Plussa vai ei?

Jos ovistesti oli positiivinen viime yönä klo 1 (eli tän päivän puolella), niin mitä päivää pitäisitte dpo 1:nä? :)

Tänään oli kauppareissulla tarkoitus ostaa pc-liuskoja. No, eipä niitä ollut kahdessa lähikaupassa, enkä jaksanut kolmanteen lähteä. Kasvoja kuumottaa ja väsyttää. Lämpö oli kainalosta 37,1 ja sydän tykyttää. Nytköhän iskee sitten lenssu - vai enteileekö tää tädin tuloa. Tänään 6pv myöhässä menkat. Taidan tehdä parin tunnin pidätyksellä taas jonkun testin :shy: onhan noita tuhlattavaksi, kun alkuviikosta tuli ebaysta tilaamani testit (liuskoja 30kpl, puikkoja 10kpl ja kasetteja 20kpl) :rolleyes: :hilarious:
Ja uskokaa tai älkää, edellinen setti suunnilleen saman verran meni muutamassa kuukaudessa... :excited001 :laughing021

Terveisin himotestaaja :smiley-angelic006

LaraS, sun testiä odotellessa :)
Heti piti itekin mennä ebayhin tilaamaan testejä x)

30kpl ovistestejä ja samanverran raskaustestejä! X) ja mun tuurilla niitä ei enää tarvita :D pitäskö käydä hamstraamaassa taas hylly täyteen tamppooneja, pääs loppumaan. Viimeks kun raskauduin ni olin just ostanu kunnon patterin täydennystä hyllyyn! Turhaan :D <3 onneks.

Tässä parin tunnin pidätyksellä herkkä 10mlu? ja 25mlu? testi. Kännykän näytöllä pienempänä kuvana jotain olin näkevinäni.
Huomenna pitää käydä niitä pc-liuskoja ostamassa :rolleyes: (perjantaina lupasin lähteä kaverin kanssa pitkästä aikaa iltaa istumaan, pitäs saada varma vastaus siihen mennessä :grin)

Liitteet

• IMG_20170322_151130-1248x1248.jpg
    IMG_20170322_151130-1248x1248.jpg
    141.3 KB · Katsottu: 329
  • IMG_20170322_151146-1248x1248.jpg
    IMG_20170322_151146-1248x1248.jpg
    141.4 KB · Katsottu: 317
Anteeks että tuun vähä tyhmänä kyselee, mut onko iha normia et kuukautisten pitäs alkaa pe-la ja nyt näyttää clearblue digital 2-3 ja tein sen 1h pidätetystä pissasta:sorry:

Anteeks että tuun vähä tyhmänä kyselee, mut onko iha normia et kuukautisten pitäs alkaa pe-la ja nyt näyttää clearblue digital 2-3 ja tein sen 1h pidätetystä pissasta:sorry:
Jaa-a, hormonitasot nousee yksilöllisesti ja johonkin standardiin nuo mainitut raskausviikot viittaavat.
en tiiä, uskaltaako kysyä: onko suvussanne kaksosia? :)

Mulla näytti 3pv ennen menkkoja digi 2-3 raskaana. Yksi vauveli siellä masussa sitten kuitenkin köllötteli, vaikka kaksosten mahdollisuutta mekin mietittiin. :)
Paljon onnea plussasta! :)

JEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!! Jejejeeeeeeeeeeee. Eli eiliset tallettelut jäi välistä joten tänään ja huomenna. Mut onks ajalla väliä ? :D tein tän just äsken.

Takaisin