Plussa vai ei?

Ihana Miitu ku olet niin positiivinen! Tulee itelle kanssa hyvä mieli. :) Ja en mä toivoa oo vielä menettänyt, mutta mietin jo seuraavaa kiertoa, niin jos ei siten tippuis niin korkealta menkkojen alkaessa :) mulla on kyllä mieli kehittänyt jo pahoinvoinnitkin :D tai sitten johtuu hullusta väsymyksestä :D

Paapu- kerro sitten miten käy! Toivotaan tietty parasta!!! :)

Jennis, taisin tehdä kolme päivää sitten, ja kaikki negoja. No mutta pitää varmaan vielä varmistuksen varmistus-testi tehdä maanantai-aamuna.

Lady19 kerro sitten testitulokset! :)

Täällä testit edelleen täysin negoja. Nyt kyllä niin voimakkaat menkkaoireet, että varmasti niitä odotellaan saapuvaksi ihan pian! :/

Peukut pystyyn jennis et väsymys olis raskausoire kuitenkin! ;)

Plääh, tais se olla jotain ns. Värikertymää tai jotain, ku tein yks päivä sen testin. Tän päivän testi näytti puhdasta negaa :( vaikka eihän tässä vielä sais masentua, ku on viel muutama päivä odotettuihin menkkoihin.

Mitäs apteekin testejä suosittelette..? :) frsulla on näyttäny pelkkää negaa nii aattelin että seuraavaksi vois marssii apteekkiin ja ostaa testiä sieltä jos tarkempaa tulosta sais..:rolleyes:

ArvoAava kiitos! Huomenna on se "virallinen" klinikalta saatu testipäivä. Mutta ihan puhtaasti negoja oli testit tänään :/ Eilisestä asti joutunut oksennusta pidättämään, mutta voi johtua myös tulevista menkoista?
ArvoAava tosi harmi se sun testi :( Mun silmään se aiempi näytti jo plussalta :/

Loveheartsille en osaa suositella mitään, kun itsellä vain markettitestit käytössä. Täytyy siis itsekin lueskella suositukset apteekkitestien suhteen, mikäli vaikka itse ens kierrossa kokeilisi niitä (ellei huomenna ilmesty ihmeenä sitä plussaa :D ) ! :)

Apteekin testeistä monet suosivat apteekin omaa (sininen kukka paketissa), tämä on sama kun marketista saatava pregcheck, herkkyys 25miu/ml. Toinen apteq ultra, herkkyys 10miu/ml.

Itse yleensä ostan pcn vaikka nykyisin herkästi jääkin viivanpaikka näkyviin :(

Lovehearts, Minä myös samaa ehdotan kuin Mannikka eli Pregcheckin puikkoa joka on siis sama kuin Apteekin oma. Sama valmistajakin, tsekatkaapas huvikseen. :wink Tämä on tosiaan varmasti luotettavin ja hintakin Apteekin omaan verrattuna huokeampi, esim meidän Cittarissa 2,99.

Siis onko pc:llä puikkojakin?! Niitä mä haluan seuraavaksi!! :) Mä oon löytänyt vain niitä pc liuskoja ja ne on mullakin yleensä käytössä :) Mutta seuraavaksi testiin puikko jos löydän jostain! :) Jee!

Ainiin, tilasin myös niitä mamin testejä ja nekin on vielä kokeilematta :D eikös niitä ollutkin täällä kehuttu? Mulle tulossa niitä 10miu/ml liuskoja :)

Mamin puikkotestit ovat todella herkkiä ja hyviä! Sitten myös pc puikko.

Hei auttakaa, miten se meni että raskaushormoonia voi olla jo niin paljon ettei testit tunnista ja pitäis vedellä pisua laimentaa? Vai mikä juttu tää on?

Mulla tulee ihan selkeät plussat mutta ei todellakaan mitään leffaviivoi enää, niin alkoi huolettaa.. Rv 7 meneillään. (6+1)

Liitteet

• 20170211_144129.jpg
    20170211_144129.jpg
    102.1 KB · Katsottu: 302
Hyvä tietää, kiitos! :)

Mä en Miitu tiedä vastausta sun kysymykseen :( :)

Digi kuitenkin antoi + 3

Mannikalla olisi varmasti tähänkin vastaus. :D

Liitteet

• 20170211_161638.jpg
    20170211_161638.jpg
    141 KB · Katsottu: 281
Miitu, joo kun hcgtä on tosi paljon pissassa testit menee ikäänkun jumiin, ja näyttää haaleempaa viivaa.. (tai jopa negaa).
Jos tarkempaa selitystä vailla: raskaustestissä hcg:n beetaketju kiinnittyy väriaineeseen ja myöhemmin testialueeseen. Sit kun hcgtä on pissassa todella paljon, loppuu väriaine kesken ja osa väriaineettomasta hcgstä pääsee kiinnittyy testiviivaan, joka taas johtaa siihen et niin paljon väriainetta ei jää kiinni viivaan.. eli tuloksena haalempi viiva :)

mannikka, Suurkiitokset tuosta! :happy: Tätä vähän uumoilinkin että voisko olla.. Ei pitäis tälläil stressailla kun enhän sille edes mitään mahtais jos jotain ois tapahtuakseen.

Negaa näyttää täällä. Nyt se on jo varma nega sitten. :/ Kohti uutta kiertoa siis! :)

Pahoittelut jennis negasta!
Mutta sulla oli ihanasti katse jo luotuna kohti uutta kiertoa, joten kaikki tsempit tähän kiertoon ja kohti tärppiä <3

Takaisin