Plussa vai ei?

Deb, Raskaustestit näytti, kyllä vain. :)

Ensin sain tumman o+ sekä haamun raskaustestiin. (Ovis)
Siitä joitain päiviä haamu rtestiin (kiinnittyminen)
Ja siitä meni muutama päivä niin haamu joka pikku hiljaa vahvistui plussaksi. Ja asia on nyt varmistettu ultrassa.

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Deb, Raskaustestit näytti, kyllä vain. :)

Ensin sain tumman o+ sekä haamun raskaustestiin. (Ovis)
Siitä joitain päiviä haamu rtestiin (kiinnittyminen)
Ja siitä meni muutama päivä niin haamu joka pikku hiljaa vahvistui plussaksi. Ja asia on nyt varmistettu ultrassa.

Onpas jännä! Pitäsköhän itekin uitella ajan kuluks noita testejä, ihan vaikka huvikseen vaan :grin r-testejä en aatellu ku niitä on vähän vähemmän, mutta ovistestejä riittäis, niitä voisin tikutella ja kattoo mitä näyttää eri kierron vaiheissa.

Hämmentävien hailuroiden jälkeen kp1! Höh olen pettynyt, toisen kerran sama juttu. Yrittääkö kiinnittyä vai mitä?

Jennis, pahoittelut negasta!

O sole mio, voihan harmi että tuli täti! Oisko sit ollu jotain kiinnittymisyritystä? Ootteko kauan yrittäny?

Pahoittelut negoista ja täteistä! :(

O sole mio, Mulla kans ollu noita kiinnittymisyrityksiä / hailuroita ennen menkkoja usein. Ja negat jos jättää kuivumaan ja erehtyy käydä kahtomassa myöhemmin testiajan jälkeen niin melkein jokasessa jotain hailuraa viivanpaikkaa. Mutta ne on viivanpaikkoja. Liian aikasin jos testailee niin niitä ikävä kyllä saattaa aika useinkin tulla.. mutta itekkii oon niin malttamaton että ei malta :D sitten vaan on muistettava se aikasen testaamisen riski :P

Mutta tsemppiä uuteen kiertoon <3

Puhdas nega äsken apteekin testillä. Kp28/28 siis. Eiköhän se täti huomenna tule :| Aamuksi vielä toinen varuiks, jos ei siihen mennessä ala, mutta luulenpa että uuteen kiertoon lähdetään taas.

Paha olo on ollu kyllä koko päivän, närästäny, alavatsaa juilinu jne. Ihme itkukohtaus tuli aamulla. Oireiden puolesta kuulostaa lupaavalta mutta testit on eri mieltä :P :D hahah. Kyllä noi mamin testit tais olla jotain viallista erää kun tähän apteekin testiin ei mitään tollasta punasta suttua ees tullut. Ihan selkee testi oli :) ei vaan oo tullu vielä mitään vastausta sieltä kun aamulla laitoin säpöä..

Oon aiemminkin käyttäny samoja testejä eikä niissä ole ikinä näkynyt mulla mitään jos ei ole mitään ollut. Eilinen veti punaiseksi niin poikittain kuin pystyyn hetkeksi. Joten oon hämmentynyt kun edelleen myös etoo.

Mä sain tänään aamuna haamun jossa oli väriä. Pregchekillä, mieskin näki sen. Pari tuntia siitä alkoi vuoto.. se on vain paljon vetisempää ja kevyempää kuin muissa kierroissa ja yleensä ne tulee rytinällä nyt välillä vain haaleaa ja ohutta tulee siteeseen. Kamala nuha iski yöllä ja lämmöt edelleen yli 37 ja tissit kipeät vieläkin vaikka normisti loppuu kun kuukautiset alkaa... mut tiedä sit onko valemenkat, kemiallinen vai mitä Täh höh :/

Lume, tees uudelleen testiä :) lähteekö haalenemaan vai tummuuko.
Mä plussasin esikoisesta kun menkat oli viikon myöhässä. Siitä pari pvää alkoi päivän kestävä kunnon vuoto ja olin ihan varma että meni kesken.. kipuja ei kyllä ollut. mutta ar ultrassa parin vkon päästä sydän löi <3

Munkin mielestä noi testit näyttää viallisilta, joissa väri levinnyt epämääräisesti. Pissittekö ensin purkkiin ja kastatte sitten testiä purkissa?

Mä ajattelin et vuodosta huolimatta aamulla tikutan uudestaan :) vaikka vähän epätoivoiselta tuntuu... mä en vaan käsitä mikä noita rintoja vaivaa lisäksi olen nukkunut tänään kahdet päiväunet ja voisin nytkin vaan sulkea silmät.. lieneekö sattumaa vaan :) olisipa ihanaa jos vaan olis joku ihme vuoto ja sielä
Olisi oikeasti joku matkalainen. Mutta pahaltahan se vaikuttaa jos vuotaa :D

unicorn: on kyllä omituisia testejä :o

Täällä kp 22/28-30...testattu nega apteekin omalla :D vähän aikaista juu...menkkajuilinnat jatkuu ajoittaisina, rinnat ei oo vieläkään yhtään arat :o ihan eka kerta kun näin on. Tosin jotain lyhyitä nopeita viiltokipuja on nänneissä, ilmoittavat olemassaolostaan edes jotenkin.

Oiskohan ne mamin testit nyt syystä alessa.. :wtf Siis tyyliin tullut paljon palautetta ja siksi päättäneet myydä alella pois...

Mamin puikkotestit oli ainakin hyviä, liuskoista ei kokemusta. Mutta kävinpä katsomassa ja näyttävät myyvän one stepin liuskoja, niistä ei oo kyllä mitään hyvää sanottavaa enkä ole kuullut muiltakaan..

Piti käydä kattoo mitä nuo mamin testit (puikot) oikein on.. no nepä on samoja millä testailin kesällä -15. Ja ei oo hyvää sanottavaa niistä, melkeen kaikkiin tuli punertava viiva, jopa kp6 tehtyyn :(

3ef638fd2d409b91b33a23400fb411ac

Täällä ovistesti näyttää tältä ja mamin liuskatesti oli taas nega. "Pakko" oli taas testata, kun niin outoja tuntemuksia vatsalla koko ajan ja tunteet vetää vuoristorataa ja vasen rinta hieman aristaa. Lieköhän taas kuviteltuja oireita?! :D On tosi outo olo myös koko ajan..

Kp29/28 apteekin testilla nega.
Luulis jotain jo näkyvän, joten menkkoja ootellessa. Tais ovis vähän myöhästyä kun en sitä tikkuunkaan bongannut. Säikähti varmaan mun tikuttelua kun normaalisti menkat tulee ihan kellontarkasti. Hö!

Mamintesteiltä vastasivat että on tainnu tosiaan sattua viallisia testejä. Pahoittelivat ja sanoivat että korvaavat vialliset uusilla :)

o sole mio: pahoittelut menkoista :(

Lume: uutta testiä kehiin, josko oliski valemenkat...

unicorn: voihan negat :( josko olisikin että hormoonit nousis hitaasti...toivotaan parasta.

Eilen testasin siis negan...mietin että onko täysin hölmöä testata uusiksi tänään josko poikkeais apteekin kautta ennen duuniin menoo. Tänään kp 23/28-30. Tissioireet on lisääntynyt ihan vähän...edelleenkään ei arista, mitä nyt nännejä juilii ja kutiaa. Muniksia särkee välillä ja alamahassa kuplii (voi toki olla suolistoperäistä). Makeaa ei tee mieli mitä yleensä ennen menkkoja tekee. Eilen vetistelin poliisit 2017 ohjelmassa olleelle suruliputukselle. Kaikenlaista oiretta kroppa aiheuttaa kun kovasti vauvaa toivoo :o

Takaisin