Plussa vai ei?

Unicorn. Mikä dpo sulla olikaan? Ehkä siinä jotain näky.. :)

Heitsu 1996 noista jos pitäisi valita kp12 mutta voi olla että on vasta tulossa. Mihin aikaan sulla yleensä tulee? Sehän on vahvin viiva siitä kun alkaa selkeesti tummua ja sit taas vaaleta. Joskus voi jäädä huippu todentamattakin eli esim on saattanut olla kp 11 tai 12 illalla/yöllä.

Omalla kohdalla ainakaan ei pätenyt tuo että vahvin viiva kun alkaa kunnolla tummua ja sitten vaalenee. Joka kierrossa tummui lähes plussaksi, kunnes haalistui lähes olemattomiin ja sitten pamahti plussa :)

Paapu, mulla oli viime kierrossa sama, ja nyt varmaan taas koska näytti tältä:

IMG_20170405_132645.jpg

Varmaan lähtee tästä haalistuu ja parin päivän päästä tulee vahva plussa.

No mutta hei, tais tossa earlyssä sittenkin olla joku ?

ImageUploadedByVau Foorumi1491389414.293128.jpg

En silmällä nähnyt. :P

Mutta jotenkin vaan taas niin pessimisti-olo koska samanmoisia viivoja tullut useemmassa kierrossa.. :P

ImageUploadedByVau Foorumi1491389497.317300.jpg

Omalla kohdalla ainakaan ei pätenyt tuo että vahvin viiva kun alkaa kunnolla tummua ja sitten vaalenee. Joka kierrossa tummui lähes plussaksi, kunnes haalistui lähes olemattomiin ja sitten pamahti plussa :)

Joo olen kuullut samaa kyllä joiltakin muiltakin, että myöhemmin on vasta tullut kunnon plussa.

Joskus olen kuitenkin ihan ohjeistakin lukenut että jos selkeästi alkaa tummentua ja lähes yhtä tummaksi menee kuin kontrolliviiva ja sitten taas vaalenee niin ovis olis sit se vahvin viiva.
Toki eihän sitä varmaksi voi sanoa, sillä saattaa myös olla ettei koko ovulaatiota ole siinä kierrossa ollut. Ja toisaalta oma kierto pitää varmasti oppia tuntemaan, että tuleeko sieltä yleensä summassa vahvempaa ja tummempaa viivaa kunnes lopulta se puhdas ovisviiva.

Itselläni koko kuukauden tosi haaleaa kunnes lähtee tummuun ja sit lähes yhtä tummaksi kun menee niin se on sit ovis jo samana päivänä. Tämä ihan ultralla todettu, eli todella hankala tilanne, kun tulee niin nopeasti plussan jälkeen se irtoaminen. :)

Tää tyttö on onnellinen, koska gynellä oli kaikki hyvin! Oon tässä pidempään potenut erikoisia alavatsakipuja mutta ne on vaan hormoneista ja ns. Toiminnallisuudesta johtuvia. Ja kuulemma kohtutulehduksen jälkeen voi tuntea kaiken voimakkaammin. Kohdun limakalvon paksuus oli jo sentin, joka mainio tulos kun nyt on dpo2! :) kuulemma hyvät edellytykset nyt kiinnittyä mikäli on vaan munasolu hedelmöittynyt. Ja munasarjoissa oli uusia follikkeleita odottelemassa :) nyt peukut pystyyn että ens viikolla pärähtäis plussa! :)

Unicorn, Earlyn kun avaa ja liuskan laittaa valoa vasten näkee selvästi onko kyseessä haamuviiva vai viivanpaikka, jotain siellä näkyis. :)

Ilmeisesti noi mun on haamuja ja viivanpaikkoja vaan . Gyne sanoi että ennen kuukautisten pois jääntiä on ihan turha edes testailla kun ne on vaan niitä haamuviivoja eikä kerro kuulemma mistään mitään. Selvä.

ImageUploadedByVau Foorumi1491406341.974924.jpg

Unicorn, mulle tuli tuommoinen viivaloinen kuusi päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, et voihan siellä aina jotain näkyä vaikka olisikin aikaista :p Jos se itseä helpottaa ja ei aiheuta turhaa stressiä ni mikäs siinä tikuttelussa vaarallista olisi :) ainaki mulla toi kivaa jännityselementtiä koko raskautumiseen toi testailu :)

View attachment 53344

Unicorn, mulle tuli tuommoinen viivaloinen kuusi päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, et voihan siellä aina jotain näkyä vaikka olisikin aikaista :p Jos se itseä helpottaa ja ei aiheuta turhaa stressiä ni mikäs siinä tikuttelussa vaarallista olisi :) ainaki mulla toi kivaa jännityselementtiä koko raskautumiseen toi testailu :)

No niimpä! En oikein ymmärränyt tota gynen kommenttia tohon.. sanoin noista tikutteluista loppukierrossa eträ kun musta tuntuu että kaikki jää kemiallisiksi tai kiinnittymisessä ongelmaa.. ei johdu kuulemma siitä ja turha tikuttaa kun "ei niissä näy kun niitä haamuviivoja" :P niiin?

Terhus, millä testillä teit tuon plussan kuus päivää ennen menkkoja? :) kiinnostaa, hih!

No niimpä! En oikein ymmärränyt tota gynen kommenttia tohon.. sanoin noista tikutteluista loppukierrossa eträ kun musta tuntuu että kaikki jää kemiallisiksi tai kiinnittymisessä ongelmaa.. ei johdu kuulemma siitä ja turha tikuttaa kun "ei niissä näy kun niitä haamuviivoja" :P niiin?

Outo asenne(vamma?) sillä gynellä. Mä oon esikoisen plussannu dpo 9 first responsella, eli hänen mielestään se ei siis ollut mitään..? Mulla on luottogyne jolle meen kun tarvin gynen apuja. Mäkin ennen kun löysin hyvän gynen kävin muutamalla tylyllä ja nyt en enää suostu muille menee. Tikutat vaan jos siltä tuntuu!

Unicorn, jopa on ollut asiantunteva gyne :D Ei niitä haamuviivoja tule jos ei elimistössä mitään raskauteen liittyvää tapahdu. Toki asia erikseen jos viivanpaikkoja tuijottelee, ne kun ei tosiaan kerro yhtään mitään.

Toisaaltahan se on joo turhaa aikaisin tikuttaa, kun sitten voi tosiaan näkyä nuo kemialliset tai aikaiset keskenmenot, mitä ei välttämättä muuten tietäisi, mutta mutta... Eihän niihin testeihin hyvänen aika turhia plussia tule! Kyllä se vaatii sen hormonin.

Muokattu viimeksi:
Se on totta et kyllä
Pitäis olla hormonia jos testiin edes jotain tulee... suurin osa vääristä plussista on varmaan kemiallisia.. itseäni nyt piinaa tuo cb tulos :( arghhh.... kun niin paljon väärää haamua antanut....

Mä just kumosin oman viestin samassa viestissä :D huomaa et olen vähän toiveiden ja pelkojen sekamelskassa :D huvittavaa !

Takaisin