Plussa vai ei?

loora tein joo yönyli pissasta. Kuvissakaan ei taida näkyä enää mitään :sorry:

Liitteet

• IMG_20170421_075827~2.jpg
    IMG_20170421_075827~2.jpg
    385.4 KB · Katsottu: 325
  • IMG_20170421_075844~3.jpg
    IMG_20170421_075844~3.jpg
    415.9 KB · Katsottu: 317
Voi ei lara :( mut jospa se plussa ois ollu kiinnittymisestä <3 toivoa on niin kauan kun täti on poissa <3

Täällä kun nyt on paljon plussanneita ja tosi iso plussa aalto menossa ois kiva kuulla että oliko plussanneilla mitään oireita ennen tupla viivoja :)

Mun läpi menee aina kamalat väreet kun ajattelen tätä aaltoa <3 riittäisipä se meille tuleville piinailijoille asti <3

Ainoot oireet ennen plussaa oli tosiaan pissan makea haju ja pahentunut suunympärysihottuma. Mulla oli myös viimeisinä päivinä ennen testiä olo että nyt ollaan raskaana.

Tänään oli varhaisultra, vielä ei näkynyt muuta kuin hyvin paksuuntunut limakalvo ja pieni kupla siinä joka todennäköisesti ruskuaispussi. 8.5. kontrolliaika ja siellä pitäis nähdä sitten jo enemmän. Vastasi tällä hetkellä viikkoja 4-5. :)

Viime yönä sain kovan kipukohtauksen vatsalle (ummetus?). Luulin heti keskenmenoksi. Verta ei ole vuotanut missään vaiheessa, luulisi kaiken siis olevan vielä hyvin?

Ihania plussia täällä tullut :):Heartbigred mulla edelleen ihme oireet jatkuu eikä menkkoja ainakaan... Ensi viikolla verikokeisiin. :dead: kysyisin teidän mielipidettä näistä eilisistä viivoista...

Liitteet

• IMG_20170421_132356.jpg
    IMG_20170421_132356.jpg
    790.5 KB · Katsottu: 334
Ainoot oireet ennen plussaa oli tosiaan pissan makea haju ja pahentunut suunympärysihottuma. Mulla oli myös viimeisinä päivinä ennen testiä olo että nyt ollaan raskaana.

Tänään oli varhaisultra, vielä ei näkynyt muuta kuin hyvin paksuuntunut limakalvo ja pieni kupla siinä joka todennäköisesti ruskuaispussi. 8.5. kontrolliaika ja siellä pitäis nähdä sitten jo enemmän. Vastasi tällä hetkellä viikkoja 4-5. :)

Ihanaa kun oli hyviä uutisia <3 <3

Täällä kun nyt on paljon plussanneita ja tosi iso plussa aalto menossa ois kiva kuulla että oliko plussanneilla mitään oireita ennen tupla viivoja :)

Mun läpi menee aina kamalat väreet kun ajattelen tätä aaltoa <3 riittäisipä se meille tuleville piinailijoille asti <3

Tuo mun vuoto vois olla joko kiertoon kuuluva tai sit oire. On kyllä aikaisemmissakin kierroissa ollut vastaavaa välillä.
Muita oireita ei juuri mitään. Lugejen kans tai teroluteilla ollut aina tosi paljon raskausoireita ja nyt kun ei ollut käytössä ei ollut oireitakaan. Oviksen jälkeen nännit oli vähän arat mut sekin loppui, välillä menkkajomoa ollut mietona ja joitain pieniä vihlomisia mutta nämäkin melko tavallisia. Joskus kiinnittymisen jälkeen tosi mietoa huonoa oloa iltaisin ja viimeisinä päivinä ennen plussaa muljahteluja kohdussa. Aika pieniä oireita kaiken kaikkiaan. Nyt plussattua alkanut tulla vähän pääkipua. Esim rintojen arkuutta ei yhtään. Ja ei ollut ollenkaan raskausolo. Nyt alkaa pikkuhiljaa aivan pieniä juilimisia olla ja alavatsaa turvottaa <3 luulin kyllä että raskaana olo tuntuisi vielä enemmän ja oireet olis tosi isoja.

Muokattu viimeksi:
Viime yönä sain kovan kipukohtauksen vatsalle (ummetus?). Luulin heti keskenmenoksi. Verta ei ole vuotanut missään vaiheessa, luulisi kaiken siis olevan vielä hyvin?

Hyvin kummallisia tunteita voi tulla, kipujakin, useamman viikon ajan. Oletamme, että kaikki on hyvin.

Hellou,
Tutisen suorastaan et onko toi oikea haamu vaiko testin oma viiva?

Mitenkäs sulle ei oo tullu sitä poikkiviivaa tohon :o vai onks tää kauan ollu kuivuneena ? Mulla kävi niin sille testille johon sain pystyviivana haamun et ne hävis sit kun kuivas ni melkein kokonaan et oli vissii viallinen testi kun sit muihin johon ei tullu mitään viivat pysy paikallaan. Mut toivottavasti olis oikea haamu <3

Kiitos taas tsempeistä :Heartpink just tehdyt testit myös aivan negat, taidan jäädä odottelemaan menkkoja.
Plussia ketjuun ja onnea plussanneille, pahoittelut negoista ja tsemppiä eri vaiheissa piinaileville! :happy:

Lara: Mä ainaki nään puhelimella haaleeta viivaa edelleen, mulla on kyllä vahvat viivalasit...

Dikulla haamu :) Sille vahvistumista!!!

Arianrhod: Jotaki viivantapaista näkyy sinunkin testikuvassa kontrolliviivan lisäksi :)

Täällä menkat on ollu finiitto jo pari päivää :) Toivotaan että tää kierto on The kierto!

Ihan kuin siibä jotain oisi mut taitaa olla vaan surullinen kuuluisa viivanpaikka. Aiemmin en kyl oo noihin eea moisi saanut..

Liitteet

• IMG_6073.JPG
    IMG_6073.JPG
    506.9 KB · Katsottu: 313
Takaisin