Plussa vai ei?

Täällä ei mitään mainitsemisen arvoista. Jotain tummaa näkyy viivanpaikan kohdalla mutta eipä juuri tihrustamatta näy. En tiiä mitä tää keoppa taas meinaa... Ootellaan menkkoja, ni ei ainakaa ihan niin korkeelta tipaha taas. Ei oireitakaan enää.. kp27/28

Täällä tänään negaaaaaaaa :/ kp 21/ ?? . Ennen kierto oli 32pv mutta nyt lääkkeiden myötä 3 viimeistä kiertoa ollut 29 pv. Eli voi kai sanoa, että kp21/29. :)

Plussia ketjuun :)
Jennis, melko aikaiset päivät testata sulla ... malttia ja ehkä se toinen viiva sinne selkeänä piirtyy ;)

Miten teillä noissa ovistesteissä, lähteekö viiva vaan haalistumaan oviksen jälkeen vai katooko testiviiva kokonaan? Luin että joillakin näyttää haaleeta viivaa koko kierron, plussa näkyy selkeemmin piikkinä. Davidin testit käytössä.

Tässä vielä tän päivästä testiä :)
Deb: Pitääpä jatkaa testailua vielä muutama päivä ja seurata mitä viivalle käy, oon aina lopettanut plussaan.
f665cb0c73173c84fee7eeb174d3e058

Nonii Paapu, dpo0 tänään? Ja tallettelut tehty? :wink plääh täällä "tylsä" vaihe päällä, dpo1. Alaselkää/häntäluuta särkee ja kipuilu säteilee vasempaan jalkaan. Viime kierrolla oli samana päivänä sama tuntemus (sillon oli kemiallinen). Oikeeta munista vihlo eilen vuorotellen vasemman kanssa. Oikeella puolella pitäis olla ovis tässä kierrossa, nyt tuntuu kun olis molemmilla puolilla ollu :hilarious:

Niin ja joo, itellä yhtä haalee viiva kun 4pvää sitte oli testissä, nyt lopetan tähän ton ovistikuttelun kun plussa meni jo :hilarious: paitsi dpo5-7 voisin tikuttaa, monessa paikassa ollu puhetta että saattais näyttää mahd. kiinnittymisen?

Mies kellistetty ja tallettelut tehty :D Oviksen jälkeinen aika kyllä matelee niin hitaasti, kun niitä päiviä oikein kyttää.. Miulla ei oo vielä ihmeempiä tuntemuksia ollut. On kyllä toiveet niin korkealla kun viime kierrossa se kiinnittymisyritys oli, ei ainakaan ajoituksesta jää nyt kiinni :) Joku tosiaan täällä kirjoitteli että kiinnittyminen oli näkynyt testissä, olikohan Miitu?

Huomenna olis dpo8, tekisiköhän jo ihan vakavissaan aamulla r-testin :rolleyes: oireista en osaa muuten sanoo, ku alavatsalla on täyteläistä tunnetta ja vv jonkin verran tulee. Luultavasti ihan pms-oiretta kylläkin.

Deb joo, eiköhän joku epätoivoinen "näkeekö kukaan mitään" -kuva pidä laittaa :smiley-ashamed005 :laughing021 jos omat viivalasit on liian vahvat, niin hyvä jos joku palauttelee pikkasen maan tasalle :happy:

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Oon tässä koittanu vähän olla tauolla täältä...nyt alkaa kuitenki oleen piinapäivät käsillä. En tiiä onko mulla joku tulehdus tai jotain. Eilen ja tänään tuli pyyhittäessä vaaleenpunasta ja pari tippaa kirkastakin verta paperiin. Nyt kp 21/28-30. Mahaa särkee menkkamaisesti. Enää ei vuoda mitään kuitenkaan. Eka mietin että kiinnittymistä mutta vältän elämistä siinä uskossa ettei sit putoo korkeelta ja kovaa :D

Heissan :) tulen tänne nyt mun hassun viivanpaikan kanssa. Eli tänään on kp29/30-34 ja tein aamulla apteekin oman testin. Joskus 30min jälkeen testin tekemisestä vilkaisin sitä uudestaan ja siinä oli ihan silmillä erotettava harmaa/valkoinen viivanpaikka. Onko muille tullut apteekin omaan tämmöistä ? Sitä oli vaikea saada kuviin mutta tässä yksi ja ystäväni erotti sen myös. Meinasin huomenna testailla uudestaan tällä kertaa pregchekin liuskoilla.
ImageUploadedByVau Foorumi1488734466.284912.jpg

image.jpeg
Kun paha olo toista päivää niin luulin että näkyisi. Oudon punanen koko tikku. Kp31/28-34. Dpo ei tietoa, n 2vk sitten.

Muokattu viimeksi:
Lume, mulla on tullut juurikin tuollainen samaan testiin, tein toisen ja siinä oli jopa punasta väriä. Oli ollu sillon kemiallinen, joten haamuhan se oli. Testaa joo toisella testillä huomenna :)

O sole mio, mikä kp ja dpo? Mä nään tossa jotain hailuraa puhelimen näytöllä..

Mielenkiintoinen ketju... clear bluen sivuilla on sellanen laskuri jolla voi laskea millon aikaisintaan voi testissä jotain näkyä. Suosittelen niin ei tule hätäiltyä turhia :) löytyy ihan googlettamalla "raskauden varhainen testaaminen"

LaraS, kuvaa huomenna ;)

Christine, toivotaan että olis kiinnittymistä ;)

Lume, mulla joskus näyttänyt negatestitkin roskiksessa tuolta.. viivanpaikka on se väritön ja voi tulla muutoinkin (siks niitä ei sais tonkia ja lukea testiajan jälkeen...) haamu on värillinen hailura. Testailes huomenna uudestaan toisella testillä. Toivotaan että vahvistuu :) :) ++++

O sole mio , munkin puhelimen näytöllä näkys jotain punasta hailuraa ??? :o :) uutta testiä putkeen!!

Jny, tuohan on jo ihan selvä punainen haamu ;) kyllä se sieltä vahvistuu kun maltat ;) mulla esikoisesta plussa oli tuollainen. Tosin viikko menkat myöhässä ja iltapissasta :P

Takaisin