Täällä dpo13 ja negaa taas näyttää. :/ Tuskinpa tuo enää mihinkään muuttuu, joten eiköhän tää kierto sitten ollu taas tässä ja uutta odotellessa :) Jospa silloin...?!
Heips! Mitäs mieltä tästä olette? Tänään vasta dpo8/9(ovisajankohdasta en oo täysin varma..) ja huvikseni tein testin iltapäivällä töistä tultuani?!! Ja sit jotain vaaleanpunaista ilmestyi tikkuun testiviivan lisäksi.
Jotenkin oon ollu tässä sillä mielellä, et nyt on jotain tapahtunut kyllä. Viime raskaudessa (joka päättyi keskenmenoon 12+3) oli ihan samanlainen fiilis ennen testin tekoa ja tein sen suurinpiirtein samassa vaiheessa kuin nytkin. Hui, jännittää!!
Joo, pitää testailla parin päivän päästä uudestaan :) muutenkin vähän hölmöä testailla nyt jo.. Mutta voi kunpa olis jo täälläki onni kääntynyt ja raskaus olis alkanu ja jatkuisi normaalisti!
Onko teistäkin tämä pc:n testi jotenkin outo? :D tai siis tuo ihme neliö :D negahan tämä, mutta roskishaamu (pikemminkin roskisviivanpaikka :D ) sinne oli silti ilmestynyt.
Täällä ei edelleenkään menkkoja näy ei kuulu, kp 31/28-29. Tissit ja etenkin nännit ihan järkyttävän kipeät.. Eilen oli jotain pieniä menkkaoloja mutta ne oli ja meni, nyt ei mitään. Raskauteen en jaksa uskoa mut on tää outoa.
Miitu joo, en mä ookkaan yhtään toiveikas tuon roskisviivanpaikan suhteen. :) kp26/30-32 menossa ja dpo13 tai 14 :) klinikalta saatu "virallinen" testipäivä olis sunnuntaina. Katseet on käännetty kohti uutta kiertoa jo :)
jennis, Mut roskis viivanpaikka tai ei, niin kyllähän se vielä kerkiää plussaksi muuttua jos tosiaan on noin monta päivää oletettuun tädin saapumiseen. Peukut pystyssä!!
Kiitos Miitu tsempeistä! :)
Mulla oli ovistesti positiivinen jo 27.1 ja sen perusteella vois olettaa, että ovis oli 28.1. Siitä laskettuna nyt olisi jo dpo 13(tai dpo14 jos ovis olikin samana päivänä kun testiin tuli ovisplussa?). Siksi en enää usko, että muuttuis enää. Vaikka onhan se mahdollista. :) Mulla on vähän hassu kierto, kun ne Letrozol apuna. :)
Kuinka monta päivää kiinnittymisestä teillä on testi näyttänyt plussaa? Mikäli siis ootte kiinnittymisen huomanneet. Mietin tässä edelleen jos ne viime viikonlopun haamut (dpo 9&10) olisi tulleet myöhäisestä kiinnittymisestä. Dpo 13 digi näytti negaa, sen jälkeen en oo testiä tehnyt. Nyt siis dpo 16, kp 31/28-29.
jennis, Ymmärrän, mutta ainahan toivoa on silti! :)
Paapu, Mulla meni 5 päivää! Oon ollut käsityksessä että pitäisi siis näkyä jo muutaman päivän päästä kiinnittymisestä, mutta mulla näin. Uutta testiä kehiin!
Jos maanantaihin malttaisi mikäli menkat ei viikonlopun aikana ala! Jatkuvia repäisyjä alavatsalla jos esim. aivastaa tai liikahtaa nopeasti, ja tissit ihan kosketusarat.