Plussa vai ei?

Diann onpa jännää!! :nailbiting: vahvistuisipa ja pysyisi kyytiläinen matkassa :happy:

Mulla taisi kasettitestit oikeesti toimia, mutta liekö jäi kemialliseks :sorry: nyt vaan negaa negan perään. Tai tossa 10mlu näkyy tosi hentoinen viivalainen, negatiivikuvassa vähän paremmin. Että varmaan hormonitasot laskee :confused:
No, kai pitää olla tyytyväinen edes siihen, että munkin kropassa pieniä ihmeitä voi tapahtua :oops:

Liitteet

• IMG_20170420_105346.jpg
    IMG_20170420_105346.jpg
    764.3 KB · Katsottu: 305
  • IMG_20170420_105927-1356x2340.jpg
    IMG_20170420_105927-1356x2340.jpg
    498 KB · Katsottu: 313
LaraS hcg voi kai aluksi heitellä pissan vahvuuden mukaan mutta ymmärrän kyllä huolen. Toivotaan että vielä vahvistuisi <3

Lara kyllä siinä sinisessä näkyy värillinen haalea viiva ja mullakin vahvistu tässä raskaudessa tosi hitaasti viiva et älä heitä vielä kirvestä kaivoon :)

Diann.sielläkin kurkkii toinen viiva.onnea ja vahvistumista toivon :)

Kiitos tsempeistä :Heartpink
virtsan väri on ollut suht sama nyt tän päivissä kuin niissä ekoissa, mutta kaipa sitä hormonia voi virtsaan erittyä silti eri määriä eri päivinä.
eihän tuo siltikään hyvältä näytä, että viiva häipyy :confused: mutta piti olla aikainen dpo (7-9??) vielä sillä vahvimmalla viivalla, niin toivon, että se olis tullut kiinnittymisestä ja lähtis takas nousuun :smiley-angelic001 henkisesti itseäni valmistan menkkojen saapumiseen kuitenkin :shy:

LaraS, Esikoisesta mulla vahveni tasaisesti joka päivä viiva, mutta tästä kakkosesta vain joka toinen päivä oli selkeästi tummempi. Ja siis, mullahan esim aamupissa saattoi antaa vain tosi hailakan haamun, vaikka olikin ollut pisu koko yön virtsarakossa ja sitten taas päiväpissasta parin tunnin pidätyksellä paljon vahvempi. Eli näissä on paljon eroja. :)

Ja tännekin oon kertonut että mulla oli varattu neuvola miltei heti plussasta ja neuvola aamuna en saanutkaan edes kunnon viivaa testiin.. itsekin tuumin heti että noniin, se meni sitten siinä, vaan toisin kävi. Älä siis vielä luovu toivosta <3

Ja jos olisikin kyse kemiallisesta, selkeästi ainenkin jotain yritystä on ollut. Sekin on aina jo positiivinen juttu. Lisäksi sen jälkeen yleensä tärppää helpommin. ;)

Täällä menossa 13dpo.Tänään aamulla tein testin oli nega.Nyt menossa 29kp.Kierto sen 28-33kp.Taitaa kierto olla tuon 33kp.Ma uudestaan teen testin :)

Ja siis, mullahan esim aamupissa saattoi antaa vain tosi hailakan haamun, vaikka olikin ollut pisu koko yön virtsarakossa ja sitten taas päiväpissasta parin tunnin pidätyksellä paljon vahvempi. Eli näissä on paljon eroja. :)
Saman teki minulla; aamupissa antoi haaleamman kuin seuraava parin tunnin pidätyksellä ollut pissa.

deb395453bcc0481a3c96da99bbd139e
a9b28b0b552c8eb6685608af64e585c1
Heti aamulla pakko päivittää tänne :D Tämän päivän testi märkänä yksittäisessä kuvassa ja hieman kuivempana eilisen tikun kans samassa kuvassa (ylempi tämän päivän ja alempi eilinen) Ihan paniikissa testasin jos eilinen oliskin ollut vaan joku viallinen tai viivanpaikka, mut yhdessä päivässä tummunut näin paljon. Kiitos teille jotka uskoitte että plussaan tässä kierrossa, lähetitte positiivista energiaa joka auttoi jaksamaan ;) Toivon hartaasti että tämä kestää matkassa mukana.

Eka plussa ikinä ja yritystä yli vuosi. Inssi ja ivf sopparit juuri allekirjoitettu yms. Uskoa kaikille niilekin, joilla vuotaa jo ennen menkkoja (näköjään se kiinnittymisvuoto voi olla runsaampaakin!!) Niin ja ovistesteihin en saanut toista viivaa edes lähes yhtä tummaa :D ja vielä ovis oli jo dpo9. Kaikki siis mahdollista.. <3

Varhaisultra sairaalassa 17.5. Tiedättekö muuten pitääkö se neuvola varata kuitenkin vaikka olis tutkimuksissa sairaalassa? Otetaanko ne siellä tutkitut tulokset mukaan neuvolaan? Nim. kokematon

Muokattu viimeksi:
Onnee kaikille plussanneille! <3

Tsemppii piinailijoille! <3

Pahoittelut negoista! <3

Dian, nonii wautsi! Onnee! Mie nii tiesin tän, et plussaat!! Ihanaa!! <3 tarrasukkia matkaan ja viivan vahvistumisia! :)

Miulla tänään rv 5+0 ja pitihän ne lehvaviivat saaha! ;) En ollu koskaa aiemmi kasettitestii tehny, jote pitihä sekii sit tietty kokeilla! ;)

Liitteet

• 20170421_071926.jpg
    20170421_071926.jpg
    231.5 KB · Katsottu: 293
Diann, ihanaa! Neuvolaan soittelet seuraavaksi :Heartred Raskauden seuranta ja neuvonta menee ihan niinkuin muillakin neuvolassa. Jos ilmenee jotain erityistä, sitten saat tiheämmän seurannan poliklinikalle. Wautsiwau, on tää hienoo!! Se, joka ehtii ensin, tekee sulle äitiysneuvolakortin, mihin sekä neuvola että poli kirjoittelee tutkimusten tuloksia matkan varrella.

Dian todella paljon onnea <3 tuli melkein tippa linssiin. Mä
Tiesin niin että plussaat <3 nyt paljon tarrasukkia matkaan <3

Täällä kun nyt on paljon plussanneita ja tosi iso plussa aalto menossa ois kiva kuulla että oliko plussanneilla mitään oireita ennen tupla viivoja :)

Mun läpi menee aina kamalat väreet kun ajattelen tätä aaltoa <3 riittäisipä se meille tuleville piinailijoille asti <3

Takaisin