Plussa vai ei?

Papu,Vahvistumisia viivalle [emoji173]️ Varmasti tikussa on jo sunnuntaina suht vahva viiva,jos nyt on tärpännyt [emoji106]Peukut pystyssä!!

O solemio,pahoittelut menkoista ja kemiallisesta.Ensi kierrosta sitten [emoji7]

Oon lukenu kaikki mut aina kun kirjottaa unohtuu kaikkien nimimerkit [emoji23]

Miten saan muuten nää hymiöt näkymään?Aina vain tulee toi "koodi" näkyviin!

Oma napa: dpo 5. Päivät menee hitaasti tässä piinailumielessä vaikka muuten on töissä ja muutenki hirvee kiire.Puran urheiluun mun kuumeilua.Yleensäkin urheilen paljon,se auttaa jaksamaan töissä kun aika hektinen työ. Miten muut mammat?Ootteko urheiluhenkisiä?Juoksen paljon pitkää lenkkiä,toisinaan puolimaraton kisoja kuntoilusarjoissa jne.Molemmissa aiemmissa raskauksissa kaksi viivaa kun on tikkuun tullut niin samantien tunne,että juoksu aiheuttaa keskenmenon [emoji85] Näinhän ei ole ja olen ajatellut,että jos vielä plussaan niin en kyllä jätä juoksua,ainakaan heti alkuviikoilla.Onko muilla tällaisia "tyhmiä" pelkoja?

kata, Mulla on tuollaisia pelkoja ja en esimerkiksi uskaltanut kuntosali harrastusta jatkaa, koska olen vasta aloittanut niin tuntuu ettei keho oo sillä tavalla tottunut. Tietysti varjostaa ennen aikaiset supistukset esikoisen ajoilta, että nytkin on rasituksessa tullut jotain tuntemuksia. Joten mun lenkitkin on tätä nykyä melkoisen rauhallisia ja mietin että uskallanko jumppaan vielä mennä rehkimään vai tyydynkö vain joogaan.. Hölmö mikä hölmö. :grin
Se että sä urheilet paljon, niin luulen että sulle raskausajan liikunta voi olla todella hyödyksi! Ja omaa kehoa kuunnellen voi varmasti turvallisesti harrastaa vaikka läpi raskausajan. :)

Samanlainen hailu tuli tänäkin aamuna. Saa nähdä oonko vaan niin aikaisessa ja hormonit nousee hitaammin tai sitten on vaan jotain kiinnittymisyritystä ollut.
57744a49d068c881f92b1a77d3b6a379

Paapu, mun puhelimen näytöllä en vielä eilisessä nähnyt mitään, mutta tuossa tämän päiväisessä kyllä! Joten sanoisin, että vahvistuu. Peukut pystyssä! :)

Paapu, minä näen hailun tuossa tokassa selvästi ilman kuvan suurennosta mutta ekassa en nähnyt? Kyllä se siitä! Varovaisesti onnea <3

Oma napa: Runsaat on menkat! Vahvistus siis kemialliselle. Niin tuleehan niitä kiertoja ;)

Papu,Vahvistumisia viivalle [emoji173]️ Varmasti tikussa on jo sunnuntaina suht vahva viiva,jos nyt on tärpännyt [emoji106]Peukut pystyssä!!

O solemio,pahoittelut menkoista ja kemiallisesta.Ensi kierrosta sitten [emoji7]

Oon lukenu kaikki mut aina kun kirjottaa unohtuu kaikkien nimimerkit [emoji23]

Miten saan muuten nää hymiöt näkymään?Aina vain tulee toi "koodi" näkyviin!

Oma napa: dpo 5. Päivät menee hitaasti tässä piinailumielessä vaikka muuten on töissä ja muutenki hirvee kiire.Puran urheiluun mun kuumeilua.Yleensäkin urheilen paljon,se auttaa jaksamaan töissä kun aika hektinen työ. Miten muut mammat?Ootteko urheiluhenkisiä?Juoksen paljon pitkää lenkkiä,toisinaan puolimaraton kisoja kuntoilusarjoissa jne.Molemmissa aiemmissa raskauksissa kaksi viivaa kun on tikkuun tullut niin samantien tunne,että juoksu aiheuttaa keskenmenon [emoji85] Näinhän ei ole ja olen ajatellut,että jos vielä plussaan niin en kyllä jätä juoksua,ainakaan heti alkuviikoilla.Onko muilla tällaisia "tyhmiä" pelkoja?

Kata noista peloista! Oi kyllä.. :DDD

Mamin 25miu puikkotestillä sain nuo haamut. Niillä täällä muutkin saanut aikaisessa vaiheessa viivoja, tosi herkkiä siis :) One stepin 10miu näytti tänäänkin negaa, mut niistä oon lukenut tosi paljon huonoa, näyttävät haamuja vasta kun muilla saa jo kunnon viivoja.. Iik, voiko tää olla totta!

Paapu tuossa normivärisessä näkyy tosiaan jo viivaa, paremmin kuin negatiivikuvassa. Varovasti onnea ja pienelle kyytiläiselle napakat vyöt :happy:
Pitäisiköhän munkin nega todeta vielä pc-liuskalla :rolleyes: oon noita 10mlu one stepejä uittanut ja ne on negoja :sorry: menkkojen alkuunkin on tosin vielä 5pv.

Tuossa normivärissä on ihan selvästi jo haamu! Toivotaan viivan vahvistuvan vauhdilla!

Täällä on tiputtelu käytännössä loppunut, ja kun viimeksi on tosiaan tiputellut silloin kun esikoinen sai alkunsa.. Olen aivan varma, että raskaus on alkanut, mutta varmaan aika 50/50 enteileekö tiputtelu superaikaista "keskenmenoa" (tai kemiallista, missä se raja sit menee), vai onko samaa hämyvuotoa kuin esikoisessa. Vähän liian jänniä päiviä nyt! Maanantaina testataan jos sinne päästään.

Ehkä tässä varovaisesti uskaltaa ajatella todella olevansa raskaana :) 16. kierto vihdoin toi tulosta.

One steppejä en kyllä suosittele kenellekään enkä niistä ole mitään hyvää lukenut muiltakaan..

Tänään 30/24, testit näyttää negaa, mutta ei myöskään vuoda. Mitähän sitä tekisi, ottaisivatkohan tkssa verinäytteen jos soittaisi maanantaina?

Paapu, Samanlainen haamu sulla kuin mullakin oli noilla testeillä! Varovaiset onnittelut <3 :)

Takaisin