Plussa vai ei?

Susqi, Uskaltaiskohan? :wink Täytyy sit häntä koipien välis kipitellä pois jos ei meekkään kaikki suunnitellusti.

Samat sanat Aunemoi:wink ei vaan uskalla ostaa testiä ja testailla ku pelottaa että taas negaa näyttää.. :sad001

Lovehearts kyllä se oma plussa varmasti joskus napsahtaa. Jos ei nyt niin ehkä seuraavalla kierrolla :shy: uskallusta ja onnea testailuun!

Nyt vaan toivotaan että menee! ❤ Tein aloituksen sinne!

Mulla tarkistetaan huomenna kai raskausviikot neuvolassa, kun edellisistä kuukautisista on pidempi aika, mutta sen jälkeen uskallan liittyä. :) Luulen nimittäin itse että ovulaatio oli 12. pvä. En mitenkään usko olevani 6 rv. :grin

Miitu mun yks kaveri sai tietää vasta rv 12 olevansa raskaana. Samalla lailla kierto tuolleen heittäny jne.. Sit ku piti heidän mennä nt ultraan, niin ei sitä voinu enää tehä ku oli sillon menossa jo jotain rv 14 tms. Neuvolassa laskivat eka väärin viikot siis.

Mintukka, Ehkä siis ihan hyvä syy varmistaa tämä. :D Hui että....!

Plussa vai ei? En riemusta täällä hypi kun mun mielestä hyvin hyvin haalee jos jotain on.. testiajalla näytti tältä. Ja ihan ku joku ois sanonu näistä et voi näyttää väärää positiivista tms? Joku sellanen mielikuva on o_O

*Muoks. Lisäsin vielä käänteisillä väreillä.

Liitteet

• IMG_20170123_162525~2.jpg
    IMG_20170123_162525~2.jpg
    971.1 KB · Katsottu: 456
  • IMG_20170123_173950~2.jpg
    IMG_20170123_173950~2.jpg
    206.9 KB · Katsottu: 399
Muokattu viimeksi:
Mä en nää Derb mitään.. tai ku tarkemmin katsoo niin ehkä joku hailura?

Siis nimenomaan ihan hailu viiva siinä olikin, just ja just sai kuvaan vangittua.. tai puhelimen näytöltä nään ite. Toivottavasti vahvistuis<3

Deb nyt minä nään ainakin haamun!

Ja mä tein tosiaan tolla samalla testillä + sitte liuskan tänään sen lisäksi! Laitan kuvan ekasta mistä on pari pv ja nyt tän päiväsestä.

Liitteet

• IMG_3274.JPG
    IMG_3274.JPG
    791.3 KB · Katsottu: 378
  • IMG_3331.JPG
    IMG_3331.JPG
    792.2 KB · Katsottu: 373
Deb nyt minä nään ainakin haamun!

Ja mä tein tosiaan tolla samalla testillä + sitte liuskan tänään sen lisäksi! Laitan kuvan ekasta mistä on pari pv ja nyt tän päiväsestä.

Toivotaan että itelläki vahvistuis :p

Susqi, mä olin se joka sano et sain plussan myös enkä ollut raskaana :-| mutta jos liuskatki näyttää plussaa niin kyl mä sitte luottasin :-)

Deb, mulla oli just tollanen hailura tässä raskaudessa dpo8 ja sit Alko siitä Vahvistumaan. Samalla testillä siis. Itellä on ollut noi clearbluet ainakin luotettavia,ei oo kyl näkyny mitään jos ei oo ollu raskaana. Toivotaan että tuosta vahvistuu :)

Misu ja pikkutyyppi rv 19+3

Minä saanut myös Cb todella selkeän viivan vaikken ollut raskaana, mutta toivotaan nyt että siitä vahvistuis! Ihan kuin jotain hailuraa munkin silmät erottais :wink

Susqi, mä olin se joka sano et sain plussan myös enkä ollut raskaana :-| mutta jos liuskatki näyttää plussaa niin kyl mä sitte luottasin :-)

Onko sulla kuvaa siitä? Kaveri sai nimittäin tolla testillä oudon näkösen hailuran ja arpoo että onko se plussa vai viivanpaikka vai mikä ihme.

Hei kiitos kaikille! Mähän tein samasta pissasta toisenki testin ku en ollu uskoo silmiäni, ja siihenkin tuli jo miehenikin mielestä näkyvä haamu (mitä se ei oo aiemmin nähny testeissä), mutta oli tosi hankala saada sitä kuvaan jostain syystä, mutta siis paljain silmin siinä näkyy jotain. Voin mä sen laittaa tähän tihrusteltavaks :D (zoomaamalla saattaa jotain näkyä)

Liitteet

• IMG_20170123_194507.jpg
    IMG_20170123_194507.jpg
    812.8 KB · Katsottu: 414
Onko sulla kuvaa siitä? Kaveri sai nimittäin tolla testillä oudon näkösen hailuran ja arpoo että onko se plussa vai viivanpaikka vai mikä ihme.

Mäkin oon utelias näkemään kuvan jos löytyy :)

Takaisin