Plussa vai ei?

Mun mielestä tuolla ylempänä jossain oli se kuva siitä clearbluesta joka oli sit kuitenki osoittautunut negaksi.

Oliko se siis jollain muulla se kuva? Koitin selata tätä ketjua taaksepäin marraskuulle asti ja löysin pienitimantilta vain liuskatestien kuvia.

Tai sit mä oon vaan puusilmä.

Mäkin selailin taaksepäin ja löysin jotain että joillakin tullu cb:n testeihin plussa vaikkei ollu raskaana. Mut mä sain tosiaan haamun tohon toiseenki ni jotenki oon pikkuriikkisen toiveikas, yritystä takana 1v 11kk ni olis kyllä korkee aika että tuolla se pikkunen olis ja pysyis matkassa <3

Onko sulla kuvaa siitä? Kaveri sai nimittäin tolla testillä oudon näkösen hailuran ja arpoo että onko se plussa vai viivanpaikka vai mikä ihme.

b2f20dbd57316182ece21aa73635d5ad

tuollanen tuli sillon ja nega oli kun digitaalisella seuraavana päivämä testasin. :)

Mulla taas tulee PC:n testeihin aina viivanpaikkoja minkä takia hankala tulkita. Teen varmistustestin tai pari vielä kunhan saan ostettua :)

Deb, Kyllä se silloin ihan oikeassa on se Cb kun toiseenkin testiin tullut jotain. Varovaiset onnittelut siis ja vahvistumisia viivoille! :wink

Mullakin on täällä jossain kuvia niistä mun testeistä ja jokunen taisi ihan onnitellakkin kun oli niin selkeät viivat. En luota ite enää yhtään tuohon testiin!

Ootteko varmoja ettei sitten oo ollut kemiallinen ku tullut tuohon haamu? Mulla kävi aikoinaan niin.

Kiitos Miitu, hyvin varovasti otan onnittelut vastaan, mutta ennen ku alan riemusta pomppimaan ni haluan vähän vahvempaa viivaa :p

Siis onko Miitukin plussannut :eek:
Toisessa ketjussa just kiukkusin, että kännyllä selaillessa jää helposti ilmoitukset "piiloon" ja viestit näkymättä :bored: luulin, ettei täälläkään ole mitään tapahtumia ja onkin ollu kasapäin jännitystä!!

Onnea plussanneille!!

Onko teillä ollu koskaan ongelmia noiden rfsu:n liuskatestien kanssa? Mulla tuli toiseen viivanpaikka (mitä ei oo ikinä tullu) ja aattelin et tein jotain väärin, ja toinen meni ihan jotenki "mössöks" testiajalla, sellaseks kastuneen pahvin näköseks niin ettei siitä saanu mitään selvää. Ja siis pidin sen 5sec molempia vaan..

Deb, On ollut! Mutta mäkään en ole koskaan turhaa viivanpaikkaa niillä saanut. :)

Deb, On ollut! Mutta mäkään en ole koskaan turhaa viivanpaikkaa niillä saanut. :)

Se oli vaan sellanen valkonen melkein kuopan näkönen viiva, ei siis yhtään punasta väriä. Apteekista seuraavat testit.

Tää on ainoo kuva mitä en suutuksissani poistanu, tää on vissiin siitä mihin tuli se viivanpaikka.
Screenshot_2017-01-24-14-17-12~3.png

Sori en saanu parempaa kuvaa

IMG_20170124_150559.jpg

Tossa vielä negatiivinä. En ite saa tosta mitään selvää, en saanu edes kun katoin paljain silmin.

Mä en Debin testeissä näe mitään. Kannattaisiko (jos maltat) odottaa muutama päivä ja testata sitten uudestaan? :) Kyllä sitä väriä alkaa selkeesti tulla ja selkee "haamu" alkuun jos hcg:ta kehossa on kohonnut määrä :rolleyes:

Oon vaan lähdössä perjantaina matkalle niin senki takia tässä testailen nyt, varsinki kun dpo14 menossa ja pitäis senkin puolesta kai jotain jo näkyä. Ehkä toteen etten oo raskaana ku testitkään ei mitään näytä ja elän sen mukaan.

Deb onhan tässä vielä perjantaihin aikaa. Kyllä siihen mennessä varmaan viimeistään tulee aika varmasti vastaus - puoleen tai toiseen.

Ehtii hyvinkin vielä haamu piirtyä, nythän on vasta tiistai! nimim. kokemusta on; lauantaina puhdas nega ja maanantaina selkeä haamu :) Toivotaan että plussa tulisi sieltä teille ja kaikille muillekkin kuumeilijoille :Heartred

Takaisin