Plussa vai ei?

plussa onnea debille! täällä kp4, ja tässä kierrossa alkaa terolutitki jote saa nähä miten käy :-) onko muilla teroluteista kokemusta? tää kierto olis vaan niin loistava plussautua :(

Täällä osa 159 himotestaaja. :DD Nyt ehkä alkaa jo uskomaan tähän...

Liitteet

• IMG_3369.JPG
    IMG_3369.JPG
    799.6 KB · Katsottu: 402
pienitimantti Mulla on ollut 2 kierrossa terolut kp15-24. Pco on diagnoosi ja pitkät/vaihtelevat kierrot, ilmeinen ovuloimattomuuskin. Terolutilla kierrot olleet 27pv ja uskon, et ekassa tero-kierrossa kävi kemiallinen. Nyt vielä tämä kierto teroluteja, sen jälkeen en tiiä, vaihtuuko clomit tms. Menen siis sitten lapsettomuuspuolelle, ellei nyt tärppää.
Teroluteista oon tyytyväinen siihen, että kierrot on säännölliset ja hyvän pituiset: viime vuoden puolella oli pisin 63pv.

Voih.. sanokaa mulle että toi on joku turha viivanpaikka vaan tossa (hyvin) haaleella, ettei tartte ku odotella tätiä?

IMG_20170125_123555~2.jpg

IMG_20170125_125433.jpg

Muokattu viimeksi:
Deb no eipä osaa varmaks sanoo - kyl siinä jotain näkyy, mutta hyvinhyvin vähän :rolleyes: Moneskas dpo/kp sulla onkaan?

Deb, Tietokoneella ei näkynyt mutta puhelimella taidan minäkin jotain nähdä! :pompus:

Miltä näyttää? Tänään kp20, testi aluksi näytti negaa, muutama tunti myöhemmin oli pieni ero tullut, eli nyt näen siinä jotain... <3 Mitä te näette?

848deffa39ca6805422450b671331017
5d2b3c367bb5f0941658b625b2819f97

Lady19, Kyllähän siinä jokin viiva on.. Testaileppas uudestaan muutaman päivän päästä! :wink

Haalean haamun minäkin näen Lady19! :) Nyt vaan testailet uudelleen joka päivä niin eiköhän viiva ala vahvistumaan :angel4

Depin testissä ei osu mun silmään mitään. :/
Lady19 alempi testi näyttäis et haamu on. :)

Lady 19, vähintäänkin viivanpaikka! Toivottavasti tulis plussaa sinne :) ja kipsuli mä nään tosi haaleena haamun tuossa!

Noh, mulla taitaa täti kolkutella ovella, tulee vähän punasta vuodon seassa. Mutta pääseepähän viettämään hyvin lomaa Kanarialla, ei tarvii miettiä asiaa ja ehtii olla osan lomasta ilman tätiäkin :angelic:

Takaisin