Miitu, lähtikö siulla miten nopeasti viiva tummumaan? Ja teitkö digiä, missä vaiheessa näytti plussaa? Josko sitä ensi viikon puolella uskaltaisi teidän muiden kanssa lokakuisiin
Lady19 soita vaan tk ja pyydä verestä hcg- erittely. Sillä se selviää, toivottavasti hyvät uutiset :) (jos eivät meinaa ottaa, sano että ollut kotitesteissä + ja -, niin antavat varmaan)
Paapu, Mulla lähti nopeasti tummumaan, mutta joka toinen päivä oli aina selkeästi tummempi. Digin tein vasta myöhemmin jolloin näytti "raskaana 2-3". Jään odottelemaan innolla testejäsi, kyllähän tuo on jo nyt tummunut hienosti! :)
Paapu, Mulla kävi niin että aamuisin viivat oli hailakampia kuin päivisin. Sain ajan neuvolaankin ja sinä aamuna haamu oli juuri ja juuri nähtävä, ajattelin että noniin turhaan tännekkin mennään kun kemiallinen varmasti. Vaan päivällä sainkin jo tummemman viivan taas. Voisiko ollakin että sulla olisi ollut laimea pisu?
Aamulla oli pissa ollut rakossa n. 10h, useamman tunnin pidempään kuin eilen ja toissapäivänä. En jaksa jotenkin uskoa että tää tästä enää plussaksi muuttuu..
Päivällä en kyllä tosin ole edes kokeillut testata. Noh pitää hakea huomenna se digi vielä, sillähän se selviää. Yhtään testiä ei enää kotona ole.. Paineen tunnetta on edelleen kohdun seudulla, se ainut oire mikä raskauteen on viitannut. Ei oo kyllä menkkaolojakaan .
Paapu, Oli mullakin aamupisu ollut peräti 12h rakossa, mutta silti juuri ei mitään testiin ja päivällä tiristelin jotain 2,5h pidätyksellä selkeän haamun.
Ymmärrän kyllä että toiveet hiipuvat, mutta yritän kai sanoa että mitä vain voi tapahtua kun on näistä asioista kyse. Sen olen huomannut. :)
Paapu, ei testit mene aina yks yhteen. Vielä on toivoa!
Jestas kuinka kauan voi mies viipyä marketissa, kun on ostamassa raskaustestejä.. Tai kyse saattaa olla myös minun kärsimättömyydestä, kun poistui kotoa vasta vartti sitten ja ostaa testien lisäksi ruoat viikoksi Aion hölmönä testata nyt jo heti kun tulee, ja oikeaoppisemmin sitten vielä huomisaamuna.. Nyt ei vaan enää pysty odottamaan huomiseen!
Paapu, Voi ihan hyvin olla ettei hormoonia vielä ole tarpeeksi!
Mulla rtestiin tuli haamu kun ovis olikin oletettua myöhemmin eli ei sitten tarkoittanutkaan tärppiä. Muutama päivä myöhemmin tuli haamu kiinnittymisestä ja siitä 5 päivää sain ensimmäisen ihka oikean haamun tästä raskaudesta. Että kaikkea tosiaan voi tapahtua.
suvitus, Iik, tsempit testiin! Tänne sitten tietysti kuvaa pällisteltäväksi
Oviksen ajankohdasta olen kyllä melko varma testien ja tuntemusten perusteella. Sitäkin mietin että jos nuo haamut olisi johtuneet kiinnittymisestä, mutta lie aika harvinaista että se tapahtuisi vasta dpo 9-10?