Plussa vai ei?

Onko täällä kokemusta noista kiinatesteistä? :D Pitkään tätä ketjua seurailleena muistelen, että ainakin Mannikka käytti niitä? Vai muistanko väärin? :D mielipiteitä niistä? Ainakin ihanan halpoja ja liuskatestissä nega oli selkeä nega! Ei tullut (ainakaan vielä) turhaa viivanpaikkaa :)

Jennis, on tullut niitä useampiakin kokeiltua :D osahan on samoja, mitä Suomessakin nettikaupoissa myydään.. itse oon usein ostanu wondfoa, joka on USAssa suosittu. Roskishaamuja saan monilla, mut toisaalta niin saan myös esim pregcheckilla :rolleyes:

Aunemoi, Mulla tuli!

Ja Paapu, kiinnittymiseen menee keskimäärin n. 5-8 päivää, jopa 10 voi mennä joidenkin lähteiden mukaan.

Eli kiinnittyminen ei tapahdu yhtenä päivänä vaan se on monen päivän prosessi? Aattelin et mulla ois saattanu olla tänään kiinnittyminen kun dpo6 (toki yksilöllistä), niin olis pitäny testata, mut meni jo.

Kiinnittyminen on pitkä prosessi, porautuminen kohdun seinämään, istukan muodostuminen jne. Mutta usein kiinnittyminen alkaa 6 dpo, josta muutaman päivän kuluttua voi saada plussan tai vähän myöhemmin, riippuen istukkahormonin määrästä.

Mun iltapäivän hätäilytesti oli negatiivinen, joskin näkyi pienenpieni hailu, mut se saattoi yhtä hyvin olla viivanpaikka kuin haamujen haamukin. Pregcheck liuskatesti siis. Huomenna uusiksi, on niin vahva oma fiilis! Mut toki voi olla et oli yritystä, joka meni kesken ennen kunnon alkua.

Odottelen nyt muutaman päivän enkä kyllä liikoja toivo, aika näyttää.. Kohdun seudun juilinnat kyllä jatkuu edelleen.

Mie en oo ennen kuullut tuosta mitä Miitu kertoi että kiinnittyminen hetkellisesti voisi näyttää positiivista, se on kaiketi normaalia että muutaman päivän kuluttua voi jo plussaa saada jos hormonit korkealla.

Suvitus, pahoittelut negasta. Ehkäpä se siitä muuttuu vielä!

Apua, tänään olikohan 31/24, tein Pregcheckin iltapäivällä, ei mitään, pari tuntia myöhemmin sama testi oli kuitenkin kehitellyt haamun?? Voiko luottaa testiin jos se on jo pari tuntia vanha? :0

Liitteet

• 1486328703488.jpg
    1486328703488.jpg
    76.4 KB · Katsottu: 461
Lady, en luottais tohon että olis haamun esiaste, varsinkaan noin myöhään tulkittuna. :( Viivanpaikalle vaikuttaa..

Paapu, En minäkään ollut kuullut, mutta enkku sivuilta luin. Siinäkin jokin vastaava tapahtuma käy kuin esimerkiksi rtesti reagoi ovikseen.

Ja nyt kun mulla on ultrassa varmistettu viikot niin on se vaan uskottava että raskaustesti reagoi ensin ovikseen, sitten kiinnittymiseen ja lopulta itse raskauteen.

Lady19, niinhän ne testit sanoo ettei pidä luottaa testiajan ulkopuolella. Paitsi että mulle kävi noin tokan raskauden kanssa ja plussa oli.

Reagointi ovis, kiinnittyminen sekä raskaus? En ole kuullut tästä eikä tällasesta ollut puhe vielä muutama vuosi sitten kun viimeksi raskaana. Luulin että testi vaikuttaa vain raskaushormoniin.

Lady, en miekään valitettavasti näe mitään, sen viivanpaikan korkeintaan :(

Ajattelin pitää testivapaan päivän enkä tee ainuttakaan. Hirveä stressi vaan kun kyttää tuleeko niitä viivoja vai ei.. Jospa hakisi tänään sen digin ja vaikka keskiviikkona tekisi.

Tänä aamuna oli samanlainen hyvää mielikuvitusta vaativa kenties-haamu. Eli ei mitään. Yritän varmaan vasta keskiviikkona uudestaan, jos menkkoja ei kuulu. Alkaa vähän toivo hiipua, koska nyt on jo kaksi viikkoa viimeisestä hedelmöittymismahdollisuudestakin, kun sen jälkeen oli matkan tekoa, aikaeroväsymystä ja vatsatauti..

Ehkä täällä pientä toivoa on että kiinnittyminen olisi ollut vasta myöhään dpo 9-10 ja siitä ne haamut viikonloppuna. Huomenna tai ylihuomenna luulisi sitten jotain jo näkyvän jos näin olisi.

Dpo 12 kp 27/28-29

Takaisin