Plussa vai ei?

Kiitos Miitu! <3 ihanaa, kun jaksat täällä tsemppailla muita, vaikka sulla jo se plussa tulikin! <3
Itse koitan ajatella, että ainakin tuo meidän herra 1v on iloinen, kun sai taas vielä lisäaikaa olla ainoa lapsi ja huomion keskipiste :D

jennis, Se on yksi hyvä puoli jota ajatella. On nimittäin käynyt omassa mielessä että jääkö esikoinen nyt jostain paitsi.. Ja oon ollut viime viikot niin väsynyt!! Että on ollut tosi huono mamma fiilis kun toisella ilopillerillä olis vaikka millä mitalla sitä energiaa. :sad001 Jos tärpissä olisi mennyt aikaa, olin aivan samoissa ajatuksissa kuin sinä että keskityn täysillä esikoiseen ja se ei voi olla missään nimessä huono juttu. <3

Kiitos taas ihanasta tekstistä Miitu <3 Nyt vaan menkkoja odottelen! Onneks täällä on hyvä vertaistuki ja ihanaa tihrustella niitä plussia !! :)

Vois jo alkaa sitten ne menkat, niin ehkä tää huono olokin loppuis! :/ Ehkä huomenna sitten :)

Kp 33/28-29. Ei menkoista tietoakaan :confused: Tissit edelleen ihan järkyttävän kipeät, ei puhettakaan mahallaan makaamisesta. Oltiin reissussa niin en päässyt onneksi viikonlopun aikana testailemaan, huomenna sitten. Pieni toivo nostaa päätään josko ne aiemmat haamut olisi tulleet kiinnittymisestä, mutta realistinen yritän olla..

Jännittävää Paapulla ;) Rauhallisesti nyt. (Tiedän tiedän, helpommin sanottu kun tehty.)

Itse laskeskelin että on pidemmän kierron vuoro. Yleensä jokatoinen pidempi kun toinen. En aio ovista alkaa ainakaan vielä tikulla etsimään vaan sitten kun inspiraatio iskee niin ;D Ainoa "huoli" tässä lie se ettei oikein ehditä eikä jakseta puuhailemaan kovin usein.

Toivotan rentoa mieltä jokaiselle ja koitetaan keskittyä myös niihin jo olemassa oleviin lapsiin jos heitä kelläkin on?

Jokos on paapulla tälle aamua testi tehtynä :rolleyes: voi, olispa + :happy:

Miitu kyllä nyt varmasti voit jo testailut lopettaa :happy: eikös sulla ollut jo eka ultrakin ja pieni siellä paikallaan kasvattelemassa itseään :love017

Jennis kurjaa, että jäi negaksi :sorry: seuraava toivottavasti on muheva + :happy: vaikka jo tässä kierrossa, kun onhan niitä myöhäisiäkin plussia :rolleyes:

Arvo-aava harmi, ettei tullutkaan +. Mutta voihan se nega olla väärä :wink onhan näillä joillain plussanneilla vaihdellut alkuraskaudesa tuloksen + ja - välillä; riippuu siitä, millainen näyte sattuu olemaan :) tulispa vielä +

Ja mitenkäs Lady19 aamun testi :rolleyes:

Täällä jännätään kans Paapun testiä, toivon todella, että olisi plussa! Samoin Lady19:n testille onnea! :)

LaraS, Kai sitä pitäisi jo lopettaa. :grin Tänään on kontrolliultra jossa toivottavasti näkyisi sykekin. Edellinen ultra oli turhan varhain ja näkyi vain oletettu ruskuaispussi.

Minäkin jännäilen Paapun testiä! Tulin heti aamusta katselemaan että joko, joko? :happy:

Miitu on varmasti pieni siellä hyvässä voinnissa :) käy kerro kuulumiset sitten, joohan? :rolleyes: mitkäs viikot sulla nyt sitten onkaan?

Täällä piinailua, loppuviikosta voisin ehkä ekan testin tehdä, mikä ois joku herkkä ja suht edullinen? Järkyttävä väsymys, voisin vaan nukkua ja nukkua ja muitakin oireita löytyy mitkä vois mahdolliseen raskauteen liittää.. muunmuassa maitomainen valkovuoto mitä on tullu vaan kerran aiemmin, sillon kun olin viimeks raskaana mut mikä meni sit kesken. Ja eilen tuli punertava pilkku valkovuodon sekaan pyyhkiessä!

Pahoittelut negoista teille jotka negannu ja pahoittelut menkoista jennis :(

Miitun ultrakuulumisia täällä odotan [emoji7]

Ja Deb hyvät oireet,oiskohan sitä itseään [emoji4][emoji106]

Takaisin