Plussa vai ei?

Noh, mulla taitaa täti kolkutella ovella, tulee vähän punasta vuodon seassa. Mutta pääseepähän viettämään hyvin lomaa Kanarialla, ei tarvii miettiä asiaa ja ehtii olla osan lomasta ilman tätiäkin :angelic:

Jaa, ei se tullutkaan vielä. Nyt en osaa enää sanoo mikä on :grin

Tiputtelee jo toista päivää, näyttää sekin olevan jo loppumaan päin. Jos ei ollut täti, niin oiskohan kuitenkin alkuraskauden oireita? Hämilläni olen, en liian toiveikas - pessimisti kun ei pety :facepalm:

pienitimantti Mulla on ollut 2 kierrossa terolut kp15-24. Pco on diagnoosi ja pitkät/vaihtelevat kierrot, ilmeinen ovuloimattomuuskin. Terolutilla kierrot olleet 27pv ja uskon, et ekassa tero-kierrossa kävi kemiallinen. Nyt vielä tämä kierto teroluteja, sen jälkeen en tiiä, vaihtuuko clomit tms. Menen siis sitten lapsettomuuspuolelle, ellei nyt tärppää.
Teroluteista oon tyytyväinen siihen, että kierrot on säännölliset ja hyvän pituiset: viime vuoden puolella oli pisin 63pv.

joo! mä ajattelin et voinkohan aloittaa terot vast kp 16-17 että mahollinen ovis olis kerenny tapahtuu ennen teroja :-| aika kovat odotukset on tän kierron suhteen, saa nähä :)

Kipsuli, en näe tuossa mitään, siinä siun edellissä näin. Vai voisiko tämä olla viallinen testi?? Miten pitkällä pidätyksellä teit?

Kipsuli, Minäkään en näe, mutta eilisessä testissä näin selvästi. Testithän voivat antaa vääriä negoja, joten olen sitä mieltä että uutta testiä vaan kehiin! :wink

pienitimantti kannattaa ottaa lääkärin ohjeen mukaan, ne on ammattilaisia. Mullakin eka terokiertoa edeltävässä ovis kp20, sit kp15 (jolloin siis alkoi eka terot), sit kp11 ja nyt kp12. Nämä päivät siis omista tuntemuksista, koska ovistikuilla en saa plussaa.
Terolut siis tasaa sitäkin ovulaatiota. Näin ainakin mulla kävi :)

Deb testi vielä huomenna :) sit hyvää lomaa (toivottavasti plussanneena)

Kipsuli uusi testi huomenna tai lähipäivinä :) olispa nega ollut viallinen (tai laimeempi virtsa) ja sielläkin + :happy:

Mies osti mulle pari testiä, teen huomenna yhden ja jos ei ala menkat ni matkalla sit :)

Siis mulla oli 3 testiä, tein just yhden (kuinka niin malttamaton?) rfsu ja tässä tulos:

IMG_20170126_184946~2.jpg

Anteeks vähän epäselvä kuva. Haamuko??

Deb tossa kyllä näkyy ohut punanen viiva [emoji6]Olispa nyt sitä Itteään!

Oma napa: posket hehkuu kuumana mut muuten palelee.Lämpö 36,7 mulla normaalisti oviksen jälkeen 36,2 ja ennen ovista 35,7. Kun nyt en alkaisi liikaa innostumaan ja sitten tipun korkealta [emoji20] Dpo 7 siis menossa..

kata: Toivotaan sulle parasta! Vähän aikasta tosiaan vielä mutta sihän sitä koskaan tiedä :)

Susqi: Eiköhän toi oo jo aika selkee :grin

Deb, Minäkin näen viivan!

Kata, Mulla oireena ennen plussaa oli iltaisin poskien kuumotus ja palelu. :wink

Iskenpä minäkin tiskiin tämän päivän rfsu ja ovistesti

Liitteet

• 20170126_150007.jpg
    20170126_150007.jpg
    643.8 KB · Katsottu: 325
Miitu voi kun saisin vielä itekin noin vahvaa viivaa! Pelkään että kun näin vaaleeta vielä ni kaikki ei olis hyvin, mutta tänään piti viimeistään alkaa menkkojen, joten koitan rauhotella itteeni että ehkäpä oon testaillu ajoissa ja sen takia vielä haaleeta :)

Viimeks kun viiva ei tosta vahvistunu kauheesti ennen 5+2, se meni kesken viikolla 5+4 :( *koputtaa puuta*. Ehkä nyt vois olla parempi tuuri?

Deb, Rfsu antaa muutenkin melko haaleeta viivaa, mulla oli paaljon haaleampi esimerkiksi eilen! Ja kun menkat on pysyneet poissa niin luottavaisin mielin vaan ole. :)

Ai näyttääkö ovistesti myös raskautumisen eli toimii myös raskaustestinä? Päättelin näin Miitun kuvasta ja en oo aiemmin asiaan perehtynyt tai siitä kuullut :-)

Aunemoi, Joissain tapauksissa näin on, mutta ei tietysti kovin luotettava ole! Moni kertoo ovulaatiotestin reagoivan raskauteen ennen raskaustestiä, mutta minulla näin ei käynyt. Ovistesti on vasta nyt tummunut plussaksi, kun raskaustesti näyttänyt plussaa jo useamman päivän. :)

Takaisin