Plussa vai ei?

Eikai raskaustestin pitäis reagoida ovikseen? Oon ainakin joka paikkaa lukenu ettei sen pitäis olla mahdollista.

Kyllä se vaan voi! Ja mulla ainenkin nyt ihan tutkittu että näin on, kun ultrassakin kävin ja viikot vastasi. :)

Pregcheck oli joskus jollekkin vastannut asiasta näin: "jos LH hormonia on enemmän kuin 300 mIU:ta reagoi se raskaustestiin"
Jenkkiläisiltä sivuilta löytyy enempi ja tarkempaa tietoa tuosta asiasta. En nyt tähän hätään voi iskeä tosin mitään faktoja tiskiin.

Roze,minäkin sain 6 päivää sitten ihan selkeän haamun r-testiin ja ovisplussan samaan aikaan.Kävi ilmi,että ihan oikeasti oli ovulaatio silloin enkä ollut raskaana [emoji20] Mutta nyt dpo 4 siis menossa ja jännäily jatkuu. Niin ja pregcheckillä testasin.

Pienitimantti Nyt on kai yk12 menossa.

Tänään dpo9. Heräsin uneen, että sain tuplaviivoja testeihin, tosin ne viivat oli omituisia ja tein vaan lisää ja lisää, että saisin varmuuden :dead: tietty heräsin, ennen kuin asia selvisi :confused: hetken jo olin täpinöissä, että nytkö, sitten todellisuus tuli tajuntaan.
Aamun testit olikin sitten negoja :sad010

LaraS dpo9 ; kp21/27

Liitteet

• IMG_20170202_075334.jpg
    IMG_20170202_075334.jpg
    251 KB · Katsottu: 327
  • IMG_20170202_075326.jpg
    IMG_20170202_075326.jpg
    314.6 KB · Katsottu: 324
  • IMG_20170202_075704.jpg
    IMG_20170202_075704.jpg
    390.3 KB · Katsottu: 321
  • IMG_20170202_075606~2.jpg
    IMG_20170202_075606~2.jpg
    225.8 KB · Katsottu: 303
Hätähousu testaaja täällä hei! En malttanut enää vaan aamulla oli dpo 8 testiä uitettava :D Olin jonkun hyvin hyvin haalean haituvan näkevinäni, liekö sitten viivanpaikka? En sitä kuvaan oikein saanut vaikka miten kääntelin, tässä muokattuna ehkä jotain näkyy? Tai sanokaa muut viivalaseinenne näettekö :confused:
155b56bbf3a33d6739f40510ec4aada7

Paapu, Ei tuu! Kääntelin ja vääntelin niitä vaikka missä valossa ja negat oli aina negoja. Ainenkin mulla.

Paapu mun silmään ei näy mitään :sad001 ne on kyllä hankala kuvaan saada, voi olla vika siinäkin. Toivottavasti parin päivän päästä saat sellaiset viivat, ettei tarvi arpoa :happy:

Pahoittelut negoista!

Niinkuin just tossa pari sivuu sit sanoin ni mie myös saanu r-testiin haamun ovisaikaan. Mut miulla kyllä ei lh:ta erity kovin paljon, kun 20miu/ml testillä saan nippanappa plussan. En nyt äkkiseltään löydä sitä kuvaa, mut tässäkin ketjussa se on ollut.. siinä siis havainnollistetaan mitä hormoneja missäkin vaiheessa kiertoa on, ja ovisaikaan myös hcg on koholla.

LaraS: En mie kyllä itsekään näe kuvassani mitään :D Toivottavasti saataisiin vielä molemmat tuplaviivat muutaman päivän sisällä!

Tänään KP 28/24, eilen iltapäivällä Pregcheck näytti selkeää negaa, päätin että testaan seuraavan kerran ensi viikolla jos menkat ei ehdi alkaa ennen... Kierukan poiston jälkeen (lokakuussa) on kierto aina ollut se 24-25 päivää, joten nyt on selkeästi yli. Saa nähdä miten käy!

O Sole mio ootko vielä tehnyt uusia testejä? :rolleyes:
Mun oli eilen nukkumaan käydessä maattava jalat koukussa, kun kamalasti tuntui alavatsalla venytystä. Tietty heti kuvittelemaan siinä maatessa, että jotain maagista tapahtuisi.. :shy:

Miitu, laitatko kuvaa siintä ekasta haamusta minkä sait noilla mamin testeillä? :) Olin näkevinäni sen jossain ketjussa mutten jaksa kaikkia kahlata läpi..

LaraS, itseasiassa hätäinen kun olen niin kyllä, eilen uusi testi iltapissistä. Hölmö minä! Ei ollut vahvistunut, oikeestaan päinvastoin epäselvempi. Masennuin. Mutta odotellaan vielä, kun noita epätavallisia oireita löytyy.

Mutta siis dpo 8 illalla testasin sellaisen viivan että sitä olisi voinut erehtyä luulemaan viivanpaikaksi, mutta ei noissa testeissä sellasta oo näkyvissä.

Ohhoh olipas mielenkiintosta kuulla että se rtesti voikin tosiaan reagoida myös ovikseen!

Pienitimantti Nyt on kai yk12 menossa.

Tänään dpo9. Heräsin uneen, että sain tuplaviivoja testeihin, tosin ne viivat oli omituisia ja tein vaan lisää ja lisää, että saisin varmuuden :dead: tietty heräsin, ennen kuin asia selvisi :confused: hetken jo olin täpinöissä, että nytkö, sitten todellisuus tuli tajuntaan.
Aamun testit olikin sitten negoja :sad010

LaraS dpo9 ; kp21/27

onko sulla tän vuoden yrittämisen aikana tapahtunu minkäänäköstä kiinnittymistä yms?

Asiaa sivuten, millä kuvanmuokkausohjelmalla saatte kuvista värit ns. väärinpäin? Oon nyt kokeillut montaa eri eikä mistään löydy :confused: Tarkoitan siis sitä kun esim. testikuvissa testin valkoinen pohja on musta jne..

Takaisin