Plussa vai ei?

Terhus ja Nita, onnea plussista! :)

Lume, mikä kp siulla nyt olikaan?

Tässä miun testi tältä aamulta, rv 4+1 :) Viimeinen testi, digin teen vielä kaapista jossain vaiheessa viikkoa.
e172614c552ad14f7250d774dc56bdfc

Mun on pakko vielä sanoa ONNEAA <3 ihana viiva !! Mulla on tänään kp16... vähän alkaa tympiä
Tää odottelu :/

Se melkein melkein.. ääshhh turhauttavaa :D mut onhan toi testin teko varmasti monesta asiasta kiinni. Et esim minkä verran on juonu ja kauan pidätellyt.. mä kokeilen illalla vielä uusiksi. Mut ehkä varminta silti talletella ja katsoa loppu kierrosta mitä tapahtuu :D

LaraS näkyy ekassa viivanpaikka !
Debillä en taaskaan nää mitään :(

ArvoAava, pahoittelut! Tiedän niin tunteen :(

Minnille onnea!

Aunemoi, voi höh :( tsemppiä uuteen kiertoon, jos täti nyt todella teille parkkeerasi.

Lume, lähellä on! Mittaatko lämpöjä? :)

Lume, ei ihan vielä oo plussa, ite huomasin selkeesti kun se plussa tuli noilla samoilla testeillä, oli vahvempi kun kontrolliviiva. Kyllä varmasti tulee pian! :)

Ja Heitsu, mulla meni kans tänään silleen hassusti rfsu:n puikkotestillä, että kontrolliviiva tuli ensin, sit 5min kohdalla siinä tuli sellanen vahva toinen viiva, mikä kuitenki meni "ohi" ja sulautu siihen kontrolliviivaan.. ihme testi.

Ja Heitsu, mulla meni kans tänään silleen hassusti rfsu:n puikkotestillä, että kontrolliviiva tuli ensin, sit 5min kohdalla siinä tuli sellanen vahva toinen viiva, mikä kuitenki meni "ohi" ja sulautu siihen kontrolliviivaan.. ihme testi.

On kyllä ihme testi.Uutta testiä vaan ;)

Heitsu ja Deb mulla oli loppuvuodesta myös "vaeltava viiva"! Se alkoi siitä testipäästä ja siirtyi sitten siihen viivan paikalle (ei siis kontrolli, kuvissa näkyy). Tää tapahtui testiajan alussa ja jos en olisi edes vilkassut testiä ennen testiä loppua, en olis tätä siirtymää huomannut. Ja olisin testiä pitänyt positiivisena :eek: tai epäilen, että siinä oli kemiallinen, kun oli ollut jo ainakin viikon pahoinvointia, joka loppui menkkojen toka päivään. Testin tein 16.12. illalla, menkat alkoi seuraavana päivänä ja aamutesti oli jo nega :sorry:
Kuvat joulukuulta.

Liitteet

• IMG_20161216_092939.jpg
    IMG_20161216_092939.jpg
    216.3 KB · Katsottu: 296
  • IMG_20161216_093614.jpg
    IMG_20161216_093614.jpg
    182 KB · Katsottu: 288
Lume: Kiitos! On noita viivoja tullut tuijoteltua itsekin, on tää vaan uskomatonta :) Älä luovu toivosta, miulla näytti KP 16 ovistesti melkein tyhjää ja sieltä se plussa vaan pamahti KP 18 ja lopputulos paras mahdollinen. Uskoisin että ihan tuloillaan on sielläkin ovis :)

Tsemppiä myös muille plussanneille ja ovista odotteleville!

Tämä mun plussa on kyllä rohkaisu teille ketkä ette saa ovulaatiotestiin plussaa ollenkaan. Itsehän tikutin ovulataiota heti kuukautisten loputtua viime kierrosta. Yhtään plussaa en saanut, pelkkiä hyvin hyvin hailakoita negoja. Niiden jälkeen sain aivan pelkkiä negatiivisiä tuloksia koko loppukierron. Vähän harmistuneena jo ajattelin, että en varmaan sitten ovuloi ollenkaan. Niin vaan kolme testiä näyttää nyt plussaa. Eli toivoa on :Heartred

Vähän sellainen fiilis, että miten tämä nyt näin helposti kävi. En voi käsittää miten kurjalta useiden kuukausien tai vuosien odotus tuntuu :sad001

Heitsu ja Deb mulla oli loppuvuodesta myös "vaeltava viiva"! Se alkoi siitä testipäästä ja siirtyi sitten siihen viivan paikalle (ei siis kontrolli, kuvissa näkyy). Tää tapahtui testiajan alussa ja jos en olisi edes vilkassut testiä ennen testiä loppua, en olis tätä siirtymää huomannut. Ja olisin testiä pitänyt positiivisena :eek: tai epäilen, että siinä oli kemiallinen, kun oli ollut jo ainakin viikon pahoinvointia, joka loppui menkkojen toka päivään. Testin tein 16.12. illalla, menkat alkoi seuraavana päivänä ja aamutesti oli jo nega :sorry:
Kuvat joulukuulta.

LaraS ja Deb:Teidän testiä katsoessa ei ollut tuollainen viiva minulla ainakaan.Meinaan testi merkkiä vaihtaa ja uuden testin tehdä.

LaraS, kyllä minä olisin tuota jo selvänä plussana pitänyt :eek: Luultavasti se oli sitten kemiallinen, kun eihän pitäisi vääriä plussia tulla.

Lady K, voin sanoo että reilu 2v yrittäneenä on välillä tosi raskasta ja raastavaa, kun miettii tuleeko ikinä saamaan omaa biologista lasta.. vaikka onhan noita apuja sit, meillä hoidot alkamassa kunhan ollaan käyty kaikissa kokeissa :) (sikäli kun nyt ei tuu yllätysplussa)

Niin ja onnea paljon sulle!! <3

Dep, yk26, kp29/30, dpo13.

iskallt niin, samaa mieltä. oon sanonut myös lääkärille, että tuo oli varmaan kemiallinen. Sitä tukee myös se järkyttävä pahoinvointi, joka helpotti menkkojen alettua.

Olin yhteydessä eilisen raskaustestin takia lapsettomuusklnikalle.Käskivät tehdä eri merkkisellä testin ja jos jotain epäilyttävää siitä testistä tulee sitten verikoe.Eivät epäile kemiallista raskautta helpotus oli :D koska se olisi näkynyt aikaisemmin jo ennen sitä 28pvää ja kerennyt jo lähteä pois.Kuulema kemiallisessa ei tule edes vahvoja viivoja minulle tuli vahva viiva.Nyt uutta testiä ja verokoetta kohden jos jotain epäilyttävää on.

Takaisin