Plussa vai ei?

Kata, Jospa gyne vaan päätteli näin mut ei olekkaan absoluuttinen totuus. :wink Oikein paljon tsemppiä ja tosiaan toivotaan pikaista plussaa! <3

Olin itsekin aivan varma että ovis oli mennyt mutta niin vain se ovis+rtesti meinasivat että eipä ookkaan. Silloin mulle joku viisaampi täällä sanoi että ovis voi tulla kaksikin kertaa! Entäpä jos sullakin näin? Enhän tiedä kuinka yleistä..

Voi tulla kaksi kertaa mut olen ymmärtänyt et se tapahtuisi sitten kahden oäivän sisällä jos kaksi munarakkulaa puhkeaisi. Ehkä se sitten vaan on siirtynyt [emoji1] Ärsyttävää maksaa yksityiselle gynelle ja sitten saa tollasta soopaa.Ois nyt sanonu vaikka että todennäköisesti ovulaatio tapahtunut eikä että se on mennyt jo [emoji16] No onneksi ehdittiin tähän "toiseen" altoon mukaan [emoji23] Teen kyllä aamupissistä vielä r-testin [emoji4]

Yksityisellä pitää olla varovainen, ettei saa ns "ostodiagnoosia".. Ite sain joskus pco diagnoosin yksityiseltä, mutta julkinen väittää ettei mulla sellasta ole. Tiedä sitten kumpi on oikeessa. Vasemmalla puolella pitäis olla toi pco, koskaan en oo ovuloinu sieltä. Ainaki esikoinen sai alkunsa oikeelta puolelta, mutta toisesta en tiedä kummalta puolelta irtos..

Totta [emoji1] Mulla oli siis ihan perustarkastus ja kerroin gynelle että yritetään lasta. Luulisi ettei hänellä ollut mitään syytä kehitellä mulle ovista [emoji23] O-plussan sain 2 päivää ennen gyneä. Aiemmista lapsista käynyt samalla gynellä niin tietää mun kierrot.Mitään ongelmia raskautimisessa ei ole ollut kahdella aiemmalla kerralla mutta halusin nähdä että kaikki ok eikä ole kystia tms ja että limis riittävä [emoji4]

Kata, Minäkin sain aiemmin ovisplussan jo, mutta niin vaan mitään menkkoja ei tullut välissä ja sitten tuli o+ uudestaan ja tässä ollaan! Sitä kai yritän sanoa että onhan kaikki mahdollista. :) Toki tuo gynesi kuulostaa asiansa osaavalta ja jos tosiaan tietää sun kierrotkin ym. Mutta jos nyt hän olisi jostain syystä erehtynyt niin teillä on hyödynnetty myös tää toinen mahdollinen ovis. :winkToivottavasti pian on ne kaksi viivaa toisenlaisessakin testissä!

Kyllä minä tässä uskon,että ovis tuli nyt vasta [emoji4] Gyne on varmaan olettanut ovulaation olleen. Aamulla tein ovistestin ja ei ollut plussa enää vaan haalenemaan päin. Eli nyt taas 10-14 päivää piinailua,josko olisi touhuilut osuneet [emoji1] Mikä kp sulla Miitu oli sitten toi varsinainen ovis?[emoji4] Mulla nyt sit kp23 olisi ovulaatiopäivä.Mietin vain,että onkohan limakalvo vielä näillä kiertopäivillä vastaanottavainen..

kata, Mulla oli niin venyny kierto että kp 44 vasta, tämä todettu ovis josta raskaus alkanut kaiketi. :grin Olin saanut jo aiemmin ovisplussan joskus kp 26.

Kierto josta mein poika nappasi kiinni, niin sain cb digillä ovis plussan kp34 ja 39. Vaikka oli clomifenit käytössä niin kierto veny pitkäksi. Yleensä mulla on clomeilla ovis kp19-21.
Testasin limojen perusteella uudestaan tollon kp39.

eedbc67ed0ccaa719c04bdb2e20c4f01

ei taida olla plussa vielä? :)

Ihana kuulla että tää mun kp23 ovis ei edes ole mitenkään liian myöhään [emoji1] Mietin,että olisiko ovis voinut siirtyä siksi kun järkytyin aika pahasti juuri ekan ovulaatioplussan päivänä kun mun mies sai sairaskohtauksen?Nyt kaikki hyvin eikä mitään vakavaa [emoji7]Mutta enhän minä sitä silloin tiennyt. Voiko tollanen siirtää ovulaatiota?

Ja pienitimantti ei ole plussa vielä [emoji4] Jos alkaa tummentumaan esim huomenna niin plussa voi tulla nopeastikin mutta sananvahvuiset viivat on plussa [emoji106]

kata, Voi varmasti siirtää ovista! Itselläni oviksen aikoihin osui paha tulehdus ja kunnon buranakuuri päälle, jonka epäilen siirtäneen ovista. Sitten tulikin se toinen ovisplussa. :wink Voi että jännäilen nyt sun tilanne <3

pienitimantti, Viivojen täytyy olla yhtä vahvat vai testiviivan kontrollia vahvempi jotta olisi plussa. :)

Heippa! Olen ollut poissa foorumilta tovin ja vatkannut eestaas millon mitenkin. Nyt tulin katsomaan mikä meininki kun taisin saada haamun testiin... Ehkä. On se mahdollista myös että näen harhoja! Näetkö sä jotain? Katsotaan vahvistuuko siitä vai meneekö kokonaan pois. Aiemmin tarkoittanu plussaa, 2 lasta entuudestaan. Sopivia tuulia kaikille!

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    32.8 KB · Katsottu: 364
Onkohan Miitu sulla ollutkin tuo "toinen o+" jo raskaudesta? Pitkä kierto, niin onhan se voinut olla aiemminkin, vaikkei oo tikkuun jäänyt ja jopa molemmat o+ raskauden aiheuttamia :)
Oon ymmärtänyt, että o+ ei voi näkyä raskaustestissä, koska niiden kemiallinen ketju tai joku muu höpönlöpön on eri pituinen. Eli raskaudessa pidempi, oviksessa lyhempi ja siksi ovistestikin voi näyttää raskauden muttei toisin päin.

Täällä malttamaton (ja huonosti nukkunut) testailija teki tylsyyksissään odotetun ja oletetun negan. Joo, dpo7 vasta niin ei tosiaan mikään yllätys :rolleyes:
Mutta tekeekö kenelläkään muulla useasti testit tuonne reunaan tuota väriä? Vai onko tää vaan näitä mun pa*kaa tuuria / testejä? Toinen samanlainen testi värjäytyi kuten pitääkin.

Liitteet

• IMG_20170131_034058.jpg
    IMG_20170131_034058.jpg
    131.8 KB · Katsottu: 316
  • IMG_20170131_034732.jpg
    IMG_20170131_034732.jpg
    203 KB · Katsottu: 343
LaraS, ootko koittanu pitää testiä pidempään pissassa, jos väri leviäiskin paremmin?
Oviksesta ja testailuista.. on ihan totta et r-testi ei reagoi lutenisoivaan hormoniin (jota o-testi mittaa), mutta ovulaation aikaan erittyy myös vähän hcgtä (toisilla enemmin) joka sit voi näkyä haamuna r-testissä. Itsekin olen saanut haamun r-testiin ovisaikaan (tarkoituksella testattu ;) ).

LaraS, Pienen pieni mahis olisi että voisi olla niin, asia tänään ultrassa tarkistetaan että olenko jo pidemmällä.. Itse kuitenkin luulen että olen vasta raskautunut tuosta toisesta o+ ja aivan alussa mennään. :)

Ei minulla ainenkaan tuollaista ole pc tullut, aivan kuin yrittäisi viivaa pukkaa siihen testipaikalle. :nailbiting: Jään jännäilemään!

Vaapukka. Kiitti kommentista! Eilen kp 27. Ei ole ovis vaikka minulla on epäsäännöllinen kierto mutta ei noin paljoa heitä. Huh? Kun kestäisi loppuviikkoon asti olla testaamatta uusiksi. Äsken iski hetkeksi ällöttävä olo! Hui.

Takaisin