Plussa vai ei?

Tee uus ;D todellakin jännää!!
Yleensähän se plussa pärähtää just sillonku hoitoihin hakeuduttu! ++++ toivotaan että vahvistuu!!

Deb, Haamuhan siinä, voi hurja kuinka jännää! :nailbiting:

Onnea Deb ja olisi ihana jos odotus palkittaisiin!! mä tein kans nyt illalla yhden ja viiva piirtyi heti miten mutta väriä ei taas ole niin paljon kuin aamuisessa mutta sentään viivan muoto oli selkeämpi.

Debillä näkyy haamulaista! Oikein paljon viivan vahvistumista, teille olisi plussa jo suotu! <3 Jännäilen sun tilannetta!

Peepillä kans näkyy kuvassa haaleaa viivaa. Vahvistumista! ++

Mitä mieltä ootte tästä? :D Kp28/? Dpo 10 oli puhdas nega pregchekillä ja nyt tää kp30/? Dpo12 sofin testillä. Kylläkin jo varmaan kuivunut ja salamalla otettu. Mistä sen tietää onko vaan viivanpaikka? :o

Liitteet

• 1490513172232.jpg
    1490513172232.jpg
    35.9 KB · Katsottu: 338
En tiedä saako tästä selvää, mutta mulla Sofin testillä (ei herkillä) tuli tosi usein viivanpaikkaa/tosi tummaa viivaa. Yleensä ei kuitenkaan selkeesti punertavaa. Lakkasin sit ostamasta niitä kokonaan, kun tuli aina vaan paha mieli. Tuntuu, että on vaikea löytää testiä joka ei viivanpaikkaa antaisi valitettavasti. :( Saattaahan se silti olla, että joku kerta se onkin oikean viivan alku ;)
36f29d4306d921fec2bee225d19c31b8

Aijaa höh :( no täytyy parinpäivän päästä testaa uusiks ellei menkat ala :) olo on kyllä semmonen että alkais..

Nää on kyllä just ärsyttäviä kun ei yhtään tiedä mihin voi luottaa. Lääkärit aina sanoo, että viiva kun viiva on raskaus, mutta kokemus sanoo toista. Toivotaan, että tämä viivan alku tarkoittais raskautta.

Mun mielestä se apteekin ultra -testi tai sit elivon oli hyvät. Tietenkin ne taitaa olla kalliimpia kun nuo, mutta se testiliuskaosuus oli semmosta materiaalia, et näkee helposti värjäytyykö se. :) Elivossa oli kapeampi viiva mutta siinäkin se testialue oli semmosta vähän muovisen oloista, vai miten nyt kuvailisi, siitä oli helppo nähdä se viiva heti alussa kun alkoi tummumaan. Apteekin ultrassa se viiva oli paksu ja näin ollen helppo huomata haalea plussa.

Yllä kuva apteekin ultrasta mun ekoista plussista ja alla Elivon myöhempi varmistusplussa.

Liitteet

• IMG_2924.JPG
    IMG_2924.JPG
    328.4 KB · Katsottu: 282
  • IMG_2952.JPG
    IMG_2952.JPG
    426.8 KB · Katsottu: 280
Oonkin joskus ostanut ton apteekin ultran, mutta harmikseni en ole saanut plussaa vielä siihen. Tällaisena himotestaajana usein tulee testailtua liian aikaisin ja monta kertaa, joten harvoin raskii ostaa apteekin testejä. Jos olisin järkevä tekisin vasta joskus dpo 14 ja yhen apteekin testin :D Mutta aina muka on niin paljon oireita, että on aloitettava testaaminen jo dpo 10 :D Ennen ajatelin, että Pregcheck olisi luotettava, kun sitäkin on kehuttu, mutta tuntuu, että siitäkin saan aina jotain viivanpaikkaa.. Miten muuten onko kokemuksia tuosta Rfsu:n herkästä testistä? Onko niin herkkä, kun väittää? Myydäänkö tuota elivoa apteekissa vai missä? En ole törmännyt eikä kokemusta.

En tiedä mitä täällä lopulta tapahtui, mutta täti päräytti kylään kamalan flunssan ja hirveiden kipujen saattamana.. tunne oli hetken vähän samanlainen kun sillon kun sain km.. se oli vaan viikon pidemmällä sillon kun tää olis ollu.

Nyt aion tjottailla vaan niihin hoitoihin asti, ja keskittyä muihin juttuihin. Käyn täällä kyllä kommentoimassa muiden juttuja, mutta oon ite vähän enemmän taka-alalla. :)

Oonkin joskus ostanut ton apteekin ultran, mutta harmikseni en ole saanut plussaa vielä siihen. Tällaisena himotestaajana usein tulee testailtua liian aikaisin ja monta kertaa, joten harvoin raskii ostaa apteekin testejä. Jos olisin järkevä tekisin vasta joskus dpo 14 ja yhen apteekin testin :D Mutta aina muka on niin paljon oireita, että on aloitettava testaaminen jo dpo 10 :D Ennen ajatelin, että Pregcheck olisi luotettava, kun sitäkin on kehuttu, mutta tuntuu, että siitäkin saan aina jotain viivanpaikkaa.. Miten muuten onko kokemuksia tuosta Rfsu:n herkästä testistä? Onko niin herkkä, kun väittää? Myydäänkö tuota elivoa apteekissa vai missä? En ole törmännyt eikä kokemusta.
Oon ostanut noi testit nettiapteekista. Apteekin ultra oli vajaa 4€ ja elivo 5€. :) itse kyllästyin niihin mamin viivanpaikkoihin jne vaikka halvalla sain. Päätin pienen satsauksen tehdä ja oli ihana huomata että heti oli selvät viivat jos on aihetta! :)

Onko kenelläkään käynyt teistä niin että haalea viiva katoaisi seuraavan aamun testiin tai tulisi vuoron perään negaa ja haamua vai onko vahvistunut viivat päivä päivältä? Mulla tuli tän aamun testiin lähes olematon viiva eli haaleampi kuin eilen (Pregcheck) ja herkempään rfsu:n nega. Nyt siis dpo 11/12. Peli on varmaan menetetty..

Takaisin