Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kun nyt on paljon plussanneita ja tosi iso plussa aalto menossa ois kiva kuulla että oliko plussanneilla mitään oireita ennen tupla viivoja :)
Mun läpi menee aina kamalat väreet kun ajattelen tätä aaltoa <3 riittäisipä se meille tuleville piinailijoille asti <3
Ihania plussia täällä tullut :)mulla edelleen ihme oireet jatkuu eikä menkkoja ainakaan... Ensi viikolla verikokeisiin.
kysyisin teidän mielipidettä näistä eilisistä viivoista...
Ainoot oireet ennen plussaa oli tosiaan pissan makea haju ja pahentunut suunympärysihottuma. Mulla oli myös viimeisinä päivinä ennen testiä olo että nyt ollaan raskaana.
Tänään oli varhaisultra, vielä ei näkynyt muuta kuin hyvin paksuuntunut limakalvo ja pieni kupla siinä joka todennäköisesti ruskuaispussi. 8.5. kontrolliaika ja siellä pitäis nähdä sitten jo enemmän. Vastasi tällä hetkellä viikkoja 4-5. :)
Täällä kun nyt on paljon plussanneita ja tosi iso plussa aalto menossa ois kiva kuulla että oliko plussanneilla mitään oireita ennen tupla viivoja :)
Mun läpi menee aina kamalat väreet kun ajattelen tätä aaltoa <3 riittäisipä se meille tuleville piinailijoille asti <3
Viime yönä sain kovan kipukohtauksen vatsalle (ummetus?). Luulin heti keskenmenoksi. Verta ei ole vuotanut missään vaiheessa, luulisi kaiken siis olevan vielä hyvin?
Hellou,
Tutisen suorastaan et onko toi oikea haamu vaiko testin oma viiva?
Lume:toi oli early testi ja just uitettuna. Tohon ei tuu kuin pystyyn yksi viiva.