Plussa vai ei?

Samanlainen ku päivällä :D yritän saada kuvaa mut paska vessan lamppu. Pitääkö pissin olla kui tuoretta et pystyis dippaa digin :D haittaako jos se on ollu esim 15min kupissa :D

En usko että haittaa.. eihän ne labrassakaan heti kaikkia kokeita yms ota vaan matkaa x aikaa johonkin.. :) mä oon ainakin joskus tehny niin että pissannu aamulla purkkiin ja oottanu postiautoa jonka kyydissä testit tulee ja testannut vasta sit :D saattanu olla puolikintuntia purkissa. En vaa tikä miten se tulokseen vaikuttaa mutta en usko että mitenkään :)

En oo koskaan kuullut että pissan "tuoreudella" olis mitään väliä? :confused: Toki nyt jos päiväkausia vanhaa mutta tuskin niitä kukaan säilömällä säilöö :D eli en usko olevan mitään väliä vaikka olisikin 15min kupissa seisonut.

En tiedä sainko sitä kuvaan :D
ImageUploadedByVau Foorumi1491239715.036191.jpg

Oishan se kaikista järkevintä tehdä aamusta mutta perskeles kun ei malttaisi mut sit tietää et joutuis kuitenki pettyy ja sit jää miettii et jos sen ois tehny aamusta näyttäiskö se muuta :D

Ei kuitenkaan yhtä vahva ku päivällä. En muista olinko 2 vai 3h pidättelemissä ja söin välissä jossa join ainaki kaksi iso kupillista maitoa/pepsiä :D et ehkä jätän digin myös aamuun ja leikin et oon raskaana ja menen sohvan nurkkaan mököttämään ja odottaa aamua :D

Hirveesti tullut viestejä tänne :) Ilta menee mukavasti näitä lukiessa.

Mulla tuli vaan sellanen mieleen, et teillä joilla ei näy testeissä vielä dpo9 mitään, niin ei kannata heittää kirvestä kaivoon tai olla huolissaan, koska suurimmalla osalla se ei kuitenkaan taida näkyä vielä niin aikasessa vaiheessa, vaikka raskaus oliskin alkanut :joyful:

No katoin ihan samaa kun kaivoin ne testit esiin mut ajattelin et nään omiani :D musta tuntuu et kuivana se näkyy aina selvemmin ku märkänä. Testiajalla tulee aina se viiva mut sit ku on kuivanu se jotenki asettuu siihen :D mut katotaan huomen aamuna sit :D jeee kuvia <3

Muokattu viimeksi:
Hirveesti tullut viestejä tänne :) Ilta menee mukavasti näitä lukiessa.

Mulla tuli vaan sellanen mieleen, et teillä joilla ei näy testeissä vielä dpo9 mitään, niin ei kannata heittää kirvestä kaivoon tai olla huolissaan, koska suurimmalla osalla se ei kuitenkaan taida näkyä vielä niin aikasessa vaiheessa, vaikka raskaus oliskin alkanut :joyful:

Täällä on menossa ainaki mulla kamala testi mania :D

Lume. Kyllä niissä tän päiväsissä kaikissa näkyy paremmin ku eilisessä :) Jee

Lume. Kyllä niissä tän päiväsissä kaikissa näkyy paremmin ku eilisessä :) Jee

Jospa se sit vahvistuu <3 aamulla sitten taas :) teen ensin pc ja jos siihen tulee samanlainen tai vahvempi dippaan digin :)

Unicorn täällä odotellaan ;)

Takaisin