Plussa vai ei?

Mayday88 o-testailut mullakin. Ja yllättävän vahva viiva nyt kp7 :eek: jännä nähdä, saanko elämäni ekan o+ tässä kierrossa. Nyt jo toista päivää vasemmalla jomottelee, olisipa follin kasvukipuja :rolleyes:

*muoks* siis oikeella jomottelee. Mulla menee puolet varmaan hoitaja-taustan takia sekasin, kun aina tottunut kuvailemaan potilaan kipuja / tuntemuksia niin ei osaa omaa kroppaa ajatella kuin peilikuvana o_O :laughing021

Liitteet

• IMG_20170404_093139.jpg
    IMG_20170404_093139.jpg
    242.8 KB · Katsottu: 248
Muokattu viimeksi:
Minäkin monesti miettinyt sitä, kun yönylipissaa on niin kamalan paljon, että voiko siinä olla kuitenkaan hormonit selkeämmät kuin esim. 4h pidätyksellä o_O ilmeisesti monella aamun toka antaa selkeämmät viivat. Ja olisko siksi myös o-testeissä niin, että aamun tokasta :rolleyes:
Ei se hormonipitoisuus mihinkään muutu, vaan pissan tiheys. Ei ne hormonit veden juonnilla katoa, vaan pissasta tulee vähemmän tiheää. Ovistestit taas sitten voi antaa väärää plussaa, kun on niin tujua aamupissaa. :grin

Täällä tämmösiä. Aiemmin tullu o+ kp11. Joko se kerkis mennä kp11 illalla kun en testannut (limoista päätellen ovis olis voinu olla eilen) tai sitten ei oo vielä ollutkaan plussaa.. Muuten ei oo ollu yhtään edes sellainen olo että olis ovista tulossa. Päin vastoin, ihan väsyny ja jotenkin etova olo..

Liitteet

• 1491292446814.jpg
    1491292446814.jpg
    35.3 KB · Katsottu: 215
Sydänkäpynen, joo oon kuullu että joillain on näin. Ottaisin mieluummin ne vanhat oireet: hirveesti energiaa ja järkyttävän seksuaalivietin :D

Iskallt no en osannut näköjään pohdiskelua muotoilla oikein, mutta olkoon :)

Mayday sinua jatkaisin kuitenkin o-testailua vielä, jos et saanut tikkuun kiinni. Ehkä onkin myöhempi o+ kuin edelliskerralla :rolleyes: metsästysonnea! :happy:
Itse en enää osaa luottaa "ovisoireisiin", kun epäilen että en edes oireista huolimatta ovuloi. Yritän kuitenki saada tässä kierrossa o+ kiinni, jos sellainen on tullakseen - tikuttelen sitten vaikka menkkoihin asti :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Komppaan Laraa ja Unicornia, mä en osaa ovista tunnistaa oireista vaikka ennen niin luulin. Yleensä o+ aikaan oon täysin oireeton. Kannattaa Mayday jatkaa testailua :)

Mä taas tein ovistestin ja nyt dpo 4 aika tasavahva tulos jopa vahvempi kuin silloin o+ päivänä (kun digiin sain siis sen plussan)... hmm. Pitäisiköhän mun varuiks vielä kellistää mies tänään. Jos onkin ovis myöhästynyt...? Voishan se olla kiinnittymisjuttukin mut en tiiä. Tänään ollu jos jonkinlaista kipua alavatsalla:nippailuja, jomotusta ja ihan kramppiakin. Näähän vois olla tietty ovikseenkin liittyviä kipuja tai sit kiinnittymiskipuja.. en tiiä. Voisko nyt tehdä aikamatkan ens maanantaihin et pääsis oikeesti testaa...

Vai mitä ootte mieltä, kandeisko vielä talletella varuiks:

944a9b8abd45018ecb817d67fcf3bb57

Täällä ku on teitä testaajia paljon niin miten se meni, voiko ovulaatiotesti näyttää raskausplussan ja jos niin milloin? Ja pitääkö siinä olla ihan supervahva viiva, jotta siitä voisi raskauden nähdä? :anyone

Cecilja ainakin joku oli testannut kun kk oli jääny pois ja oli saanut jo raskaustestiin 2 viivaa niin silloin oli ainakin mun silmään tosi vahva ovistestin testiviiva kontrolliviivaan verrattuna. Mut noi ovistestit tuppaa ainakin mulle näyttää aina kahta viivaa eli uskoisin että jotta kertoo jotain raskaudesta niin pitäisi olla tosiaan huomattava plussa ovistestissä. Tulipa sekava selitys, sori.

Täss päiväsessä tuntuu ettei ole mitään, tuntuu muutenkin et mitä enemmän dpo sitä enemmän viivat haihtuu... arghh nyt pidän parin päivän testaus tauon ja odottelen tätiä :) eikös sen pitäis seuraavan 3 päivän aikana tulla jos tulee [ ATTACH=full]53257[/ATTACH]

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1491299716.597610.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1491299716.597610.jpg
    45.4 KB · Katsottu: 234
Kun eilen oli jo aika vahva päiviin nähden se päivän toisesta pissitä tehty testi... murrrrr

Tänään kp 25/28 dpo8
Tein sit aamulla 2 (ylintä) ja nyt päivällä yhden (alin). Ihan negathan nää kaikki on.

Liitteet

• 1491300783756.jpg
    1491300783756.jpg
    34.2 KB · Katsottu: 246
Tuli muuten mieleen että meidän äitihän ei saanu mun pikkusiskosta plussa testiin vaikka oli kk myöhässä tiesi et on raskaana ja kävi
Verikokeessa :)

Takaisin