Plussa vai ei?

Tänään kävin labrassa ja arvot alle 1, eli negatiivinen. Pistää mielen matalaksi, ärsyttää kun kierto venyy nyt näin pitkäksi.

Pienitimantti mä nään kännykän näytöltä jonkinlaisen haaleen värikertymän :) tee parin päivän päästä uudestaan ja kato jos on vahvistunu?

Pienitimantti, mie en valitettavasti näe mitään.

Digi tehty, ei raskaana. Kuten arvelinkin.. Alkaa tosiaan turhauttaa tämä sama kuukaudesta toiseen..

Lady, pahoittelut sinne myös!

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut negoista! Niitä on taas liikaa tullut :sorry:
Mulla myös tänään(kin) nega, kp26/27. Tää kierto pitäis kyllä loppua huomenna, kun viimeinen terolut kp24 jäi syömättä, olin laittanut johonkin eikä löytynyt enää.

Tsemppiä piinailijoille ja plussia kehiin! :)

Liitteet

• 988.jpg
    988.jpg
    255.6 KB · Katsottu: 329
tilasin just netist testei. ens viikolla sit näkee :-| pahoittelut negoista. mulla ei tän kierron suhteen oo ollu isotkaan odotukset itellä.

KP 34/24, sitä toivoo että jotenkin ihmeessä kääntyisi plussaksi. TK:sta sanottiin että arvo oli alle 1, mutta ei sitä oliko se noussut edes vähän :0 Menkoista ei mitään havaintoja, ei pienintäkään, ja mulla aina ollut kierto säännöllinen (paitsi kierukan aikaan.)

Mirellan, uskaltaisiko sitä varovasti. Malta vielä hetki ;)

Täällä mälsä jakso kun kp7 alkoi juuri. Koitan siis keskittyä muihin asioihin joita niitäkin riittää. Jos ensi viikolla sitten. Ja mitenhän sitä itsensä psyykkaisi ettei menisi ennen oletettua menkkojen alkua testaamaan ettei tarvi arvailla.

Menkat pari päivää myöhässä. Eilinen testi (one step 10mlu) nega. tänään pitää käydä ostaa pc-paketti, niin joko saisi menkat alkamaan.

Liitteet

• IMG_20170208_083723-800x800.jpg
    IMG_20170208_083723-800x800.jpg
    54.1 KB · Katsottu: 370
Täällä kummat tuntemukset jatkuu negoista huolimatta. Nännit arat, ihme vihlontaa ja repäisykipuja alavatsalla. Eilen piti kaksin kerroin mennä kun aivastaessa vihloi niin pirusti.. Ja jäätävä nälkä koko ajan.

Kp 30/28-29

En jotenkin jaksa uskoa kun se viikko sitten saatu haamu katosi taivaan tuuliin ja negaa näytti alkuviikosta :(

Näin miekin muistan jostain lukeneeni. Mut hassua kun ensin jo viivaa näytti, jos hormonia olisi niin ei kai olisi kadonnut. No testailen alkuviikosta uudestaan jos ei menkat ala, odotukset ei kyllä tosiaan korkealla ole.

Täällä kuumeillaan vauvalle sisarusta.
Ikinä en ole ovulaatiotestejä tehnyt.

Kuukautiset ei ole vielä alkaneet, ja ajattelin tsekkailla onko edes mahdollisuutta tärppiin.

Onko normaalia, että ovulaatiotesti on näin vaalea? Luonnossa pystyn juuri ja juuri erottamaan viivat testeissä. En tiedä, erottuuko kuvissa..
Imetys meneillään, jos sillä on jotain merkitstä näiden testien tulkinnassa

Liitteet

• 20170209_133804.jpg
    20170209_133804.jpg
    557.9 KB · Katsottu: 336
Takaisin