Plussa vai ei?

Mä en vaan voi käsittää tätä että se on plussa! En oo tainu aikasemmin edes kirjoittaa siitä että tämä on eka kierto sen jälkeen kun pillerit jätin pois, mitä olin syöny esikoisen syntymän jälkeen joka on nyt 5. :) Jotenki uskomatonta ja odottamatonta että ekalla kierrolla tärppäs. Eikä sitä varmaan usko niin kauan kun näkee että siellä joku asustaa. :D

Ihana kun nappasi heti [emoji173]️ Meillä esikoinen tuli yk 1 pillereiden jälkeen.Toinen yk 3 ja katsotaan mitä tästä kehittyy [emoji7]

Oletko menossa alkuraskauden ultraan?[emoji4]

Joo mulla tuo esikoinen tais tulla vasta 3 tai 4 kierrolla. :) Joo oon menoss! En mä muuten sais mielenrauhaa tähän asiaan. :D

Onnea haamuista ja plussista :rolleyes:

Tietääkö joku että mistä se johtuu, jos ovistestit antaa kahta viivaa, joista testiviiva ei ole aivan yhtä vahva kuin vertausviiva, mutta ei haamukaan ja sitten se lähteekin haalistumaan tai katoaa kokonaan eli ns. ovisplussaa ei tule ollenkaan? Viiva silti "käy tummumassa hieman", jota ei saa tulkita ohjeen mukaan mitenkään.

Mulla ei ole tällaista tilannetta (vielä), mutta kartoitan jo etukäteen asiaa, jos näin käy. Olen lukenut, että joillekin on käynyt näin.

Tais olla aika sekava selitys. :confused004

Aunemoi, Mulla se viiva ainenkin tummuu ja haalenee, tummuu ja haalenee, joskus melkein plussaksi astikin.. Ovisplussan sitten kyllä tunnistaa. Toisilla tietysti kiltisti tummuu kohti ovisplussaa. Mutta että niin ne vain toimivat, olipa tyhjentävä vastaus mutta en tosiaan tarkemmin tiedä miten toimivat ja miksi noin. :D

Mulla ois kaikki edellytykset siihen että raskaaksi tuleminen ei olis edes mahdollista.. niin osaan kyllä arvostaa tätä enemmän ku osaan sitä sanoilla kertoa. Nyt vaan toivon että tämä pysyis matkassa! <3

Tänään puhdas nega [emoji20] Eilen siis toi haamu. Mitä tääkin nyt on!Harmittaa..Onko kenelläkään muuttunut enää plussaksi kun ensin haamu ja sitten nega?

Kata, Mitkä dpo sulla olikaan? Mullahan oli tuota haamu negaa myös ja sitten esim yks aamu tuli tooosi hailakka viiva vain. Eli riippuu niin paljon pisun vahvuudestakin yms.

Täällä bongattu ovisplussa. Kuinka pienet asiat tekeekään ihmisen onnelliseksi :Heartred

Liitteet

• IMG_1430.JPG
    IMG_1430.JPG
    653.9 KB · Katsottu: 295
Aunemoi, Nyt vain kovasti tallettelemaan! :happy:

kata, Olivatko testit saman merkkisiä? Suosittelen vain tekemään uuden testin. Olen itse lukenut että toisilla on näyttänyt haamua, negaa, haamua ja sitten plussa jne. Joten älä vielä hätäile. :) Ja juuri tuo että esimerkiksi itsellä on aamupisusta tullut haaleammat viivat. Jos olisin kovin alusta testannut aamusta, olisi voinut olla hyvinkin nega vaikka illalla oli haaleaakin haaleampi haamu. Mutta päiväpisusta olen saanut tummimmat viivat.

Mulla kaikki kolme liuskatestiä näytti erittäin haaleaa viivanpaikkaa, tänä aamuna (KP 24/24) testaa varhain -testillä puhdas negatiivinen. Surettaa :(

Miitu oli pregcheck molemmat. Voikohan r-testi reagoida ovikseen?Ultrassa kyllä todettiin oviksen olleen kp 14 kun keltarauhanen näkyi mutta kai gyne voi erehtyä..Ajattelin että jos ovis ei tullutkaan ja tuli nyt vasta!Eilen siis ovistesti + ja se haamu raskaustestiin..No talleteltiin vielä sen varalle [emoji1]

Kata, Mullahan reagoi! Ovistesti oli + ja sain haamun raskaustestiin. (Ovis) Siitä meni joitain päiviä ja sain taas haamun (oletan että kiinnittyminen) ja sen jälkeen joitain päiviä myöhemmin tuli ensimmäinen haamu ja viivat alkoi siitä vahvistumaan. :)

No hitto.Ainut mikä epäilyttää on se gyne joka sanoi,että ovulaatio on juuri tapahtunut ja keltarauhanen näkyy..Myös vatsaontelossa oli nestettä tilkka mikä usein ovulaatiosta johtuu..Mut sit taas kp 14 on mulle tosi aikanen ovisajankohta.No ainakin talleteltu on,jos tämä nyt sitten oli vasta ovis [emoji1]

Takaisin