Plussa vai ei?

Alavatsalla paineentunnetta, tuntuu kun lorahtelis kokoajan täti kylään mut kun käy tsekkaamassa niin eih onneks.. etoo ja saa juosta vessassa. Tissit turpeat ja arat.

Päiväpissasta tällanen:

ImageUploadedByVau Foorumi1488740489.667902.jpg

Mutta musta tuntuu että väri on vaan levinnyt niin että näyttää haamulta... mutta aamulla uutta :) ellei täti kurvaa ennen sitä. Greippimehut oottaa kaapissa uutta kiertoa ja tamppooniarmeija aseteltu valmiuteen. :D

Mä kans odottelen rintojen arkuutta joka yleensä on alkanu 1-2 vko ennen menkkoja...nyt ei kerrassaan mitään ja menkkoihin tasan viikko! :o

Mulla taas ei yleensä rinnat huomaa menkkojen tuloa ollenkaan. Eikä alavatsakipujakaan yleensä oo. Viimekierrossa jossa tuli kans noita epämäärisiä aikaisia haamuja niin oli myös rintojen arkuutta ja alavatsajomoa. Mutta epäilen että nääkin haamut taas jotain epäonnistuneita kiinnittymisyrtityksiä niinkun edellis kierrossa.. :/

Oon pitäny täällä nyt vähä hiljais eloon kun on tylsä vaihe menos. Kp7. Onnea plussanneille :-)

image.jpeg
Entä mitä te tästä sanotte? Sama eilinen testi kp31/28-34 mutta eri kuva. Väittäisin että haamu? Edelleen lievää pahoinvointia, päänsärkyä ja iltapalelua.

Oli niin nega testi, että turha edes kuvia laittaa :confused: joo, aikaista on jne., mutta tulipahan tehtyä :angelic: tein kiinatesteillä, myöhemmille päiville on pc- ja rfsu- liuskat. Jälkimmäiset ostin ihan kokeilumielessä, vaikka paljon niistä huonoa kuullut; toisaalta joillain ne on toimineetkin hyvin.

LaraS dpo8? ; kp17/27-30?

O sole mio , onko toi siis otettu testiajan jälkeen samasta testistä? Kyllä siinä joku viivanpaikka näkyy hämärästi. :)

LaraS, aikaista tosiaan juu. Vielä ehtii ;) +++

On: etovaa oloa aamulla. Meinasin jopa oksentaa. Aamun ekasta puhdas nega yön yli olleesta , toinen taas tämmönen?? Mikä ihme näitä testejä vaivaa? Testiajalla on tuo punanen väri tuossa aina!!! Sitten ehkä n puolen tunnin kuluttua tuo punanen suttu on hävinny ja testi on vitivalkoinen.. Onko nämä viallisia vai mitä ihmettä?? Pitäskö nää lukwe vasta puolen tunnin päästä? Hermo menee! Jos ei menkat huomiseen mennessä ala niin tulee onneks toisenmerkkisiä testejä postissa. Ei nää mamit taida mulle sopia..

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488783881.430251.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488783881.430251.jpg
    96.7 KB · Katsottu: 249
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488783894.368884.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488783894.368884.jpg
    96.1 KB · Katsottu: 239
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488783905.258879.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488783905.258879.jpg
    197.9 KB · Katsottu: 242
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488783929.927328.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488783929.927328.jpg
    272.7 KB · Katsottu: 242
Niin täytyy :) eipä ne tosin ollukkaa ku 80snt kipale :D mies tuo kotiin tullessa niin saan testailtua jo tänään. Ei jaksa oottaa huomiseen :D

Unicorn, Mun täytyy sanoa että mulla mamin testit toimi aivan loistavasti! Kerkisin niillä himotestaajana testata jonkun aikaan. ;) Negat olivat aina negoja vaikka ois roskiksesta kaivellu ja haamut näytti jo todella varhain.
Suosittelen siis minäkin kokeilemaan toista merkkiä! :) Ei varmasti kaikki sovi kaikille ja ilmeisesti sulla ei toimi nuo jostain syystä tai viallinen erä tms.

Miitu! Niin kyllä mullakin ne aiemmin tilatut toimi! Näytti puhdasta negaa heti. Nämä jotenkin leviää oudosti :o testataan uudelleen! :)

Unicorn mullakin jotkut testit tekee tuota ja onpa se rasittavaa :smiley-angry016 kannattaa laittaa kuvan kanssa reklamaatio, niin saa tilalle uusia tai edes osan rahoista takasin; ebayn viallisistakin sain puolet rahoista :)

Unicorn, Tiiätkö luulen et voi olla viallinen erä, mä tilasin sieltä vielä plussan jälkeen muutamat testit varmistaakseni ennen ultraa että siellä varmasti joku on kyyissä :grin niin mulla niiden kanssa kävi niin vaikka tein aivan ohjeiden mukaan ja samalla tavalla kuin aiemminkin että väri ei liikkunut mihinkään. Totesin sitten jossain kohin että taisivat olla viallisia? Kun tuskin nyt joka ikisellä kerralla oisin onnistunut väärinkään pissimään tms. :shifty:

O sole mio, kyllä siinä on jotain näkyvinään.. teitkö tänään uutta testiä?

Unicorn, tosi omituista joo että menevät noin noi testit, reklamaatioo vaan ni saat tahoille vastinetta. Tiedä vaikka ois leffaviivat sulla, mutta oot tehny vaan viallisia testejä :grin

Miitu, me tässä aiemmin Paapun kanssa mietittiin pari sivua taaksepäin, olitko se sinä jolla ovistestit näytti kiinnittymisen?

LaraS, oot vieläkin tosi ajoissa liikkeellä :D koita ottaa muutama päivä rauhassa, ja testaat vaikka torstaina tai perjantaina sit? Voi olla jo ihan eri näköstä, toivottavasti!

Takaisin