Plussa vai ei?

Menkat alko rytinällä yöllä ja testi selvä nega mitä ajattelinkin :/ noh me astellaan torstaina hoitoihin pää ylhäällä ja katsotaan jos sit ens kierrossa saataisiin jotain aikaiseksi :)

Heippa kaikki!

Oon ihan uusi täällä, lueskellut vaan viime kuukaudet kaikkia mahollisia piinalijoitten ja testalijoitten keskusteluja monelta eri foorumilta :)

Nyt toivoisin teiltä apua :)

Ikinä ennen en oo raskaustestiin saanu, ku yhen viivan. Mutta tänään sinne ilmesty toinenkin viiva, josta en nyt osaa sanoa onko se haamu vai voiko siihen jo luottaa vähän varmemmin.

Mulla on hieman epäsäännöllinen kierto mutta menkkojen pitäs alkaa huomenna tai parin päivän päästä...

Liitteet

• IMG_20170307_094829.jpg
    IMG_20170307_094829.jpg
    836.4 KB · Katsottu: 367
Jotenki sitä luulee, että pitäis olla ees melkein tasavahvat viivat vaikkei ohjeessakaan niin sanota.

Nyt vaan pitää toivoa, että pysyy matkassa! :)

Ihanaa, että on tällänen keskustelu, jossa saa näistä kysellä, kun ei ihan heti uskalla läheisille kertoa, ja ollaan miehen kanssa niin uusia tässä hommassa. Olispa ihana saada meille esikoinen marraskuussa <3

Turhauttaa... Aikani kuluksi otin testikuvista negatiiveja.. Nämä äsken mamintestillä ja one stepillä. ihanku joku viivanpaikka olis taltioitunut tosi hämärästi. X)

Mutta tässä kuvat kp 23 ja 24 haamuista sillon jotka otettu testiajalla... mamintestit juu, mutta nämä toimi moitteettomasti ilman värin leviämistä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1488878426.522216.jpg

onkohan ovulaatio / kiinnittyminen tms härdelli ollu sillon kp23 paikkeilla ? Ja jos tuo on esim se ns kiinnittymisdippi , niin koska vois olettaa plussaa , jos sellanen olis tullakseen? Testejä tulis lisää mutta neurottinen kun oon niin tuun hulluks jos pitää kokoajan testailla :D kun vaan tietäs millon se olis ees järkevää.. kunnes menkat saapuu. Menkkoja ei kuulu vieläkään ja ne on aina niin kellon tarkat. Alkaa yleensä kp28 illalla ja seuraavan pv merkkaan aina kp1. Tänään etoo ja oksettaa ja rintoja kutittaa ja alaselkää polttelee. Eilen juili alavatsaa oikein kunnolla ja tänään ei taas oo ollu juuri mitään jomoja, pientä kuplintaa lukuunottamatta.. kp29/28

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488878438.761040.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488878438.761040.jpg
    162 KB · Katsottu: 226
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488878481.596685.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488878481.596685.jpg
    204.8 KB · Katsottu: 201
Pahoittelut negoista ja menkoista :( uuteen kiertoon siis vaan!

Eilaliina, paljon onnea plussasta! <3

Lume, onko teillä eka hoitokerta tulossa? Meillä kans ens kierron alussa lääkäriaika varattu hoitoja varten. Toki tässä kierrossa tehty tallettelut ja varmistelut ja varmistelujen varmistelut (eka kierto kun tikutin oviksen, toisaalta ihan vaan siks että voin lääkärissä varmuudella sanoo että ovuloinko vai en, tai että tuleeko se LH-huippu vai ei, ja sehän tuli), mutta en usko että enää 2v yrityksen jälkeen tulisin luomuna raskaaks.

Onnea hoitoihin kaikille hoidoissa käyville tai hoitoon hakeutuville!

Täällä oireista huolimatta nega. Taas. :/ ja dpo 12 jo menossa :(

Deb, mä söin hormoneja kolmisen vuotta sitten n. 5kk. Mitään ei tapahtunut. Meillä sillon ei kyllä oikein koskaan onnistunut peti puuhat koska se oli jotenkin sellasta "pakkopullaa" ja noista clomeista tuli niin kamalat olot etten välillä
Pystynyt edes kävelemään. Ja jatkuva migreeni vaivasi koko ajan. Sen jälkeen ollaan menty luomuna ja yritetty kierto kierron perään ja ei mitään. Välillä mulla ei edes ole ovista. Nyt yhteis tuumin aloitetaan hoidot uudestaan ja kokeillaan niillä. Vähän pelottaa mennä sinne lääkäriin kun lopetin viimeksi ni hoidot niin yhtäkkiä että se lääkäri vaikutti vähän vihaiselta jopa. Me ollaan kaiken kaikkiaan yritetty jo 4 vuotta. Miehellä on kaksi lasta ennestään jo. Mutta haluan että hänet tutkitaan ensin koska se on helpompaa. Minulla todettiin silloin pcos kun aloitettiin Ekan kerran hoidot.

En tiedä oliko tästä mitään apua ja vastaus aika sekava :D

Jennis, komppaan unicornia, tän ketjun motto taitaa olla "niin kauan on toivoa kun menkat ei ala" :D jostaki lukenu et joku saanu plussan vasta dpo18

Lume, sai tosta selvää :D me ollaan 2v oltu miehen kans ilman ehkäsyä, aluks se oli sellasta tjottailua, mutta nyt viimesen puolen vuoden ajan ollu vähän enemmän yrityksen puolella jo. Aika varattu hoitoihin tosiaan ens kierron alkuun, mulla on kiinnittymisen kanssa ollu ongelmia. Mitähän siihen yleensä määrätään?

Deb - mua kiinnostaa sit kans miten hoidot etenee ja mitä siellä tapahtuu ym, jos on kiinnittymisen kanssa ongelmia. Mulla ilmeisesti sama. Joka kierrossa haamua kiinnittymisen aikoihin, veriviirua jne, mutta ei vaan meinaa koskaan pysyä matkassa näköjään.

Tän jälkeen starttaa yk10 ja esikoista tehtiin kans 4v kunnes luomusti tärppäs (ei uskallettu hoitoihin) , mutta jos tätä pikkukakkosta ei ala kuulua niin mun mielenterveys ei kestä oottaa tätäkin bebeä neljää vuotta :( sit on jo pakko johonkin hakeutua mutta jännittää ja pelottaa kun ei yhtään tiiä mitä on vastassa ja mihin pitäs valmistautua. :)

Unicorn, oon tuolla pitkään esikoista yrittäneet kuumeilijat -ketjussa, luultavasti sinne ainakin kirjottelen sit niistä hoidoista kun sinne asti päästään :) JOS siis ei tapahdu sellasta ihmettä että tässä kierrossa tärpänny. Kp14/26, dpo3 menossa. Mut lääkäri tossa 20pvä tätä kuuta :)

Tajusin just että se ois ens kierron kp1 se lääkäri :D toivottavasti ei veny menkkojen alkaminen (paitsi jos se johtuis raskaudesta tietenkin!)

Kiitos tsempeistä ihanat!! :) <3 Ja totta, niin kauan toivoa kun ei ole menkkoja! Menossa siis kp 23/29 ja dpo 11 tai 12. Että voihan se vielä muuttua, mutta "panikoin" kun esikoisesta plussasin jo näihin aikoihin :)

Te hoidoissa käyvät! Millaisia hoitoja teille tehdään tai on suunniteltu? :) Itsellä inseminaatiohoidot ja lääkkeenä Letrot kp 2-6 aamuin illoin. :)

Miä sain kanssa tänään terolut-kuurin loppukiertoon kun ollut ovuloimaton kierto ja letrot seuraavaan kp3-7 [emoji106] Millasia kokemuksia letroista muilla?[emoji4]

Takaisin