Plussa vai ei?

Näkeekö joku muukin tässä haamun? :nailbiting:

Liitteet

• IMG_20170122_144114.jpg
    IMG_20170122_144114.jpg
    557.3 KB · Katsottu: 373
Oliko niin että näihin testeihin ei ollu luottaminen?

Liitteet

• IMG_3274.JPG
    IMG_3274.JPG
    791.3 KB · Katsottu: 474
Susqi mä näin noissa sun aikaisemmissa jo haamut, ja kyllä tossakin haamu mun mielestä selkeesti on. Luotettavuudesta en tiedä, ite testailen yleensä rfsu:n tai apteekin omilla testeillä..

Ni ku katoin tosta ylempää että oli jollain näyttän myös mutta oli sit nega siis tuo clearblue. Tosin ehkä tuo voi pitää paikkansa kun noi liuskatkin antaa haamua. Tosin nyt vasta ois 3+4 että eipä vielä pidä innostua kun voi olla myös kemiallinen. Mutta toivotaan parasta! :) Huomenna saa vasta tehtyä aamu virtsasta kun ei ole töitä, nuo on tosiaan kaikki päivä virtsasta ja ollut rakossa ehkä 2h. Katotaan mitä huominen testi näyttää! :)

Laitan vielä kuvan kuivuneista testeistä. Alempi eilinen ja ylempi tänaamunen. Haamua vai ei? Joillakin parempia viivalaseja? Tuntuu et toi tänaamunen meni jollain tapaa pieleen, se nousi toai hitaasti ja toi kontrolliviiva tuli tosi myöhään siihen..

Liitteet

• IMG_20170122_161306~2.jpg
    IMG_20170122_161306~2.jpg
    883.9 KB · Katsottu: 395
Susqi, Sain myös tuollaisen selkeän + Clearbluella, enkä ollut raskaana. Englanninkielisiltä sivuilta luin että monilla muillakin käynyt näin eivätkä siksi suosittele sinivärejä. Toivottavasti kuitenkaan ei sinulla näin vaan merkitsisi ihan oikeaa plussaa! Tsempit aamuun. :)

Deb, Minäkään en valitettavasti näe mitään. :sad001 Näkyykö livenä? Välillä on hankala saada haamuja kuviin! :happy: Mikä kp sulla?

Kp 24/28(?) Ja dpo12. Vähän ajoissa siis tein testin kuitenki, mutta odottelen muutaman päivän ennen ku teen uudestaan. Ja kattelen tietenki alkaako menkat vai ei.

Deb, Olit siis ajoissa, joten ihan hyvin voi vielä plussaksi muuttua! Toivotaan ettei menkat ala :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Mulla olis LA 6.10 jos oma laskupää on oikeassa :)
Lokakuisille ei ookkaan vielä ryhmää, tai siellä ei ketään oo. :joyful:

Takaisin