeekö muut niin. Mun mielestä rsfu:n vastaavassa testissä ei moista ohjetta ollut mutta se paketti on jo roskissa joten en voi tarkistaa.

Tinta oon joskus saman lukenut ja varmaan just pc-paketista. Alkuun yritin seisottaa sitä pissiä vähän aikaa, että viilenis huoneen lämpöön. Mutta kyllähän puikkoonkin voi pissiä suoraan :grin niin tulin tulokseen, että ei sillä lämpötilalla ratkaisevaa merkitystä voi olla :)

20170420_073343.jpg
7c442b33753a9c14addb65d45964af72
6de8e6bde50d2c9bb14b3e4150ff80d9

Ei voi olla totta!! Pc liuska yllä kuiva ja alla märkänä. Onko tää joki viallinen testi?? Paketissa oli muutenkin vaan yksi testi.. mitä ihmettä, tää mun vuotokin kestänyt neljä pv ja mustia kuivia hyytymiäkin ollut mut testi vaan vahvenee. Ei kai se keskenmeno voi olla silloin? Oon ihan täpinöissä ja töihin pitäis lähtee enkä pysty ees valmistautuun kun jännittää!! Mulla ekan kerran tällanen viiva että mieskin näkee.

Muokattu viimeksi:
LaraS, Mulla raskaustesti reagoi ensin ovikseen, sitten kiinnittymiseen ja siitä joidenkin päivien päästä alkoi näyttää itse raskautta. Joten hyvin mahdollista! :) Ja mulla ultrat ym varmistanut nämä tosiksi.

Diann, Haamulainenhan siellä! :wink

Takaisin