Plussa vai ei?

pienitimantti yks kemiallinen oli ehkä loppuvuodesta, ekassa terolut-kierrossa muistaakseni.

Paapu Mulla on paly-kaupasta tollanen ku color camera negative effects.

Vai näettekö te tässä mitään? On kyllä niin sellainen olo ❤️ Ja kohtua nippailee syvältä.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    437.2 KB · Katsottu: 410
No niin. :( Menkat taisi alkaa. Hyvin kuviteltu oireet? Toki mulla on vahvoja menkkaoireitakin usein. Tuskin haamuviivat täysin kuviteltuja kun niin moni näki saman? Eli mitä, kemiallinen? Ja odotettavissa runsaampi vuoto?​

Muokattu viimeksi:
O Sole mio Jos on menkat, niin luultavasti oli kemiallinen, eli kuitenkin meinasi tapahtua. Se jo itsessään on hyvä merkki, jos haluaa raskautua. Voihan tosin menkatkin tulla vaikka on raskaana, että sen näkee sitten, miten sulla käy :)

Nyt meni pasmat sekaisin :confused: Testasin siis mamin puikkotestillä ja one stepin herkällä. Meinasin heittää ne töihin lähtiessä roskiin mutta vilkaisin vielä kuitenkin. Mamin puikkoon oli ilmestynyt haalea viiva, jonka jotenkin kuvaankin sain! Joko se tosiaan on haamu tai todella hävytön viivanpaikka, jota
3cd8435d07d46b59ed42b2f6a66e73ff
näihin testeihin ei kuulemma pitäisi tulla. Eiliseen samanlaiseen ei ainakaan tullut..

Paapu, Mulla tosiaan näytti ensimmäinen aikalailla samalta! Jouduin kuva muokkaileen myös että sain viivan silloin näkyviin. :)

Mie oon nyt ihan täpinöissäni täällä, kyllä siinä puikossa haamulainen näkyy ilman sen kummempia kääntelyitä ja vääntelyitä! En vaan usko että tää on mahdollista, viime kesäkuun jälkeen en oo saanut edes haamua testiin.. Voisko se vihdoin olla totta :confused:

Missähän vaiheessa digiä uskaltais kokeilla? Missä vaiheessa/miten aikaisin ootte saaneet niillä plussia?

Mulla tuli digistä kerran raskaana, mut sit se alko vilkuttaa vuorotellen raskaana, ei raskaana,, raskaana, ei raskaana.. olin kyllä sillon raskaana mut se meni kesken, "naurahdin" siinä kohtaa et osasko se Digi ennustaa jotain :D se oli siis clearblue digital

Minäkin nään Paapun haamulaisen. Jännät paikat! :)

En oo ite koittanut raskaustestejä, mut kokeilisin digillä varmaan vasta siinä vaiheessa, kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Mun pitäis malttaa vielä viikko, kun nyt vasta dpo4 :shifty:

Mulla ed raskaudessa clear bluen digi näytti plussaa vasta rv6, kun tuo halpisliuska oli jo ollut selvä plussa. Seur kerralla jos ( ❤️ ) tuun raskaaksi niin käytän vasta kun haluun tietää onko 1. vai 3. vk ;)

Mie ajattelin maanantaina kokeilla digiä, sit ois 3+5 oviksesta laskettuna. Mikäli siis viikonlopun aikana viivat vahvistuu eikä katoa taivaan tuuliin..

Takaisin