Plussa vai ei?

Täss olis ainaki nää arvot. Pc:hän on 25 herkkyydeltään et jos siihen saa tollasen haamun ni pitäiskö sen sit näyttää 1-2vko...

raskaana 1-2 = 25-200
raskaana 2-3 = 200-20 000
raskaana 3+ = yli 20 000

Pakko huudella väliin!
Mä sain pc:llä jo selkeitä plussia kun digi näytti vielä negaa. Verikokeista hcg oli jo reilusti yli 100* ennenkuin tuli digiin positiivinen tulos. :) (69* kun oli, näytti vielä negaa digi) En siis suosittele tuhlaamaan digiä turhan aikaisin.
Ps. Lupaavia haamuja näkyy! Toivottavasti vahvistuu :)

Pitihän munkin kokeilla o-testiä. Tosin näillä dpoilla kai vähän turhaa :D tässä kuvaa. On kyllä tummempi kuin dpo 0 tehty o-testi mutta eipä tuo taida merkkaa mittään. Dpo 3 siis tänään.

5dec7f43f1ec017516e21e0a3fe07a12

Unicorn17: huomenna! Oi kulus äkkiä aika huomiseen. Onneksi meillä kulkee posti ennen klo 11:sta ja toivon että posti tuo ne huomenna mukanaan!

Koska olen testailuun koukussa, tässä teille ; ylin on eilinen ovisplussa, keskimmäinen tänään tehty ovistesti ja alimmainen tän päivän raskaustesti. Enpä tiedä miksi raskaustestin tein mutta kai sitä jotenki toivoo et ihme olis käyny ku jäätävän huono olo ollu koko päivän :D

Liitteet

• _20170403_165851.JPG
    _20170403_165851.JPG
    871.2 KB · Katsottu: 290
7abfa688c2d94e7d9a8cb48ce5c46ad4

Lume tossa mun testit rv 3+3, 4+0, 4+1 kaikki pc mut sitku tein pcn 4+3 ni ei ollu paljoa vahvistunut mut apteekin perus puikko oli tasavahva! Seuraava päivä tein digin missä oli raskaana 2-3. Mun kohdalla pct näytti haaleampaa ku apteekin oma!

Mä kans dippailu nuita o-testejä ihan vaan huvin vuoksi :grin näyttävät osa aika tummilta, eikä ne oo missää aikajärjestyksessä.. Tuskin oon ovuloinut ollenkaan kun kiertopäivät tällä hetkellä aika hurjat (107) :arghh::arghh: ehkä nuo testit kertooki sen ettei ovulaatio oo tapahtunut, yrittäää vaan..?

Liitteet

• IMG_20170403_163938.jpg
    IMG_20170403_163938.jpg
    879.1 KB · Katsottu: 244
Heidukka, eipähän sitä voi tietää.
Itselläni oli yhdessä testailukierrossa ovistesti päiväkausia melkein plussa ja aamulämmöt sahasi ylös alas. Ei siitä oli tullut ovista ollenkaan, ellen olis kiirehtinyt akupunktioon. Sitten se o-plussa sitte pärähti. Mulla on iän puolesta helposti jo just tollaset ovuloimattomat kierrot. Olin alkukierrosta tehnyt FSH-testin ja se ennusti huonon kierron jo kp 3 tai jotain.

Ei lähteny ku digi matkaan :D mutta mutta pitää katsoa huomenna tai ylihuomenna :) näyttäispä munkin pc tolta. Laskurin mukaan nyt ois 3+5 kun laskin o plussasta sen. Hmmmm haluan tummemman viivan jookos kookos :D saako piirtää tussilla ja esittää et raskaana ollaan :D

Takaisin