Plussa vai ei?

Ei ehkä ihan vielä dep :)

Mulla jää varmaan kemialliseksi, eilen päivän toisesta pissitä aivan selvä haamu jossa väriä kun kääntelin näitä tässä sohvalla maatessa ja tänään lähes tuskin mitään. Kyllä pänni :( eikä ole enää edes sellainen olo et tuola mahassa ois joku niin ku pari päivää sitten.

jennis pahoittelut negasta :sorry: monesko kp on menossa? Jospa sieltä vielä plussa pärähtäis :)

Täällä jännäilen, miltä tässä ketjussa tämän aamuiset testit näyttää :rolleyes:

Kp24/28(?) Menossa. Kiitos tsemppauksesta! :) Pidetään vielä peukkuja, että tulis plussa!! Sitten välttyis vielä raskaammilta hoidoilta :)

Deb, ei vielä munkaan mielestä.

Tässä iltapissasta 4h pidätyksellä apteekin ultralla:

ImageUploadedByVau Foorumi1491326420.904042.jpg

En ala.
Tyhmää.

Tässä munkin iltainen. . Tuskastuttavaa..

Liitteet

• 1491328096950.jpg
    1491328096950.jpg
    47.7 KB · Katsottu: 263
Täällä alko menkat äsken. Nyt pakko alkaa pitää täällä hiljaiseloa vähän aikaa ja siirtää ajatukset muualle kun ei tästä tuu muute mitään :-| tsemppiä muille :-)

Tässä tämän viikon saldo oviksen metsästyksen suhteen.Onks teidän mielestä tämän päivän ovistestin viiva vaaleampi kuin eilinen?Mikä tulos teidän mielestä näissä testeissä on plussa vai nega.Testi on apteekkarin omia ovistestipuikkoja.

13kp 2yk
ImageUploadedByVau Foorumi1491330885.435587.jpg

Pienitimantti, tsemppiä. Ensi kiertoon parempi onni!

Heitsu 1996 noista jos pitäisi valita kp12 mutta voi olla että on vasta tulossa. Mihin aikaan sulla yleensä tulee? Sehän on vahvin viiva siitä kun alkaa selkeesti tummua ja sit taas vaaleta. Joskus voi jäädä huippu todentamattakin eli esim on saattanut olla kp 11 tai 12 illalla/yöllä.

Ja mä tekisin Heitsu kahdesti päivään. Ekan päivän toisesta pissasta ja tokan illalla. Ei mee o+ ohi. Mulla kävi silleen viime kierrossa. Ärsytti.

No voi höh Lume :( mä niin toivon et vielä plussaks muuttus, tsemppiä.

Tässä taas minun aamun.
Ei taida olla toista viivaa?
Kp26/28 dpo9

Liitteet

• 1491381056343.jpg
    1491381056343.jpg
    38.6 KB · Katsottu: 280
Ihan kuin viivanpaikka ainakin näkyisi, unicorn. Väristä en osaa varmaksi sanoa. Se on muuten jännä, miten vaikea se viiva on saada kuvassa näkymään!

Syssan testissä en valitettavasti näe mitään, mutta vielähän toivoa on! :)

Takaisin